Οι επιλεχθείσες επιχειρήσεις επωφελούνται από την πρόσβαση σε διαγνωστικά εργαλεία της ZF.
Σε αρχική αξιολόγηση υποβάλλονται οι νέοι συνεργάτες, με τα κριτήρια αποδοχής να είναι ιδιαίτερα αυστηρά.
Εκπαίδευση, τακτικές επισκέψεις ειδικών & δίκτυα τηλεφωνικών κέντρων συμπληρώνουν τις παροχές.
Αυτά είναι τα διαγνωστικά εργαλεία της ZF για επαγγελματικά οχήματα.
Η έννοια του συνεργείου, ως γνωστόν, έχει περίοπτη θέση στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων… Αυτό, διότι μια τέτοια επιχείρηση ενδέχεται να χρειάζεται είτε να αποκτήσει πρόσβαση σε τεχνικά δεδομένα και σε πληροφορίες επισκευής που αφορούν στα τελευταία μοντέλα φορτηγών & λεωφορείων είτε προφανώς να προσεγγίσει μεγάλους πελάτες της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, η ZF Aftermarket φρόντισε να συστήσει μια νέα υπηρεσία, την ZF (Pro) Service, η οποία εστιάζει σε αυτόν ακριβώς τον τομέα. Πώς; Επιλέγοντας τα κορυφαία συνεργεία επαγγελματικών οχημάτων παγκοσμίως και παρέχοντάς τους συνακόλουθα πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα των υπηρεσιών της όσον αφορά στη συντήρηση φορτηγών, λεωφορείων και ρυμουλκούμενων.
Όπως τόνισε άλλωστε σχετικά ο επικεφαλής του Business Line Commercial Vehicles της ZF Aftermarket, Aleksander Rabinovitch: «Ένας ισχυρός συνεργάτης είναι απαραίτητος για την αντιμετώπιση των τεχνικών προκλήσεων και για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. Το ZF (pro) Service παρέχει στις εταιρείες επαγγελματικών οχημάτων πρόσβαση στην πλήρη γκάμα του μεγαλύτερου προμηθευτή επαγγελματικών οχημάτων στον κόσμο. Υποστηρίζουμε τα συνεργεία με τις τελευταίες τεχνολογίες, διαγνωστικές λύσεις, εκπαίδευση και ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Αυτό τους παρέχει τη δυνατότητα να προετοιμαστούν βέλτιστα για το μέλλον και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους».
Σε αρχική αξιολόγηση υποβάλλονται οι νέοι συνεργάτες, με τα κριτήρια αποδοχής να είναι ιδιαίτερα αυστηρά
Τα πράγματα, ωστόσο, δεν είναι τόσο εύκολα… Κι αυτό, διότι για να ενταχθεί μια επιχείρηση στο εν λόγω δίκτυο, πρέπει να υποβληθεί πρώτα σε αυστηρή αξιολόγηση από την ίδια τη ZF, προκειμένου να διαπιστωθεί αν πληροί όλες τις απαραίτητες – πελατοκεντρικές - προδιαγραφές.
Αξίζει, πάντως, να επισημανθεί εδώ πως οι υπηρεσίες της ZF [pro]Service έχουν ήδη πείσει πάνω από 3.100 συνεργεία σε 89 χώρες παγκοσμίως να ενταχθούν στην «ομάδα» της…
Εκπαίδευση, τακτικές επισκέψεις ειδικών & δίκτυα τηλεφωνικών κέντρων συμπληρώνουν τις παροχές
Τι περιλαμβάνει, κατά συνέπεια, η εν λόγω διαδικασία; Σε πρώτη φάση, η ZF (pro) Service παρέχει τη δυνατότητα στα εν λόγω συνεργεία να αποκτήσουν πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, βελτιώνοντας έτσι τόσο την ασφάλεια & την αποδοτικότητα των οχημάτων, όσο και τους χρόνους εκτός λειτουργίας των τελευταίων.
Στα ίδια πρότυπα δε, η υποστήριξη προς τους συνεργάτες της ZF περιλαμβάνει εξειδικευμένη εκπαίδευση - υποστηριζόμενη από αρχικό εξοπλισμό (OE) σε 46 κέντρα της εταιρείας -, τακτικές προσωπικές επισκέψεις από ειδικούς, καθώς και ένα δίκτυο τηλεφωνικών κέντρων σε 36 χώρες τα οποία παρέχουν ικανή και γρήγορη βοήθεια στις τοπικές γλώσσες.
Μάλιστα, η ZF παρέχει πρόσβαση και σε διαγνωστικά εργαλεία που βελτιώνουν την ανίχνευση βλαβών και τις επισκευές, ενώ μελλοντικά τα συνεργαζόμενα συνεργεία θα μπορούν επιπλέον να επωφεληθούν
από την τηλεματική και από τις ψηφιακές λύσεις της εταιρείας που επιτρέπουν την έγκαιρη ανίχνευση προβλημάτων, συμβάλλοντας έτσι στην αποφυγή δαπανηρών βλαβών.
Προκειμένου να διασφαλιστεί εξάλλου η γρήγορη και αποτελεσματική επισκευή των επαγγελματικών οχημάτων, η ZF Aftermarket προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά μέσω του παγκόσμιου δικτύου αντιπροσώπων της, που βρίσκεται στρατηγικά τοποθετημένο κοντά στα συνεργεία.
Αυτά είναι τα διαγνωστικά εργαλεία της ZF για επαγγελματικά οχήματα
Όσο για τα διαγνωστικά εργαλεία της ZF; Σε πρώτη φάση, το ZF Scan συνδυάζει τις προηγούμενες ιδιόκτητες διαγνωστικές λύσεις της ZF (σ.σ. δηλαδή το ZF Testman και το Original System Diagnostics) υιοθετώντας μια φιλική προς το χρήστη διαγνωστική πλατφόρμα για φορτηγά, λεωφορεία, ρυμουλκούμενα και off road οχήματα - αλλά κι επιτρέποντας παράλληλα την άνετη συντήρηση όλων των εξαρτημάτων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων μετάδοσης, πέδησης και ελέγχου πλαισίου, μέσω μιας ενιαίας διεπαφής (DCI).
Όλα αυτά βέβαια σε συμμόρφωση με τον Κανονισμό 156 της UNECE - χάρη στην υποστήριξη SUMS (Σύστημα Διαχείρισης Ενημερώσεων Λογισμικού) - και πληρώντας τις προδιαγραφές κυβερνοασφάλειας του Κανονισμού 155 της UNECE.
Τέλος, το ZF MultiScan είναι ένα άλλο νέο διαγνωστικό προϊόν, για το οποίο διατίθεται ένα εξειδικευμένο λογισμικό που αφορά σε ξεχωριστά τμήματα των οχημάτων.