Η ρυμούλκηση μειώνει την πραγματική εμβέλεια του EV κατά 23-31%.
Στο 14% υπολογίζεται η απόκλιση ανάμεσα σε ένα (πλήρως φορτωμένο) μεσαίο ηλεκτρικό Van και σε ένα που βρίσκεται στο 100% του φορτίου του & φέρει trailer.
Στο 20% το αντίστοιχο ποσοστό ενός μεγάλου e-Van.
Αύξηση 15% στην κατανάλωση καταγράφει ένα πετρελαιοκίνητο Van που ρυμουλκεί, σε σχέση με ένα που βρίσκεται στο 100% του ωφέλιμου φορτίου του.
Στο 14% υπολογίζεται η απόκλιση ανάμεσα σε ένα (πλήρως φορτωμένο) μεσαίο ηλεκτρικό Van και σε ένα που βρίσκεται στο 100% του φορτίου του & φέρει trailer
Ομοίως, η έκθεση παρέχει μεταξύ άλλων μια ενημερωτική εικόνα σχετικά με τις επιπτώσεις του ωφέλιμου φορτίου στα ηλεκτρικά LCVs, με τα αποτελέσματα των δοκιμών να έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Συγκεκριμένα, για τα
μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά Vans που κουβαλούν το μισό του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου τους, έχει υπολογιστεί πως η εμβέλεια του οχήματος πέφτει κατά 7% - εν συγκρίσει με τη μέγιστη τιμή του χωρίς φορτίο-, ενώ με πλήρες φορτίο η απόκλιση αυτή σκαρφαλώνει στο 11%.
Αν προστεθεί δε και η ρυμούλκηση (βλ. μισός τόνος βάρους) στην εξίσωση, τότε αντιλαμβάνεται κανείς πως η αυτονομία του Van μπορεί να μειωθεί κατά 24% - ένα νούμερο που καταδεικνύει μια διαφορά της τάξεως του 14% ανάμεσα σε ένα πλήρως φορτωμένο και σε ένα πλήρως φορτωμένο με ρυμουλκούμενο όχημα.
Στο 20% το αντίστοιχο ποσοστό ενός μεγάλου e-Van
Αντίστοιχα, όσον αφορά στα μεγάλα ηλεκτρικά
Vans τώρα, το ποσοστό με το μισό του μέγιστου ωφέλιμου βάρους φανερώνει μια πτώση της τάξεως του 11% στην αυτονομία, την ίδια ώρα που με πλήρες φορτίο το νούμερο αυτό πηγαίνει στο 14%.
Σε ό,τι έχει να κάνει ωστόσο με τη ρυμούλκηση (βλ. βάρους μισού τόνου ξανά) η εμβέλεια έπεσε κατά 31% σε σύγκριση με το μέγιστο του κατασκευαστή (δίχως φορτίο) – μια απόκλιση της τάξεως του 20% δηλαδή ανάμεσα σε ένα πλήρως φορτωμένο και σε ένα πλήρως φορτωμένο Van που ρυμουλκεί.
Αύξηση 15% στην κατανάλωση καταγράφει ένα πετρελαιοκίνητο Van που ρυμουλκεί, σε σχέση με ένα που βρίσκεται στο 100% του ωφέλιμου φορτίου του
Από εκεί και πέρα, αναφορικά με τα πετρελαιοκίνητα LCVs τώτα, το πόρισμα που προκύπτει από τους εμπειρογνώμονες της Arval εδώ είναι ότι τα Vans με diesel καταγράφουν μια αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου κατά 15% όταν ρυμουλκούν, σε σχέση με ένα όχημα που κουβαλάει το 100% του ωφέλιμου φορτίου του.
Όπως δήλωσε εξάλλου σχετικά ο συντάκτης της έκθεσης και σύμβουλος LCV της Arval Ηνωμένου Βασιλείου, Simon Cook: «Για τα επαγγελματικά οχήματα, τα οποία συνήθως ρυμουλκούν ενώ μεταφέρουν επίσης πλήρες φορτίο, η έρευνα διαπίστωσε ότι η αυτονομία μειώθηκε κατά ένα τέταρτο έως ένα τρίτο σε σχέση με αυτήν που ανακοινώνεται επίσημα. Τι σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα; Ότι εάν η αυτονομία του πλήρως φορτισμένου Van σας είναι συνήθως 193 χλμ. χωρίς φορτίο, τότε αν σύρει trailer το μέγιστο όριο είναι τα 135-145 χλμ. Εάν, συνεπώς, βρίσκεστε στο 100% του ωφέλιμου φορτίου σας και έχετε εμβέλεια 170 χλμ., τότε ο αντίκτυπος της ρυμούλκησης θα είναι μια μείωση της τάξεως των 23-35 χλμ.».