ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Φορτηγά: Συμφέρουν τελικά τα εναλλακτικά καύσιμα έναντι του diesel;

1.158 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2024)
Φορτηγά: Συμφέρουν τελικά τα εναλλακτικά καύσιμα έναντι του diesel;

-Έμφαση όχι στην τιμή αγοράς αλλά στο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, συμβουλεύουν οι ειδικοί
-Κατά 70%-80% καλύτερη απόδοση καυσίμου έχουν τα ηλεκτροκίνητα από τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά
-Ασάφεια ακόμα στο κόστος συντήρησης & υπολειμματικής αξίας για τα e-trucks
-Οι μηδενικές εκπομπές ρύπων ανοίγουν «πόρτες» για νέες πιο «οικολογικές» συνεργασίες

Έμφαση όχι στην τιμή αγοράς αλλά στο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, συμβουλεύουν οι ειδικοί

Μολονότι η αγορά φορτηγών που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα είθισται να κοστολογείται περισσότερο από τις συμβατικές εκδόσεις που χρησιμοποιούν diesel, ωστόσο σε ό,τι έχει να κάνει με το μακροπρόθεσμο κόστος ιδιοκτησίας τους τα δεδομένα διαφοροποιούνται αισθητά. Κι εξηγούμαστε…
Σύμφωνα με πολλούς διαχειριστές στόλων, λοιπόν, ο υπολογισμός του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO) ενός φορτηγού συνιστά μια αποτελεσματική προσέγγιση για την αγορά ενός νέου οχήματος, διότι παρέχεται μια ολιστική άποψη για το τι πραγματικά κοστίζει σε μια επιχείρηση.
Συνεπώς, αντί να επικεντρώνεται κανείς μόνο στην τιμή αγοράς, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας εξετάζει όλα τα άμεσα και έμμεσα κόστη που σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο όχημα κατά την αναμενόμενη διάρκεια ζωής του, συμπεριλαμβανομένου του κόστους καυσίμων, της συντήρησης και των επισκευών του, της υπολειμματικής του αξίας, των φόρων κλπ.
Ακολούθως, με δεδομένο πως για τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα φορτηγά οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι εξοικειωμένες με το κόστος, καθιστώντας τη διαδικασία σχετικά απλή, ωστόσο, όταν η κουβέντα πάει στις εναλλακτικές μορφές καυσίμων που προάγουν τη βιώσιμη κινητικότητα, όπως π.χ. τα ηλεκτρικά και τα οχήματα με φυσικό αέριο, τότε επηρεάζονται πολλές από τις προσλαμβάνουσες του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>