Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του NV300 περιλαμβάνει τέσσερις επιλογές ενός 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα με ισχύ 95 – 145 ίππων, με μονό ή διπλό turbo.
Τα αθόρυβα σε λειτουργία και ιδιαίτερα αποδοτικά αυτά σύνολα, κάνουν χρήση διαλύματος AdBlue για την επεξεργασία των καυσαερίων (δεξαμενή 20λτ.) προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro6 ενώ, πέραν της λειτουργίας «Stop & Start» διαθέτουν και επιλογή «ECO» που μειώνει την απόδοση της ροπής και διασφαλίζει περαιτέρω εξοικονόμηση καυσίμου. Ένα από τα πρώτα στοιχεία που αντιλαμβάνεται κανείς, ακόμη και στο –κακής ποιότητας- οδικό δίκτυο του Μαρόκο, είναι η εξαιρετική ρύθμιση και λειτουργία της ανάρτησης του ιαπωνικού μοντέλου, που καταφέρνει να εξομαλύνει την πλειοψηφία των ανωμαλιών του οδοστρώματος, την ίδια στιγμή που θα επιτρέψει την κίνηση του NV300 σε γρήγορους ρυθμούς χωρίς έντονες κλίσεις του αμαξώματος.
Παράλληλα, εξαιρετική είναι η εικόνα του NV300 σε ότι αφορά στους τομείς τη παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας με τον σχετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους, σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω καθώς και κάμερα οπισθοπορείας, ABS, EBD, ESP, ASR, Hill Start Assist κ.ο.κ.
Τέλος, στον προαιρετικό εξοπλισμό ασφαλείας του νέου NV300 αξίζει να σημειώσουμε πως μπορούν να συμπεριληφθούν στοιχεία όπως το «Extended Grip» που αναβαθμίζει τη λειτουργία του ESP προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη πρόσφυση των κινητηρίων τροχών σε σημεία με λάσπη, άμμο, χιόνι κ.ο.κ. καθώς και του «Load Adaptive Control» που μεταβάλει τη λειτουργία του ESP με βάση το φορτίο που μεταφέρεται.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr