Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Οι συχνές ακινητοποιήσεις λόγω βλαβών είναι μια από τις παραμέτρους που επηρεάζονται δραστικά με την αύξηση της ηλικίας ενός οχήματος, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε επαγγελματικό.

Οι συχνές ακινητοποιήσεις λόγω βλαβών είναι μια από τις παραμέτρους που επηρεάζονται δραστικά με την αύξηση της ηλικίας ενός οχήματος, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε επαγγελματικό.

Είναι ευκόλως κατανοητό πως η αυξημένη ηλικία του στόλου οχημάτων επιβαρύνει σημαντικά και την οδική ασφάλεια.

Είναι ευκόλως κατανοητό πως η αυξημένη ηλικία του στόλου οχημάτων επιβαρύνει σημαντικά και την οδική ασφάλεια.

Ειδικά σε ότι αφορά στα βαρέα επαγγελματικά, η χρήση προηγμένων τεχνολογιών που απαντάται στα νέας ηλικίας οχήματα, συμβάλλει στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας –και- για τους πιο ευάλωτους χρήσ

Ειδικά σε ότι αφορά στα βαρέα επαγγελματικά, η χρήση προηγμένων τεχνολογιών που απαντάται στα νέας ηλικίας οχήματα, συμβάλλει στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας –και- για τους πιο ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, ειδικά εντός της πόλης.

  • Οι συχνές ακινητοποιήσεις λόγω βλαβών είναι μια από τις παραμέτρους που επηρεάζονται δραστικά με την αύξηση της ηλικίας ενός οχήματος, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε επαγγελματικό.
  • Είναι ευκόλως κατανοητό πως η αυξημένη ηλικία του στόλου οχημάτων επιβαρύνει σημαντικά και την οδική ασφάλεια.
  • Ειδικά σε ότι αφορά στα βαρέα επαγγελματικά, η χρήση προηγμένων τεχνολογιών που απαντάται στα νέας ηλικίας οχήματα, συμβάλλει στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας –και- για τους πιο ευάλωτους χρήσ

Κατά πόσο η ηλικία των οχημάτων επηρεάζει την οδική ασφάλεια

60.677 Επισκέψεις στο άρθρο

 


Είναι ευκόλως κατανοητό πως η αυξημένη ηλικία του στόλου οχημάτων επιβαρύνει σημαντικά και την οδική ασφάλεια.

Είναι ευκόλως κατανοητό πως η αυξημένη ηλικία του στόλου οχημάτων επιβαρύνει σημαντικά και την οδική ασφάλεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Η αυξημένη ηλικία των κυκλοφορούντων οχημάτων, με βάση τα αποτελέσματα ερευνών έχει αποδειχθεί πως έχει σαφείς αρνητικές συνέπειες τόσο στην κινητικότητα και την καθημερινότητα των πολιτών όσο και στο περιβάλλον. 

Ειδικά σε ότι αφορά στα βαρέα επαγγελματικά, η χρήση προηγμένων τεχνολογιών που απαντάται στα νέας ηλικίας οχήματα, συμβάλλει στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας –και- για τους πιο ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, ειδικά εντός της πόλης.

Ειδικά σε ότι αφορά στα βαρέα επαγγελματικά, η χρήση προηγμένων τεχνολογιών που απαντάται στα νέας ηλικίας οχήματα, συμβάλλει στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας –και- για τους πιο ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, ειδικά εντός της πόλης.

Οι συχνότερες μηχανικές βλάβες, οι πιο ρυπογόνοι κινητήρες (παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας) και φυσικά τα ποσοστά των τροχαίων ατυχημάτων είναι σε άμεση συνάρτηση με την ηλικία των οχημάτων.
 
Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, εξάγεται το συμπέρασμα πως στα οχήματα ηλικίας έως 5 ετών, το ποσοστό των θανατηφόρων ατυχημάτων κυμαίνεται στο 15% ωστόσο, όταν η ηλικία του οχήματος κυμαίνεται από τα 16 – 25 έτη, τα ατυχήματα αυξάνονται στο 30%!
 
Αντίστοιχα, όταν ένα όχημα ηλικίας έως 5 ετών εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο ατύχημα, το 35% των οδηγών έχει την πιθανότητα να μην υποστεί τον παραμικρό τραυματισμό. Στα οχήματα ηλικίας 16 – 25 ετών, το εν λόγω ποσοστό μειώνεται στο 23% ενώ στα οχήματα με ηλικία άνω των 25 ετών, το ποσοστό μη πρόκλησης τραυματισμού μειώνεται στο 15%.
 
Αποκαλυπτικά είναι και τα στοιχεία που αφορούν σε ακινητοποιήσεις οχημάτων λόγω μηχανικής βλάβης (κάτι που σαφώς επηρεάζει αρνητική μια επιχείρηση που κάνει χρήση επαγγελματικών οχημάτων).
 
Στα οχήματα με ηλικία έως 5 ετών, οι ακινητοποιήσεις που οφείλονται σε μηχανική βλάβη είναι το 27%. Στα οχήματα ηλικίας από 16 – 25 ετών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 58%(!) ενώ στα οχήματα με ηλικία έως 30% το ποσοστό ανέρχεται στο 64%.
 

Σελίδα 1«Γηροκομείο» ο στόλος επαγγελματικών στην Ελλάδα
Σελίδα 2Διπλάσια επαγγελματικά ανά 1.000 κατοίκους από τη Γερμανία
Σελίδα 3Πόσα είναι τα οχήματα που κυκλοφορούν στην ΕΕ και στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή
Σελίδα 4Σημαντικά άνω του μέσου όρου η ηλικία των ελαφρών επαγγελματικών στην Ελλάδα
Σελίδα 5 «Υπερήλικα» τα φορτηγά στην Ελλάδα
Σελίδα 6Κατά πόσο η ηλικία των οχημάτων επηρεάζει την οδική ασφάλεια