Κορυφαίο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου το Ford Ranger.

Πολλή δουλειά έκαναν οι μηχανικοί της Toyota προκειμένου να αναβαθμίσουν περαιτέρω τα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Hilux.

Οδική συμπεριφορά εντός και εκτός

Όπως όλα τα Ford έτσι και το Ranger, φημίζεται για την οδική του συμπεριφορά σε βαθμό που αυτή να αποτελεί συγκριτικό του πλεονέκτημα. Το Pick-Up της Ford έχει ικανότητα διάσχισης υδάτινου εμποδίου ύψους 800 χιλιοστών, γωνία προσέγγισης 29ο αποφυγής 21ο και μίνιμουμ απόσταση από το έδαφος στα 230 χιλιοστά. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.252 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης –στις αγορές όπου επιτρέπεται- είναι 3.500 κιλά. Σημειώνεται, πως μιλάμε για τις «απλές» εκδόσεις και όχι για το Ranger Raptor, που είναι από άλλον πλανήτη…


Πολλή δουλειά έκαναν οι μηχανικοί της Toyota προκειμένου να αναβαθμίσουν περαιτέρω τα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Hilux.

Πολλή δουλειά έκαναν οι μηχανικοί της Toyota προκειμένου να αναβαθμίσουν περαιτέρω τα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Hilux.

Κοινοποίησέ το »

 Δείτε εδώ τις τιμές του Ranger και των υπόλοιπων επαγγελματικών της Ford
 
Σημαντικό βάρος κατά το facelift του Toyota Hilux δόθηκε στην αναβάθμιση της οδικής του συμπεριφοράς, μέσω των νέων ρυθμίσεων στα αμορτισέρ, των μεγαλύτερων φύλλων σούστας και της μεταβαλλόμενης λειτουργίας του τιμονιού. Εκτός δρόμου, το παρών δίνει το αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα «Active Traction Control» αλλά και τα Hill Start Assist Control και Downhill Assist Control, αναβαθμίζουν σημαντικά την οδική συμπεριφορά του νέου Hilux. Αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Toyota Hilux επιδεικνύει ελάχιστη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 310 χλστ. (για τις εκδόσεις Double Cab) ενώ, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος του, έχει διασφαλίσει γωνία προσέγγισης στις 29 μοίρες και διαφυγής στις 26 μοίρες, χωρίς να παραβλέπουμε τη δυνατότητα προσπέλασης υδάτινων εμποδίων βάθους έως και 700 χλστ.
 

Κοινοποίησέ το »