O νέος κινητήρας του Hilux έχει χωρητικότητα 2,8λτ. και απόδοση 204 ίππων ισχύος και 500 Nm ροπής.

O διπλά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας EcoBlue των 2,0λτ., αποδίδει 213 ίππους.

Ο ρόλος των turbodiesel κινητήρων

O δίλιτρος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας του Ford Ranger είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (170 ίπποι με 420 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) ή με διπλό turbo (213 ίπποι  με 500 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις του Ranger εμφανίζουν αυξημένη ροπή και άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους, με το pick up της Ford να είναι ακόμη πιο ζωηρό στις επιταχύνσεις του. Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ο κινητήρας των 170 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση από 8,3 λτ./100 χλμ. (από 8,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 213 ίππων).


O διπλά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας EcoBlue των 2,0λτ., αποδίδει 213 ίππους.

O διπλά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας EcoBlue των 2,0λτ., αποδίδει 213 ίππους.

Κοινοποίησέ το »

 Δείτε εδώ τις τιμές του νέου Hilux και των υπόλοιπων επαγγελματικών της Toyota
 
Εκτός του γνωστού κινητήρα των 2.393 κ.εκ. (150 ίπποι και 400 Nm ροπής με μέση κατανάλωση από 6,5 λτ./100 χλμ.), το νέο Hilux είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και στη χώρα μας με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2,8λτ. που αποδίδει ισχύ 204 ίππων στις 3.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 500 Nm, που διατηρείται σταθερή από τις 1.600 – 2.800 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και επιτυγχάνει να προσφέρει μέση κατανάλωση από 6,7 λτ./100 χλμ., με βάση το πρότυπο μετρήσεων WLTP.
 

Κοινοποίησέ το »