Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το νέο Eurocargo εφοδιάζεται με σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες στα συστήματα ADAS που υποβοηθούν το έργο του οδηγού.

Το νέο Eurocargo εφοδιάζεται με σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες στα συστήματα ADAS που υποβοηθούν το έργο του οδηγού.

Παράλληλα, έχει τροποποιηθεί η σχεδίαση του αμαξώματος.

Παράλληλα, έχει τροποποιηθεί η σχεδίαση του αμαξώματος.

Νέο είναι και το εσωτερικό με πολλαπλές αναβαθμίσεις σε ποιότητα υλικών και τεχνολογικό υπόβαθρο.

Νέο είναι και το εσωτερικό με πολλαπλές αναβαθμίσεις σε ποιότητα υλικών και τεχνολογικό υπόβαθρο.

  • Το νέο Eurocargo εφοδιάζεται με σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες στα συστήματα ADAS που υποβοηθούν το έργο του οδηγού.
  • Παράλληλα, έχει τροποποιηθεί η σχεδίαση του αμαξώματος.
  • Νέο είναι και το εσωτερικό με πολλαπλές αναβαθμίσεις σε ποιότητα υλικών και τεχνολογικό υπόβαθρο.

Νέο Eurocargo με εντυπωσιακά βελτιωμένη αποδοτικότητα

89.443 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως και στην περίπτωση του μικρότερου Daily, έτσι και το νέο Eurocargo (μεικτού βάρους από 7,5 – 19t.) διεκδικεί τα σκήπτρα του πιο αποδοτικού εκπρόσωπου στην κατηγορία του, χάρη σε προσεγμένες και ειδικά εξελιγμένες αναβαθμίσεις.

 

Αρχικά αξίζει να αναφέρουμε το τροποποιημένο εσωτερικό όπου συναντάμε νέα χειριστήρια στην κολώνα του τιμονιού (όπου πλέον εδράζεται και το κουμπί για την εκκίνηση του κινητήρα) καθώς και ένα νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγχει πλήθος λειτουργιών του οχήματος καθώς και το πληρέστατο πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών της εταιρείας.

 

Αντίστοιχα, εντελώς νέος, πλήρως ψηφιακός και ευμετάβλητος ως προς τις ενδείξεις του είναι και ο πίνακας οργάνων.

 

Μια ακόμη σημαντική αναβάθμιση του νέου Eurocargo είναι η μείωση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας του (TCO) καθώς, ειδικά στις εκδόσεις με καύσιμο το CNG, είναι δυνατόν να επιτευχθεί μείωση των εκπομπών CO2 ως και κατά 95% σε σχέση με τις εκδόσεις πετρελαίου. Μάλιστα, το Eurocargo είναι το μοναδικό στην κατηγορία φορτηγών από 12-19t. που προσφέρεται με κινητήρα φυσικού αερίου.

 

Ο συγκεκριμένος –νέος- κινητήρας Tector 7 CNG (6,7lt.) είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 220, 250 ή 280hp και προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 10% σε σχέση με τον αντίστοιχο Tector 7 Diesel. Μάλιστα, η Iveco αναφέρει πως έχει εξελίξει μια νέα δεξαμενή CNG συνολικής χωρητικότητας 115lt, χωρίς να θυσιάζει το παραμικρό σε ότι αφορά στον ωφέλιμο όγκο φόρτωσης.

 

Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις (ανεξαρτήτως τύπου καυσίμου) του νέου Eurocargo εφοδιάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF που προσφέρει περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης κατά 5% ενώ προαιρετικά, είναι διαθέσιμο και το αυτόματο κιβώτιο Allison 3000.

 

Διαθέσιμο σε περισσότερες από 11.000 παραλλαγές και με κύκλο στροφής από 11(!) μέτρα χάρη στην πληρέστατη γκάμα μεταξονίων, μήκους από 2,79 – 6,57m, το νέο Eurocargo καλύπτει τα πιο αυστηρά νέα πρότυπα ασφάλειας «GSR» (Global Safety Regulations) χάρη σε νέα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας όπως τα Alcohol Interlock, Intelligent Speed Assist, Moving Off Info, Blind Spot Info, Reversing Detection, Emergency Stop Signal, Lane Departure Warning κ.ά.


Παράλληλα, έχει τροποποιηθεί η σχεδίαση του αμαξώματος.

Παράλληλα, έχει τροποποιηθεί η σχεδίαση του αμαξώματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Σελίδα 1Η Iveco Trucks αλλάζει σελίδα
Σελίδα 2Νέο Eurocargo με εντυπωσιακά βελτιωμένη αποδοτικότητα
Σελίδα 3Νέα S-Way, T-Way & X-Way με νέο κινητήρα «ναυαρχίδα» τον xCursor 13 έως και 580hp
Σελίδα 4Νέα eDaily & S-eWay καθώς μια νέα «πύλη» (GATE) στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης