Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Iveco S-Way εφοδιάζεται πλέον με τον νέο xCursor 13 που μπορεί να κάνει χρήση τόσο diesel όσο και φυσικού αερίου, με απόδοση έως 580hp & 500hp αντίστοιχα.

Το Iveco S-Way εφοδιάζεται πλέον με τον νέο xCursor 13 που μπορεί να κάνει χρήση τόσο diesel όσο και φυσικού αερίου, με απόδοση έως 580hp & 500hp αντίστοιχα.

Πλήρως ανανεωμένο το εσωτερικό της καμπίνας, θα προσφέρει μεταξύ άλλων και αναδιπλούμενο τραπεζάκι στον χώρο μπροστά από τον συνοδηγό.

Πλήρως ανανεωμένο το εσωτερικό της καμπίνας, θα προσφέρει μεταξύ άλλων και αναδιπλούμενο τραπεζάκι στον χώρο μπροστά από τον συνοδηγό.

Εντυπωσιακό το –full digital- cockpit του νέου S-Way.

Εντυπωσιακό το –full digital- cockpit του νέου S-Way.

Οι καμπίνες των νέων βαρέων φορτηγών της Iveco έχουν αναβαθμιστεί τόσο σε χώρους όσο και σε αποθηκευτικές λύσεις.

Οι καμπίνες των νέων βαρέων φορτηγών της Iveco έχουν αναβαθμιστεί τόσο σε χώρους όσο και σε αποθηκευτικές λύσεις.

  • Το Iveco S-Way εφοδιάζεται πλέον με τον νέο xCursor 13 που μπορεί να κάνει χρήση τόσο diesel όσο και φυσικού αερίου, με απόδοση έως 580hp & 500hp αντίστοιχα.
  • Πλήρως ανανεωμένο το εσωτερικό της καμπίνας, θα προσφέρει μεταξύ άλλων και αναδιπλούμενο τραπεζάκι στον χώρο μπροστά από τον συνοδηγό.
  • Εντυπωσιακό το –full digital- cockpit του νέου S-Way.
  • Οι καμπίνες των νέων βαρέων φορτηγών της Iveco έχουν αναβαθμιστεί τόσο σε χώρους όσο και σε αποθηκευτικές λύσεις.

Νέα S-Way, T-Way & X-Way με νέο κινητήρα «ναυαρχίδα» τον xCursor 13 έως και 580hp

89.530 Επισκέψεις στο άρθρο

Οι σειρές βαρέων φορτηγών της Iveco Trucks (S-Way, T-Way & X-Way), χάρη στην υιοθέτηση του νέου κινητήρα «xCursor 13», τη βελτίωση της αεροδυναμικής και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, σε συνδυασμό με το ειδικό σύστημα GPS Predictive, είναι σε θέση να επιτύχουν μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 10% σε σχέση με τους προκατόχους τους. Παράλληλα, χάρη στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες που σχετίζονται με την συντήρηση & επισκευή τους, το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας τους έχει μειωθεί έως και κατά 4%.

 

Ωστόσο, με την πρώτη ματιά, αυτό που αντιλαμβάνεται κανείς είναι οι σημαντικές αλλαγές στην σχεδίαση τόσο του αμαξώματος (πολλαπλές διαθέσιμες επιλογές εξατομίκευσης του αμαξώματος) όσο και –κυρίως- του εσωτερικού της καμπίνας, σε όλες τις διαθέσιμες επιλογές.

 

Πολλαπλές οι αλλαγές μέσα – έξω!

Η Iveco προσφέρει πλέον τη δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης του εξωτερικού της καμπίνας του S-Way, ειδικά του εμπρός τμήματος, χάρη σε διάφορες λύσεις ως προς τη δομή και τους χρωματισμούς της μάσκας ενώ και στο εσωτερικό συναντάμε ένα πλήρως τροποποιημένο περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό, νέα υλικά και χρωματικούς συνδυασμούς καθώς και βελτιωμένους αποθηκευτικούς χώρους εντός και κάτω από τη καμπίνα.

 

Ειδικά στις καμπίνες «AS» στις σειρές φορτηγών S-Way & X-Way, ο χώρος για τον οδηγό παραπέμπει άμεσα σε επιβατικό όχημα χάρη σε στοιχεία όπως το νέο τιμόνι, το πλήρες ψηφιακό cockpit με τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων (με διάφορα προφίλ απεικονίσεων), την μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το αναδιπλούμενο τραπεζάκι στον χώρο μπροστά από τον συνοδηγό αλλά και τις νέες κάμερες (σύστημα Mirrorcam) που αντικαθιστούν τους πλευρικούς καθρέπτες, επιφέροντας μεταξύ άλλων και μείωση της κατανάλωσης κατά 1,5%.

 

Νέος κινητήρας xCursor 13 με διάφορους τύπους καυσίμου!

Η FPT Industrial, επίσης μέλος του Ομίλου Iveco, εξέλιξε έναν πρωτοποριακό κινητήρα, τον XCursor 13, που μεταξύ άλλων ενσωματώνει πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο νέος υπερτροφοδότης (turbocharger), νέο σύστημα common-rail με πίεση 2500 bar, πέραν των δομικών αναβαθμίσεων του σε ότι αφορά στους κυλινδροκεφαλές, το σώμα και την παροχή ενέργειας σε βοηθητικές λειτουργίες του μηχανικού συνόλου.

 

Με μέγιστη απόδοση από 420 – 580hp και μέγιστη ροπή 2.800Nm, ο xCursor 13 επιδεικνύει μείωση στην κατανάλωση καυσίμου του κατά 10% ενώ, μέσω συγκεκριμένων ψηφιακών υπηρεσιών και «εργαλείων» που προσφέρει η Iveco, το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω κατά 4%.

 

Κατά 10% έχει μειωθεί και το συνολικό βάρος του κινητήρα, καθιστώντας τον πιο ελαφρύ και από τον Cursor 11 που πλέον καταργείται, ενώ η εταιρεία ανακοινώνει πως η αξιοπιστία του επιτρέπει να διανύσει έως και 1,6 εκ. χιλιόμετρα (33% περισσότερα από τον προκάτοχο του).

 

Τέλος, το νέο μηχανόφρενο είναι πλέον κατά 30% ισχυρότερο σε απόδοση ενώ η βασική επιλογή στα κιβώτια ταχυτήτων είναι το Traxon Gen2 (12 σχ.) της ZF.

 

Αντίστοιχα, οι εκδόσεις με καύσιμο το CNG του εν λόγω κινητήρα (μοντέλα S-Way & X-Way) αποδίδουν ισχύ 500 ίππων και ροπή 2.200Nm με τη μέση κατανάλωση καυσίμου τους να έχει μειωθεί κατά 11%.

 

Φυσικά, πολλαπλές είναι και οι επεμβάσεις σε άλλους τομείς της νέας γενιάς των οχημάτων της Iveco (για όλες τις χρήσεις) όπως π.χ. στους άξονες, τις αναρτήσεις και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης ωστόσο, αξίζει να σταθούμε –και εδώ- στα νέα συστήματα ADAS με τα οποία θα εφοδιάζονται.

 

Τα νέα βαρέα φορτηγά της Iveco βρίσκονται πλέον στο «Επίπεδο 2» σε ότι αφορά στη δυνατότητα αυτόνομης κίνησης καθώς, μεταξύ των ηλεκτρονικών συστημάτων με τα οποία εφοδιάζονται, αξίζει να αναφέρουμε τα Highway Assist, Active Steering με λειτουργία Capactive Hand-off Detection, Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Blind Spot & Moving-Off Info, Driver Drowsiness Detection, Intelligent Speed Assist, Alcohol Interlock κ.ά.


Πλήρως ανανεωμένο το εσωτερικό της καμπίνας, θα προσφέρει μεταξύ άλλων και αναδιπλούμενο τραπεζάκι στον χώρο μπροστά από τον συνοδηγό.

Πλήρως ανανεωμένο το εσωτερικό της καμπίνας, θα προσφέρει μεταξύ άλλων και αναδιπλούμενο τραπεζάκι στον χώρο μπροστά από τον συνοδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Σελίδα 1Η Iveco Trucks αλλάζει σελίδα
Σελίδα 2Νέο Daily με νέο εσωτερικό και προηγμένα συστήματα ADAS
Σελίδα 3Νέα S-Way, T-Way & X-Way με νέο κινητήρα «ναυαρχίδα» τον xCursor 13 έως και 580hp
Σελίδα 4Νέα eDaily & S-eWay καθώς μια νέα «πύλη» (GATE) στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης