Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Με βαθμολογία 68%, το Ford Transit είναι το πιο ασφαλές από τα «χρυσά» Van.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με βαθμολογία 68%, το Ford Transit είναι το πιο ασφαλές από τα «χρυσά» Van.

High & Low σε ασφάλεια VAN (+vids)

14.833 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2022)

Δείτε αναλυτικά τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας -σύμφωνα με τις δοκιμές του Euro NCAP- τεσσάρων δημοφιλών Van, των «χρυσών» Ford Transit και Mercedes-Benz Vito και των «χάλκινων» Citroen Jumper και Peugeot Boxer.

Ασφάλεια: τα «Χρυσά» & τα «Χάλκινα» Van

  • Χρυσά» και τα 2 Ford – Καλύτερο το Transit
  • «Χρυσό» το Vito – «Ασημένιο» το Sprinter
  • Μέτρια ως κακή επίδοση συνολικά για τον Όμιλο PSA
  • Στις τελευταίες θέσεις τα Μεγάλα Van των Citroen & Peugeot
 
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που o Euro NCAP έβαλε εκ νέου στο μικροσκόπιο τα επαγγελματικά van που κυκλοφορούν στην αγορά, προκειμένου να αποκαλύψει ποια είναι εκείνα που προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, αλλά και ποια υστερούν, με βάση μια αξιολόγηση της τοποθέτησης και της απόδοσης των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης.
 
Από τα αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν, προκύπτουν ορισμένα πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, τόσο για το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όσο και για την κάθε μία εταιρεία (ή όμιλο) ξεχωριστά, με κάποιες από αυτές να νιώθουν δίχως αμφιβολία δικαιωμένες και κάποιες άλλες να πρέπει να επιδείξουν γρήγορα αντανακλαστικά και να βελτιωθούν.


Πρώτο σε ασφάλεια και το μόνο «χρυσό» στη γκάμα της Mercedes-Benz, αναδείχθηκε στις δοκιμές το Vito.

Πρώτο σε ασφάλεια και το μόνο «χρυσό» στη γκάμα της Mercedes-Benz, αναδείχθηκε στις δοκιμές το Vito.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αργά αλλά σταθερά βελτιώνεται η εικόνα

Η εικόνα που προκύπτει είναι μια αργή αλλά σταθερή βελτίωση, με πολλά Van να είναι καλύτερα εξοπλισμένα από ότι πριν από ένα χρόνο, με συστήματα που αποδίδουν καλύτερα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Σύμφωνα με τον Euro NCAP, όπου οι κατασκευαστές έχουν κάνει πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις στα οχήματά τους, παρατηρούνται μεγάλες βελτιώσεις στις επιδόσεις. Μάλιστα, για πρώτη φορά ένα μοντέλο -το νέο Fiat Ducato- επιτυγχάνει την κορυφαία βαθμολογία, λαμβάνοντας το μόνο «πλατινένιο» μετάλλιο.
 
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως ο Euro NCAP δοκιμάζει Van με εξοπλισμό ασφαλείας που είναι στάνταρ ή προαιρετικός. Επομένως οι αξιολογήσεις αντιπροσωπεύουν το καλύτερο που μπορεί να αναμένεται από κάθε όχημα. Όσον αφορά την τοποθέτηση, ελάχιστα έχουν αλλάξει τους τελευταίους δώδεκα μήνες και ο εξοπλισμός ασφαλείας εξακολουθεί να προσφέρεται κυρίως προαιρετικά.

Οι νικητές και οι χαμένοι

Δίχως αμφιβολία, μεγάλοι κερδισμένοι είναι οι άνθρωποι της Fiat Professional, καθώς όπως προείπαμε το νέο Fiat Ducato «σάρωσε». Από εκεί και πέρα, δικαιωμένοι πρέπει να νιώθουν και στο στρατόπεδο της Ford, μιας και το δίδυμό της στα Van κέρδισε «χρυσά» μετάλλια. Μάλιστα, το Transit βρέθηκε στη 2η θέση της λίστας αξιολόγησης του Euro NCAP, ενώ και το μικρότερο Transit Custom τα πήγε μια χαρά και κατετάγη 4ο από τα συνολικά 19 Van που δοκιμάστηκαν.
 
Μία θέση πιο κάτω συναντάμε το επίσης «χρυσό» Vito, το οποίο μάλιστα είχε καλύτερη επίδοση από το πιο σύγχρονο Sprinter. Το τελευταίο βρέθηκε μια θέση παρακάτω (6ο), ωστόσο έχασε στο «τσακ» τη χρυσή λίστα και κέρδισε το «ασημένιο» μετάλλιο, όντας όμως το 1ο της σχετικής λίστας των συνολικά 7 αργυρών μοντέλων.
 
Αν κάποιοι πρέπει να είναι προβληματισμένοι συνολικά από τα αποτελέσματα των δοκιμών, αυτοί μάλλον θα πρέπει να είναι οι ιθύνοντες του Ομίλου PSA, καθώς τα μοντέλα των Citroen, Peugeot και Opel είχαν από μέτριες έως κακές επιδόσεις. Ειδικά τα Μεγάλα Van του ομίλου βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις της λίστας, παίρνοντας όλα «χάλκινα» μετάλλια. Καλύτερα τα πήγαν τα Μεσαία Van του PSA, με τα Peugeot Expert και Opel Vivaro να κατακτούν «ασημένια» μετάλλια.
 
Υπό αυτό το πρίσμα, στις παρακάτω ενότητες σας παρουσιάζουμε αναλυτικά (και με βίντεο) τις επιδόσεις που είχαν 4 δημοφιλή μοντέλα των Citroen, Ford, Mercedes-Benz και Peugeot. Επιπλέον, στον σχετικό πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε ποια συστήματα δοκιμάζονται και πόσο βαραίνει το καθένα στην τελική αξιολόγηση του Euro NCAP.

Τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας

Ford Transit: 68%

Mercedes-Benz Vito: 61%

Peugeot Boxer: 33%

Citroen Jumper: 32%

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »