ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Σύμφωνα με την αξιολόγηση του Euro NCAP, αυτά είναι τα 7 χειρότερα Van σε ό,τι αφορά στην ενεργητική ασφάλεια.

Σύμφωνα με την αξιολόγηση του Euro NCAP, αυτά είναι τα 7 χειρότερα Van σε ό,τι αφορά στην ενεργητική ασφάλεια.

Στην τελευταία θέση και το μόνο που δεν συνιστάται από τον Euro NCAP, είναι το νέο Nissan Interstar.

Στην τελευταία θέση και το μόνο που δεν συνιστάται από τον Euro NCAP, είναι το νέο Nissan Interstar.

Καλύτερα από το Μεγάλο Van της Nissan τα πήγε το πανομοιότυπο Renault Master.

Καλύτερα από το Μεγάλο Van της Nissan τα πήγε το πανομοιότυπο Renault Master.

Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!

Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!

Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!

  • Σύμφωνα με την αξιολόγηση του Euro NCAP, αυτά είναι τα 7 χειρότερα Van σε ό,τι αφορά στην ενεργητική ασφάλεια.
  • Στην τελευταία θέση και το μόνο που δεν συνιστάται από τον Euro NCAP, είναι το νέο Nissan Interstar.
  • Καλύτερα από το Μεγάλο Van της Nissan τα πήγε το πανομοιότυπο Renault Master.
  • Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!
  • Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!
  • Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!

Τα χειρότερα σε ασφάλεια Vαn!

32.079 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2022)

Δείτε ποια είναι τα λιγότερο ασφαλή Van που μπορεί κανείς να αγοράσει σήμερα, με βάση την αξιολόγηση από τον Euro NCAP των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης που διαθέτουν στον (στάνταρ και προαιρετικό) εξοπλισμό τους.

Euro NCAP: τα 6+1 Van με τη χειρότερη ενεργητική ασφάλεια!

  • Δοκιμασίες απόδοσης των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης
  • Συνολικά καλύτερα αποτελέσματα από πέρυσι
  • Δεν τα κατάφεραν τα Van του PSA («χάλκινα» μετάλλια)
  • Τελευταίο το νέο Nissan Interstar (το μόνο που «Δεν συνιστάται»)
 
Ο Euro NCAP αξιολόγησε νωρίτερα φέτος την παρουσία ή μη -αλλά και την απόδοση- των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης που διαθέτουν σήμερα στον (στάνταρ και προαιρετικό) εξοπλισμό τους 19 Μεσαία και Μεγάλα Van. Από τις δοκιμές, εύλογα προέκυψε ποια είναι τα μοντέλα εκείνα που προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Στον αντίποδα, αποκαλύφθηκαν και ποια είναι τα επαγγελματικά οχήματα με τη χειρότερη προσφερόμενη ασφάλεια.
 
Η συνολική εικόνα που προέκυψε είναι μια αργή αλλά σταθερή βελτίωση, με πολλά Van να είναι καλύτερα εξοπλισμένα από ότι πριν από ένα χρόνο, με συστήματα που αποδίδουν καλύτερα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Σύμφωνα με τον Euro NCAP, όπου οι κατασκευαστές έχουν κάνει πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις στα οχήματά τους, παρατηρούνται μεγάλες βελτιώσεις στις επιδόσεις. Μάλιστα, για πρώτη φορά ένα μοντέλο -το νέο Fiat Ducato- απέσπασε την κορυφαία «πλατινένια» επίδοση.


Στην τελευταία θέση και το μόνο που δεν συνιστάται από τον Euro NCAP, είναι το νέο Nissan Interstar.

Στην τελευταία θέση και το μόνο που δεν συνιστάται από τον Euro NCAP, είναι το νέο Nissan Interstar.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι αρνητικοί πρωταγωνιστές

Κάπως έτσι, στη φετινή αξιολόγηση μόνο ένα Van βαθμολογήθηκε ως «Δεν συνιστάται», σε αντίθεση με πέντε που ήταν πέρυσι. Λόγος γίνεται για το νέο Nissan Interstar (αντικαταστάτης του NV400), το οποίο όπως μπορείτε να δείτε και στον αναλυτικό πίνακα, ήταν το μοντέλο με τη χαμηλότερη βαθμολογία.
 
Το Van της Nissan παρέμεινε στη χαμηλότερη κλάση καθώς δεν διαθέτει στον εξοπλισμό του το σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB), το οποίο φέρει το «αδελφό» Renault Master, γεγονός που το βοήθησε να ανέβει μία κατηγορία κερδίζοντας φέτος ένα χάλκινο μετάλλιο. Παρόλα αυτά το Μεγάλο Van των Γάλλων εμφάνισε τη 2η χειρότερη επίδοση στις δοκιμές του Euro NCAP. Από κοντά ακολούθησε το Citroen Jumper, κάτι που σημαίνει πως οι τρεις τελευταίοι της λίστας είναι εκπρόσωποι της μεγαλύτερης κατηγορίας van, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι για την κλάση, καθώς σε αυτή ανήκει και το πρωτοπόρο Fiat Ducato.
 
Τροφή για σκέψη στους ιθύνοντες του Ομίλου PSA πρέπει να αποτελέσει το γεγονός, πως τα τρία επόμενα Μεσαία Van προέρχονται από τους κόλπους τους. Λόγος γίνεται για τα Opel/Vauxhall Movano, Peugeot Boxer και Citroen Jumpy, ενώ και το μοντέλο που ακολούθησε, το Toyota PROACE, στηρίζεται στην πιο πάνω τριπλέτα.
 
Στις ενότητες που ακολουθούν, μπορείτε να δείτε τις βαθμολογίες των πιο πάνω οχημάτων, αλλά και το ποια είναι τα συστήματα που αξιολογούνται από τον Euro NCAP.

Αξίζει να σημειωθεί, πως ο Euro NCAP δοκιμάζει Van με εξοπλισμό ασφαλείας που είναι στάνταρ ή προαιρετικός, επομένως οι αξιολογήσεις αντιπροσωπεύουν το καλύτερο που μπορεί να αναμένεται από κάθε όχημα. Όσον αφορά την τοποθέτηση, ελάχιστα έχουν αλλάξει τους τελευταίους δώδεκα μήνες και ο εξοπλισμός ασφαλείας εξακολουθεί να προσφέρεται κυρίως προαιρετικά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »