Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ξεκινούν σύντομα τις πιλοτικές δοκιμές τους στην πόλη του Λονδίνου, τα πρώτα 20 Ford Transit Custom PHEV που θα λανσαριστούν επίσημα μέσα στο 2019.

Η μέγιστη αυτονομία τους ανέρχεται στα 50χλμ., ενώ ένας βενζινοκινητήρας EcoBoost 1,0λτ., αναλαμβάνει την παροχή ενέργειας στο σύστημα για έως και 500 χλμ.

Ηλεκτροκίνησης αρχή για την Ford

2.179 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2017)

H Ford αποκάλυψε τα πρώτα επίσημα στοιχεία αναφορικά με τη νέα –υβριδική- έκδοση «PHEV» του Transit Custom που θα ξεκινήσει σύντομα τις πιλοτικές δοκιμές εξέλιξης της στην πόλη του Λονδίνου.

Όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένα στο παρελθόν, η Ford αναμένεται να λανσάρει μια νέα έκδοση του Transit Custom που θα φέρει ένα υβριδικό σύστημα κινητήρων, από το 2019.
Μέχρι τότε ωστόσο, έχει αποφασιστεί πως το εν λόγω μοντέλο θα δοκιμαστεί πιλοτικά, σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, στο Λονδίνο και άλλες πόλεις, προκειμένου να διασφαλιστεί η αποδοτικότητα και βιωσιμότητα του.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Ford παρουσίασε τα πρώτα στοιχεία και εικόνες του νέου –ηλεκτροκίνητου- Transit Custom PHEV (Plug-in Hybrid) που σύντομα θα αρχίσει να δοκιμάζεται πιλοτικά στην αγγλική πρωτεύουσα.
Συνολικά 20 ηλεκτροκίνητα Transit Custom PHEV θα δοκιμαστούν κατά τη διάρκεια ενός 12μηνου προγράμματος εξέλιξης στους δρόμους του Λονδίνου, σε στόλους οχημάτων επιλεγμένων εταιρειών.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, οι εκδόσεις PHEV του Transit Custom θα εμφανίζουν αυτονομία 50 χλμ. κατά την κίνηση τους με βάση τον ηλεκτροκινητήρα ενώ, ο βραβευμένος κινητήρας Ford EcoBoost του 1,0λτ., θα προσφέρει την απαιτούμενη «χείρα βοήθειας» σε ότι αφορά στην αύξηση της μέγιστης αυτονομίας του οχήματος. Βασική… υποχρέωση του κινητήρα EcoBoost θα είναι μάλιστα η φόρτιση των μπαταριών του οχήματος.
Αντίστοιχα, αξίζει να αναφέρουμε πως οι μπαταρίες ιόντων λιθίου του Ford Transit Custom PHEV εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, χωρίς να επιβαρύνουν τον ωφέλιμο όγκο φόρτωσης και με την χρήση του βενζινοκινητήρα EcoBoost, η αυτονομία του οχήματος αυξάνεται (όταν αυτό απαιτείται) από τα 50 χλμ., έως και στα 500 χλμ.