Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στο φθινόπωρο του 2017 θα ξεκινήσουν στο Λονδίνο οι πιλοτικές δοκιμές 20 υβριδικών Ford Transit Custom, σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.

Τα ηλεκτρικά Custom πάνε Λονδίνο

2.298 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2017)

Στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξης των νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, η Ford ξεκινά τις πιλοτικές δοκιμές του μελλοντικού Transit Custom PHEV στην πόλη του Λονδίνου.

Όπως έχουν δημοσιεύσει και πρόσφατα, η Ford αναμένεται να λανσάρει 13 νέα –παγκόσμια- ηλεκτροκίνητα οχήματα μέσα στην επόμενη 5ετία.
Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται και η πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση του Ford Transit Custom, ένα μοντέλο που αναμένεται να επανακαθορίσει πλήρως τις ισορροπίες στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Προκειμένου λοιπόν να δρομολογήσει με τον καλύτερο τρόπο τις διαδικασίες εξέλιξης των εν λόγω εκδόσεων του Transit Custom, η Ford επέλεξε τη συνεργασία με τον Δήμο του Λονδίνου προκειμένου να πραγματοποιήσει (μέσα στο 2017), τις πιλοτικές δοκιμές του νέου, φιλικού προς το περιβάλλον οχήματος της.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, η βρετανική μεγαλούπολη είναι ένα ιδανικό σκηνικό για να εξεταστεί η αποδοτικότητα των νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Ford δεδομένου ότι, με βάση τα στατιστικά στοιχεία που έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, σε καθημερινή βάση, εντός της βρετανικής πρωτεύουσας πραγματοποιούνται καθημερινά περίπου 280.000 δρομολόγια επαγγελματικών οχημάτων, τα οποία διανύουν συνολικά 13 εκ. οχήματα. Την ίδια στιγμή, τα δρομολόγια των ελαφρών επαγγελματικών, σημειώνουν το 75% των ενδοαστικών μεταφορών κατά τις ώρες αιχμής.
Με βάση όλα τα παραπάνω λοιπόν, οι πιλοτικές δοκιμές των 20 συνολικά «Plug-in Hybrid» (PHEV) εκδόσεων του Ford Transit Custom που θα διαρκέσουν για 12 μήνες, δεν θα μπορούσαν να βρουν καλύτερη τοποθεσία.
Αν και προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες, τα υβριδικά Ford Transit Custom που αναμένεται να ξεκινήσουν τις πιλοτικές δοκιμές του μέσα στο φθινόπωρο του 2017 στο Λονδίνο, εφοδιάζονται τόσο με ηλεκτροκινητήρα όσο και με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα σε διάρκεια και απόσταση δρομολόγια, εφόσον αυτό απαιτείται.
Παράλληλα, η τοποθέτηση των –απαραίτητων- μπαταριών κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης τους, δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τον μέγιστο ωφέλιμο όγκο των προϊόντων που είναι σε θέση να μεταφέρουν.