Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Isuzu: Πλάνο για φορτηγά δίχως οδηγό από το 2027!

1.890 Επισκέψεις στο άρθρο
Isuzu: Πλάνο για φορτηγά δίχως οδηγό από το 2027!

-Επένδυση 30 εκ. δολαρίων (περίπου 28 εκ. ευρώ) από την εταιρεία στην αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4
-Στόχος να δοθεί λύση στην έλλειψη επαγγελματιών οδηγών

Επένδυση 30 εκ. δολαρίων (περίπου 28 εκ. ευρώ) από την εταιρεία στην αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

Στην Isuzu Motors Limited, δεσμεύτηκαν τον Απρίλιο του 2024 πως οι κινήσεις τους μελλοντικά θα έχουν ως βάση τρεις νέους επιχειρηματικούς πυλώνες: τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, τις συνδεδεμένες υπηρεσίες και τις μηδενικές εκπομπές άνθρακα των οχημάτων της.
Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επένδυσε 30 εκατομμύρια δολάρια (γύρω στα 28 εκατομμύρια ευρώ), συνάπτοντας συμφωνία με την start-up εταιρεία του Silicon Valley, Gatik, για τη σύσταση αυτόνομων επαγγελματικών οχημάτων επιπέδου 4 από το 2027 και μετά.
Βεβαίως, η Gatik μόνο καινούργια δεν είναι στον τομέα αυτό, καθώς πρόκειται για τη μοναδική εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες logistics μεσαίου μιλίου – όπως αποκαλούνται οι αστικές διανομές μεταφοράς αγαθών, δηλαδή από την κεντρική μονάδα στα καταστήματα – στις ΗΠΑ, εφαρμόζοντας συστήματα αυτόνομης οδήγησης σε ελαφριά και μεσαία φορτηγά για την παράδοση των προϊόντων. Το 2021 μάλιστα ολοκλήρωσε τις εμπορικές παραδόσεις μεσαίου μιλίου δίχως οδηγό.
Με βάση την ίδια συμφωνία, εξάλλου, οι δυο πλευρές θα αναλάβουν το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός νέου σασί, με πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφαλείας που θα είναι συμβατό με την εγκατάσταση του συστήματος αυτόνομης οδήγησης.
 

Στόχος να δοθεί λύση στην έλλειψη επαγγελματιών οδηγών

Μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας, κατΆ επέκταση, η Isuzu θα εισέλθει στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης μεσαίου μιλίου στην κατηγορία LCF (για φορτηγά με χαμηλή καμπίνα), μια κατηγορία όπου η εταιρεία κατέχει ήδη ηγετική θέση στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά.
Επιπλέον, η προηγμένη τεχνολογία πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα θα επιτρέψει στην Isuzu να αντιμετωπίσει δραστικά τις συνεχόμενες πιέσεις που δέχεται ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών, με σημαντικότερες από αυτές την επιδεινούμενη έλλειψη οδηγών αλλά και τις ταχέως αυξανόμενες ανάγκες παράδοσης στη Βόρεια Αμερική.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »