Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δυναμικό σχεδιαστικά και με πολλαπλά στοιχεία που παραπέμπουν ακόμη και στα οχήματα της κατηγορίας των SUV, το νέο Peugeot Rifter θα λανσαριστεί στην ΕΕ από τον Σεπτέμβριο σε εκδόσεις με δύο μήκη αμαξώματος.

Ο εσωτερικός διάκοσμος ακολουθεί πιστά τα πρότυπα του πρωτοκόλλου «Peugeot i-Cockpit®» και διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής του.

Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει μια έγχρωμη οθόνη αφής με διάσταση 8 ιντσών.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Peugeot Rifter θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και 7 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων.

Επιπρόσθετα, τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς καθώς και αυτό του συνοδηγού, μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως.

Τέλος, το νέο Rifter θα προσφέρεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρικό χειρόφρενο και ειδικό σύστημα βελτίωσης της πρόσφυσης του σε πάσης φύσεως οδοστρώματα.

Καλωσορίστε το νέο Peugeot Rifter!

6.004 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2018)

Το 3ο κατά σειρά μοντέλο μετά τα Citroen Berlingo και Opel Combo Life που παρουσιάζει ο όμιλος PSA έχει το λογότυπο της Peugeot, ονομάζεται «Rifter» και είναι η επιβατική έκδοση του νέου Partner.

Σε συνέχεια των παρουσιάσεων των νέων Citroen Berlingo και Opel Combo Life, η Peugeot παρουσίασε επίσημα προ της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης, όπου και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο ευρύ κοινό, τη νέα –επιβατική- έκδοση «Rifter» της νέας γενιάς του Partner!
 
Δυναμική σχεδίαση, εκλεπτυσμένος χαρακτήρας
Η επιβατική έκδοση του νέου Peugeot Partner, με την ονομασία «Rifter» αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, θα διακρίνεται για την δυναμική οδική συμπεριφορά, τους εντυπωσιακούς χώρους στο εσωτερικό για επιβάτες και αποσκευές, τους νέους –εξαιρετικά αποδοτικούς- κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε τον εντυπωσιακό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Όπως και τα νέα Citroen Berlingo και Opel Combo, το Rifter θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο μήκη αμαξώματος (4,4μ. ή 4,75μ.) που θα προσφέρουν τη δυνατότητα μεταφοράς πέντε ή επτά επιβατών σε δύο ή τρεις σειρές καθισμάτων αντίστοιχα.
Το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος διακρίνεται για τον δυναμισμό και τις περιορισμένο μήκος του προβόλου ενώ η μεγάλη σε διαστάσεις μάσκα πλαισιώνεται από νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα.
Οι ράγες τις οροφής έχουν ενσωματωθεί ελκυστικά στο συνολικό σχεδιαστικό αποτέλεσμα όπως επίσης και τα ειδικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των πλευρικών θυρών εκ των οποίων, οι δύο πίσω είναι συρόμενες.
Στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, δεδομένων και των… επαγγελματικών γονιδίων του οχήματος, συναντάμε μια μεγάλη σε πλάτος και ύψος πόρτα που ενσωματώνει ένα ανοιγόμενο τζάμι ενώ ελκυστικά είναι και τα φωτιστικά σώματα.
Παράλληλα, το νέο Rifter υιοθετεί και αρκετές «πινελιές» από την κατηγορία των SUV οχημάτων όπως π.χ. η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, οι μεγάλων διαστάσεων τροχοί, οι προστατευτικές επενδύσεις στους τροχούς, το κάτω μέρος του αμαξώματος και στους προφυλακτήρες κ.ο.κ.
 
Μεγάλοι χώροι και εσωτερικό Peugeot i-Cockpit®
Εντυπωσιακό σχεδιαστικά και σε επίπεδο εξοπλισμού, το εσωτερικό του νέου Rifter τηρεί πιστά τις προδιαγραφές του συστήματος «Peugeot i-Cockpit®» που προβλέπει μεταξύ άλλων ξεκάθαρες, λιτές και αρμονικές φόρμες, κορυφαίο επίπεδο εφαρμοσμένης τεχνολογίας σε όλους τους τομείς και φυσικά εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.
Μεταξύ των βασικών χαρακτηριστικών του εσωτερικού διακόσμου του νέου Rifter αξίζει να αναφέρουμε το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι με τα πολλαπλά ενσωματωμένα χειριστήρια, την οθόνη αφής των 8 ιντσών στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας και τις πολλαπλές «πινελιές» από χρώμιο σε διάφορα σημεία. Παράλληλα, σε ορισμένες εκδόσεις του Rifter, η ύπαρξη ηλεκτρικού χειρόφρενου απελευθερώνει σημαντικό χώρο στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας για επιπλέον (ανοικτές ή κλειστές) θήκες.
Όπως προαναφέραμε, το νέο –Partner- Rifter θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος (Standard & Long) όπου, η δεύτερη σειρά καθισμάτων φέρει τρία ανεξάρτητα καθίσματα που χάρη στο σύστημα «Magic Flat» (διαθέσιμο από το 2ο 3μηνο του 2019), μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως στο δάπεδο, δημιουργώντας έναν πλήρως επίπεδο χώρο για την μεταφορά φορτίων συνολικού όγκου έως και 4.000 λτ. (στις εκδόσεις Long). Αντίστοιχα, με όλες τις σειρές καθισμάτων στη θέση τους, ο χώρος για τις αποσκευές ξεκινά από τα 775 λτ.
Ένα στοιχεία που χρήζει της προσοχής μας είναι η έδραση του μετωπικού αερόσακου για τον συνοδηγό στην οροφή του οχήματος μέσω του συστήματος «Bag In Roof». Η εν λόγω ενέργεια διασφαλίζει επιπλέον αποθηκευτικό χώρο εμπρός από τον συνεπιβάτη με τη συνολική χωρητικότητα των χώρων για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας του Peugeot Rifter να ανέρχεται έως και στα 186(!) λτ.
Παράλληλα, το ειδικό σύστημα «Zenith®» που διατρέχει την οροφή όλου του οχήματος συνδυάζεται με μια μεγάλων διαστάσεων ηλιοροφή προσφέροντας επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους εντός του οχήματος με όγκο 14λτ. χωρίς να παραβλέπουμε τον ειδικό –κρυφό- φωτισμό που ενσωματώνει.
 
Εξαιρετική οδική συμπεριφορά και νέοι κινητήρες
Η πλατφόρμα «EMP2» στην οποία βασίζεται και η σημαντικά τροποποιημένη δομή και ρύθμιση των αναρτήσεων, διασφαλίζουν στο νέο Peugeot Rifter μια πλήρως αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες. Η θέση οδήγησης είναι τοποθετημένη ψηλά, διευρύνοντας το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού ενώ, ο κύκλος στροφής του γαλλικού μοντέλου ορίζεται στα 10,9μ., γεγονός που εγγυάται την μεγάλη ευελιξία του.
Παράλληλα, η Peugeot θα προσφέρει πολλαπλές νέες τεχνολογικές λύσεις αναφορικά με τα συστήματα ασφάλειας και μετάδοσης της κίνησης όπως π.χ. το Advanced Grip Control που ενσωματώνει μεταξύ άλλων τη λειτουργία του Assist Descent Control. Την ίδια στιγμή, ένα ειδικό σύστημα 4κίνησης που η Dangel έχει εξελίξει για διάφορα μοντέλα της Peugeot, θα είναι διαθέσιμο προαιρετικά και στο νέο Rifter.
Τέλος, σε ότι αφορά στους κινητήρες, το νέο Peugeot Rifter θα είναι διαθέσιμο με επιλογές με καύσιμο τόσο την βενζίνη όσο και το πετρέλαιο κίνησης.
Στην πρώτη περίπτωση, ο νέος κινητήρας PureTech των 1,2 λτ. θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 110 ή 130 ίππων που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων (EAT8) που θα διατίθεται από το 2019. Μάλιστα, η έκδοση PureTech 130hp, θα ενσωματώνει και ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων «Gasoline Particulate Filter» προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων της.
Σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, ο 1.500άρης BlueHDi θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 75, 100 ή 130 ίππων που συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων και το αυτόματο EAT8.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο απαιτεί την προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων (διαδικασία SCR).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, το νέο Peugeot Rifter θα αρχίσει να πωλείται στις διάφορες αγορές της ΕΕ από τον Σεπτέμβριο ενώ θα κατασκευάζεται στις γραμμές παραγωγής του Vigo (Ισπανία) και του Mangualde (Πορτογαλία).