Το πρόχειρο service το καλοκαίρι βλάπτει το επαγγελματικό σου το χειμώνα!
Ηλεκτρικό παλετοφόρο: Γιατί να το επιλέξεις & πού κερδίζεις;
Ο ρόλος του «κέντρου φόρτωσης» & της «ανυψωτικής ικανότητας».
Διαστάσεις ανυψωτικών μηχανημάτων.
Ηλεκτροκίνητα & χειροκίνητα παλετοφόρα: Πιο βολικά τα πρώτα, μικρότερο το κόστος των δεύτερων.
Οικονομικότερα έως και 50% τα μεταχειρισμένα περονοφόρα σε σχέση με τα καινούργια, αλλά βγάζουν μέχρι 4 ώρες δουλειάς καθημερινά.
Για τους μυημένους στον χώρο των εμπορευματικών μεταφορών, ένα πράγμα είναι βέβαιο: εφοδιαστική αλυσίδα δίχως ανυψωτικά μηχανήματα (κλαρκ), δεν υφίσταται… Λογικό. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως αναφερόμαστε σε έναν ιδιαίτερα νευραλγικό τομέα που καταπιάνεται με το κομμάτι τόσο της μεταφοράς, όσο και της διανομής προϊόντων από εξωτερικές τοποθεσίες σε αποθηκευτικούς χώρους και το αντίστροφο.
Όπως ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, όμως, έτσι κι εδώ υφίστανται ορισμένοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψη. Όπως, για παράδειγμα, το πού θα αξιοποιηθεί το περονοφόρο. Σε τι είδους δουλειά & σε ποιο χώρο; Με τι φορτίο; Αναλόγως τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, λοιπόν, ο εκάστοτε διαχειριστής στόλου θα κληθεί να επιλέξει το καταλληλότερο μηχάνημα για τις εργασίες του.
Από εκεί και πέρα, τα κριτήρια επιλογής σε πρώτη φάση είναι απλά. Κι αυτό, διότι το σωστό περονοφόρο είναι αυτό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του ενδιαφερόμενου όσον αφορά στη χωρητικότητα, στο βάρος και στο ύψος του χώρου εργασίας. Κοινώς, το βάρος των φορτίων, το ύψος της τοποθέτησής τους και η μάζα των προϊόντων θα καθορίσουν όλες τις εξελίξεις από εδώ και στο εξής.
Έτσι, για αρχή, ξεκινάμε από το «κέντρο φόρτωσης». Δηλαδή την οριζόντια απόσταση που μεσολαβεί από το κέντρο βάρους του φορτίου μέχρι τις περόνες. Από αυτό καθορίζονται όλες οι εξελίξεις και με βάση την (αναγραφόμενη) οδηγία στο διάγραμμα του κλαρκ θα ενημερωθούμε για το βάρος που μπορεί να σηκώσει το μηχάνημα σε διαφορετικά ύψη. Για να το αποδώσουμε απλουστευμένα: αν αυξηθεί το ύψος του σημείου που θέλουμε να τοποθετήσουμε το φορτίο, τότε αντιστρόφως ανάλογα θα μειωθεί το βάρος που μπορεί να σηκώσει το κλαρκ (σ.σ. το ίδιο θα συμβεί και αν μετακινηθεί το κέντρο φορτίου ή αν π.χ. αλλάξει το μήκος των πιρουνιών).
Ακολούθως έχουμε την ανυψωτική ικανότητα. Κοινώς, το μεγαλύτερο δυνατό βάρος που μπορεί να σηκώσει με ασφάλεια ένα ανυψωτικό μηχάνημα σε ένα συγκεκριμένο ύψος. Που σημαίνει ότι αν αλλάξει είτε το κέντρο φόρτωσης είτε το ύψος τοποθέτησης του φορτίου, τότε η ανυψωτική του ικανότητα θα μεταβληθεί – αναγκάζοντας τον χειριστή να προσαρμοστεί αναλόγως, προκειμένου να μην προκληθεί αστάθεια στο μηχάνημα.
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.