Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ξεκινάει στο Worth η παραγωγή του eEconic, του 2ου ηλεκτρικού φορτηγού της Mercedes-Benz. Στην πορεία του έτους οι 1ες παραδόσεις.

Ξεκινάει στο Worth η παραγωγή του eEconic, του 2ου ηλεκτρικού φορτηγού της Mercedes-Benz. Στην πορεία του έτους οι 1ες παραδόσεις.

Για δημοτική αστική χρήση προορίζεται το eEconic, το οποίο στηρίζεται στην αρχιτεκτονική του Mercedes-Benz eActros.

Για δημοτική αστική χρήση προορίζεται το eEconic, το οποίο στηρίζεται στην αρχιτεκτονική του Mercedes-Benz eActros.

Αφού συναρμολογηθεί το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος, το eEconic μεταφέρεται στο Future Truck Center, όπου εξοπλίζεται με τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης.

Αφού συναρμολογηθεί το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος, το eEconic μεταφέρεται στο Future Truck Center, όπου εξοπλίζεται με τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης.

Από το 2018 μέχρι σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί περίπου 2.700 εργαζόμενοι στον χειρισμό οχημάτων και εξαρτημάτων υψηλής τάσης στο κέντρο εκπαίδευσης του εργοστασίου του Wοrth.

Από το 2018 μέχρι σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί περίπου 2.700 εργαζόμενοι στον χειρισμό οχημάτων και εξαρτημάτων υψηλής τάσης στο κέντρο εκπαίδευσης του εργοστασίου του Wοrth.

Με περίπου 10.000 εργαζόμενους, το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wοrth είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης στο κρατίδιο της Ρηνανίας-Παλατινάτου.

Με περίπου 10.000 εργαζόμενους, το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wοrth είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης στο κρατίδιο της Ρηνανίας-Παλατινάτου.

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει την τοποθέτηση επίπεδου δαπέδου στην καμπίνα, διευκολύνοντας έτσι την μετακίνηση στο εσωτερικό της.

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει την τοποθέτηση επίπεδου δαπέδου στην καμπίνα, διευκολύνοντας έτσι την μετακίνηση στο εσωτερικό της.

  • Ξεκινάει στο Worth η παραγωγή του eEconic, του 2ου ηλεκτρικού φορτηγού της Mercedes-Benz. Στην πορεία του έτους οι 1ες παραδόσεις.
  • Για δημοτική αστική χρήση προορίζεται το eEconic, το οποίο στηρίζεται στην αρχιτεκτονική του Mercedes-Benz eActros.
  • Αφού συναρμολογηθεί το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος, το eEconic μεταφέρεται στο Future Truck Center, όπου εξοπλίζεται με τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης.
  • Από το 2018 μέχρι σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί περίπου 2.700 εργαζόμενοι στον χειρισμό οχημάτων και εξαρτημάτων υψηλής τάσης στο κέντρο εκπαίδευσης του εργοστασίου του Wοrth.
  • Με περίπου 10.000 εργαζόμενους, το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wοrth είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης στο κρατίδιο της Ρηνανίας-Παλατινάτου.
  • Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει την τοποθέτηση επίπεδου δαπέδου στην καμπίνα, διευκολύνοντας έτσι την μετακίνηση στο εσωτερικό της.

Ξεκινά η μαζική παραγωγή του Mercedes-Benz eEconic

10.641 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2022)

Η Daimler Truck ξεκινά τη μαζική παραγωγή του Mercedes-Benz eEconic για δημοτική χρήση εντός πόλης. Το φορτηγό της σειράς Special Trucks είναι το δεύτερο ηλεκτρικό φορτηγό Mercedes-Benz με μπαταρία που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του Wοrth, λίγο μετά από το eActros.

eEconic: το 2ο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz!

  • Έναρξη μαζικής παραγωγής στο Wοrth
  • Την ίδια αρχιτεκτονική με το eActros
  • Για δημοτική, αστική χρήση
  • Στη διάρκεια του έτους οι 1ες παραδόσεις
 
Η Daimler Truck επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό του στόλου οχημάτων της: Το Mercedes-Benz eEconic για δημοτική χρήση θα ενταχθεί στη μαζική παραγωγή του εργοστασίου στο Worth στη νότια Ρηνανία-Παλατινάτο. Το δεύτερο μοντέλο των ηλεκτρικών φορτηγών Mercedes-Benz με μπαταρία θα βγει από τη γραμμή παραγωγής του Worth λίγο μετά την έναρξη της μαζικής παραγωγής του eActros για αστικές διανομές τον Οκτώβριο του 2021.
 
Το eEconic αναπτύχθηκε σε συνεργασία με πελάτες και, μετά από σειρά εντατικών δοκιμών και ελέγχων, δοκιμάζεται στην πράξη μαζί με πελάτες από τον Μάιο του 2022. Το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής θα παραδοθεί στην Urbaser A/S, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της διάθεσης αποβλήτων στη Δανία. Άλλοι πελάτες έχουν ήδη επιλέξει το eEconic μαζικής παραγωγής. Τα οχήματα πρόκειται να παραδοθούν διαδοχικά στη διάρκεια του έτους.


Για δημοτική αστική χρήση προορίζεται το eEconic, το οποίο στηρίζεται στην αρχιτεκτονική του Mercedes-Benz eActros.

Για δημοτική αστική χρήση προορίζεται το eEconic, το οποίο στηρίζεται στην αρχιτεκτονική του Mercedes-Benz eActros.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μαζική παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών στο Future Truck Center

Το eEconic θα κατασκευάζεται στην υπάρχουσα γραμμή συναρμολόγησης της Mercedes-Benz Special Trucks, ευέλικτα και παράλληλα με τα φορτηγά που εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αφού συναρμολογηθεί το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος, ο εξηλεκτρισμός του eEconic συνεχίζεται στο Future Truck Center, όπου - ακριβώς όπως το eActros - το όχημα εξοπλίζεται με τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης. Μεταξύ άλλων, εγκαθίστανται οι μπαταρίες υψηλής τάσης και η μονάδα φόρτισης σε διάφορα στάδια της παραγωγής. Αφού τοποθετηθούν όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης, μπορεί πλέον να τεθεί σε λειτουργία ολόκληρο το σύστημα, ώστε το φορτηγό να είναι έτοιμο για οδήγηση.
 
Στο πλαίσιο της μετάβασης σε μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, το εργοστάσιο του Wοrth έχει θέσει, μεταξύ άλλων, τον στόχο να εξελίσσει διαρκώς το εργατικό δυναμικό του για την παραγωγή φορτηγών με νέα συστήματα κίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, διασφαλίζεται ότι οι εργαζόμενοι που ασχολούνται με οχήματα υψηλής τάσης, όπως το eEconic, ολοκληρώνουν ένα ειδικό πρόγραμμα κατάρτισης και ανάπτυξης. Από το 2018, οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο του Wοrth εκπαιδεύονται στην παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών. Μέχρι σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί περίπου 2.700 εργαζόμενοι στον χειρισμό οχημάτων και εξαρτημάτων υψηλής τάσης στο κέντρο εκπαίδευσης του εργοστασίου. Έτσι, έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις και είναι ιδανικά προετοιμασμένοι για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της παραγωγής.

Πλήρως ηλεκτρικό για δημοτική χρήση

Οι βασικές τεχνικές προδιαγραφές του eEconic είναι ως επί το πλείστον ίδιες με εκείνες του eActros. Ως όχημα αποκομιδής απορριμμάτων, το eEconic μπορεί να καλύψει τη συντριπτική πλειονότητα των τακτικών δρομολογίων αποκομιδής απορριμμάτων σε μία βάρδια ενός συμβατικού Econic χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει την τοποθέτηση επίπεδου δαπέδου στην καμπίνα, διευκολύνοντας έτσι την μετακίνηση στο εσωτερικό της. Αυτό αποτελεί ιδιαίτερο πλεονέκτημα, ιδίως εάν ο οδηγός θέλει να βγει από την πτυσσόμενη πόρτα του συνοδηγού στην πλευρά του πεζοδρομίου. Το μοντέρνο και διαισθητικό Multimedia Cockpit επίσης αποτελεί μία σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το συμβατικό Econic. Ένα άλλο κύριο χαρακτηριστικό εξοπλισμού είναι τα πανοραμικά τζάμια. Επιπλέον, το επιστρωμένο και θερμαινόμενο μπροστινό παρμπρίζ Thermo control προλαμβάνει το θάμπωμα του τζαμιού λόγω καιρικών συνθηκών βελτιώνοντας την ορατότητα. Επίσης, μειώνει τη θερμότητα που οφείλεται στην ηλιακή ακτινοβολία στον εσωτερικό χώρο. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα ασφάλειας για την κυκλοφορία στην πόλη: ο βασικός εξοπλισμός του eEconic περιλαμβάνει το σύστημα υποβοήθησης αλλαγής κατεύθυνσης S1R και το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist πέμπτης γενιάς.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »