Νέο Mercedes-Benz eActros 600: Η νέα εποχή στα ηλεκτρικά φορτηγά!
Το eActros 600 της Mercedes-Benz τεστάρεται με φορτηγό – τρόλεϊ!
Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η δοκιμή του Mercedes eActros 600 στο ψύχος
Παίρνοντας τη σκυτάλη από τη «συνέταιρο» στις κυψέλες καυσίμου, Volvo, η Mercedes-Benz ξεκίνησε να δοκιμάζει ένα νέο πρωτότυπο, βαρύ φορτηγό που κινείται με υγρό υδρογόνο, το οποίο στοχεύει στο 2ο μισό της 10ετίας που θα λανσαριστεί, να εμφανίζει μία αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ.
Στόχος του φορτηγού GenH2 είναι μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., με την παραγωγή να προγραμματίζεται για το 2ο μισό της 10ετίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ένα νέο πρωτότυπο πρατήριο καυσίμων που εγκαταστάθηκε στο κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών στο Wοrth επιτρέπει τον ανεφοδιασμό με υγρό υδρογόνο. Πρόσφατα, η Daimler Truck γιόρτασε τον πρώτο επιτυχημένο ανεφοδιασμό του φορτηγού με υγρό υδρογόνο (LH2) μαζί με την Air Liquide.
Κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού, το κρυογονικό υγρό υδρογόνο στους μείον 253 βαθμούς Κελσίου γεμίζεται σε δύο δεξαμενές 40 κιλών που είναι τοποθετημένες εκατέρωθεν του πλαισίου. Χάρη στην ιδιαίτερα καλή μόνωση των δεξαμενών του οχήματος, το υδρογόνο μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς ενεργή ψύξη.
Η Daimler Truck προτιμά το υγρό υδρογόνο στην ανάπτυξη κινητήρων με βάση το υδρογόνο. Σε αυτή την κατάσταση έχει σημαντικά υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τον όγκο, σε σύγκριση με το αέριο υδρογόνο. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο υδρογόνο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία και επιτρέπει συγκρίσιμες επιδόσεις του οχήματος με αυτές ενός συμβατικού φορτηγού ντίζελ.
Ο στόχος ανάπτυξης του φορτηγού GenH2 που είναι έτοιμο για παραγωγή είναι η αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων ή και άνω. Αυτό καθιστά το φορτηγό κατάλληλο για ευέλικτες και απαιτητικές εφαρμογές, ειδικά στο σημαντικό τμήμα της μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων βαρέως τύπου. Η έναρξη της σειράς παραγωγής για φορτηγά με βάση το υδρογόνο έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο μισό της δεκαετίας.
Συνέχεια του άρθρου >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr