Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στην τελευταία φάση δοκιμών βρίσκεται το ηλεκτρικό eEconic της Mercedes-Benz, προκειμένου να εκκινήσει η παραγωγή μέσα στο καλοκαίρι.

Στην τελευταία φάση δοκιμών βρίσκεται το ηλεκτρικό eEconic της Mercedes-Benz, προκειμένου να εκκινήσει η παραγωγή μέσα στο καλοκαίρι.

Στην αποκομιδή απορριμμάτων σε δρόμους της Φρανκφούρτης, δοκιμάζεται το σχεδόν έτοιμο eEconic.

Στην αποκομιδή απορριμμάτων σε δρόμους της Φρανκφούρτης, δοκιμάζεται το σχεδόν έτοιμο eEconic.

Με μεικτό βάρος 27 τόνων, το eEconic δανείζεται από το eActros την ηλεκτρική γραμμή κίνησης μέγιστης ισχύος 400 kW (536 hp).

Με μεικτό βάρος 27 τόνων, το eEconic δανείζεται από το eActros την ηλεκτρική γραμμή κίνησης μέγιστης ισχύος 400 kW (536 hp).

Ηλεκτρικά λειτουργεί η υπερκατασκευή της FAUN η οποία έχει χωρητικότητα 22 κ.μ.

Ηλεκτρικά λειτουργεί η υπερκατασκευή της FAUN η οποία έχει χωρητικότητα 22 κ.μ.

Ανεμπόδιστη ορατότητα για τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του προηγμένα επικουρικά συστήματα.

Ανεμπόδιστη ορατότητα για τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του προηγμένα επικουρικά συστήματα.

Οι 3 συστοιχίες μπαταριών έχουν εγκατεστημένη χωρητικότητα 336 kWh, ενώ φορτίζουν σε σταθμούς ισχύος έως και 160 kW.

Οι 3 συστοιχίες μπαταριών έχουν εγκατεστημένη χωρητικότητα 336 kWh, ενώ φορτίζουν σε σταθμούς ισχύος έως και 160 kW.

  • Στην τελευταία φάση δοκιμών βρίσκεται το ηλεκτρικό eEconic της Mercedes-Benz, προκειμένου να εκκινήσει η παραγωγή μέσα στο καλοκαίρι.
  • Στην αποκομιδή απορριμμάτων σε δρόμους της Φρανκφούρτης, δοκιμάζεται το σχεδόν έτοιμο eEconic.
  • Με μεικτό βάρος 27 τόνων, το eEconic δανείζεται από το eActros την ηλεκτρική γραμμή κίνησης μέγιστης ισχύος 400 kW (536 hp).
  • Ηλεκτρικά λειτουργεί η υπερκατασκευή της FAUN η οποία έχει χωρητικότητα 22 κ.μ.
  • Ανεμπόδιστη ορατότητα για τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του προηγμένα επικουρικά συστήματα.
  • Οι 3 συστοιχίες μπαταριών έχουν εγκατεστημένη χωρητικότητα 336 kWh, ενώ φορτίζουν σε σταθμούς ισχύος έως και 160 kW.

Το καλοκαίρι το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic

6.386 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2022)

Στην αποκομιδή απορριμμάτων της Φρανκφούρτης δοκιμάζεται το μεικτού βάρους 27 τόνων eEconic, με το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz να βρίσκεται σχεδόν στην τελική του μορφή και να ετοιμάζεται να λανσαριστεί μέσα στο καλοκαίρι, φέροντας μπαταρίες 336 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες μέγιστης ισχύος 536 hp.

Στην τελική ευθεία το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic!

  • Τελευταίες δοκιμές στη Φρανκφούρτη – Έναρξη παραγωγής το καλοκαίρι
  • Καθαρή & σχεδόν αθόρυβη αποκομιδή απορριμμάτων
  • Με μεικτό 27 τόνων και 2 ηλεκτρικά μοτέρ 536 hp
  • Μπαταρίες 336 kWh και φόρτιση στα 160 kW
 
Λίγο πριν την έναρξη της παραγωγής, η οποία προγραμματίζεται για το προσεχές καλοκαίρι, ξεκίνησε το τελικό στάδιο δοκιμών του Mercedes-Benz eEconic, με το πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό να βρίσκεται κοντά στην τελική μορφή του και να παραδίδεται στην εταιρεία «FES Frankfurter Entsorgungs- und Service GmbH» προκειμένου να συνδράμει στην αποκομιδή απορριμμάτων στην πόλη της Φρανκφούρτης.
 
Το eEconic της FES -όπως και το απορριμματοφόρο eActros της Κολονίας- διαθέτει μια υπερκατασκευή της γνωστής εταιρείας FAUN, με τη «σκουπιδιάρα» να ονομάζεται FAUN VARIOPRESS, να λειτουργεί πλήρως ηλεκτρικά και να έχει χωρητικότητα 22 κ.μ.


Στην αποκομιδή απορριμμάτων σε δρόμους της Φρανκφούρτης, δοκιμάζεται το σχεδόν έτοιμο eEconic.

Στην αποκομιδή απορριμμάτων σε δρόμους της Φρανκφούρτης, δοκιμάζεται το σχεδόν έτοιμο eEconic.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με μπαταρίες 336 kWh & μέγιστη ισχύ 536 hp

Σημειώνεται πως το ηλεκτρικό eEconic διαθέτει μεικτό βάρος 27 τόνων. Όπως και το eActros, διαθέτει έναν ηλεκτρικό άξονα με δύο ενσωματωμένους κινητήρες και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Εξοπλίζεται με τρεις συστοιχίες μπαταριών, η κάθε μία από τις οποίες έχει εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh και χρησιμοποιούμενη περίπου 97 kWh. Από κοινού οι υδρόψυκτοι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνεχή ισχύ 330 kW (442 hp), με τη μέγιστη απόδοση της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης να ορίζεται στα 400 kW (536 hp).
 
Πέραν των μηδενικών εκπομπών ρύπων, πρόσθετο πλεονέκτημα του ηλεκτρικού απορριμματοφόρου της Daimler Truck είναι τα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, στοιχείο ιδιαίτερα εκτιμητέο σε αστικά περιβάλλοντα, ιδιαίτερα κατά τις πρωινές και βραδινές ώρες. Σε κάθε περίπτωση, κατά τα γνωστά, η κινητική ενέργεια ανακτάται και μετατρέπεται σε ηλεκτρική, αυξάνοντας την αυτονομία του οχήματος. Επιπλέον, στο τέλος της βάρδιας το eEconic φορτίζεται στα ντεπό σε σταθμούς ισχύος έως και 160 kW.

Ορατότητα, εργονομία & ασφάλεια

Όπως και το συμβατικής τεχνολογίας Econic, έτσι και το ηλεκτρικό eEconic προσφέρει στον χειριστή του ανεμπόδιστη ορατότητα, χάρη στο πανοραμικό παρμπρίζ της καμπίνας «DirectVision cab», στην οποία η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης προσδίδει στον οδηγό άμεση ορατότητα των υπολοίπων χρηστών του οδικού δικτύου.
 
Επιπλέον, η επικάλυψη του θερμαινόμενου παρμπρίζ «Thermocontrol» μειώνει το θάμπωμα που σχετίζεται με τις καιρικές συνθήκες, αυξάνοντας την καθαρή θέα στην περιοχή κυκλοφορίας. Το παρμπρίζ μειώνει επίσης τη θέρμανση του εσωτερικού που προκαλείται από το ηλιακό φως.
 
Ένα άλλο εργονομικό πλεονέκτημα είναι το ομοιόμορφο, επίπεδο δάπεδο της καμπίνας, το οποίο διευκολύνει την είσοδο και έξοδο από την καμπίνα. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν ο οδηγός θέλει να βγει από την πτυσσόμενη πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού όπου δεν υπάρχει κίνηση. Το μοντέρνο και διαισθητικό Multimedia Cockpit είναι επίσης μια σημαντική αναβάθμιση σε σύγκριση με το συμβατικό Econic. Επιπλέον, το eEconic είναι εξοπλισμένο στάνταρ με την υποβοήθηση κατά το στρίψιμο «S1R» και τον βοηθό πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist πέμπτης γενιάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »