Λίγο πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα, το Citroen e-Jumpy Hydrogen ξεκίνησε να δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, με το υδρογονοκίνητο μεσαίο van να υπόσχεται ρεαλιστική αυτονομία άνω των 400 χλμ. και ανεφοδιασμό σε λιγότερο από 3 λεπτά.
Μπαταρία «ρεζέρβα» που φορτίζει στην πρίζα
Επιπλέον, το σύστημα φέρει μια μικρότερη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία μάλιστα φορτίζει στην πρίζα και δίνει στο όχημα επιπλέον ενέργεια όταν και όπου αυτό απαιτείται. Αναλυτικότερα,
η μπαταρία χωρητικότητας 10,5 kWh φορτίζει μέσω ενσωματωμένου τριφασικού φορτιστή ισχύος 11 kW, με τη διαδικασία σε ένα 11 kW Wall Box (32A) να διαρκεί λιγότερο από μία ώρα. Από την άλλη, σε μία ενισχυμένη πρίζα (16A) απαιτούνται τρεις ώρες για μια πλήρη φόρτιση, με τον χρόνο να ανεβαίνει στις 6 ώρες στην περίπτωση της απλής οικιακής πρίζας (8A).
Σημειώνεται, πως
η μπαταρία λειτουργεί σαν μια «ρεζέρβα» 50 χλμ. και αναλαμβάνει αυτόματα να κινήσει το όχημα μόλις οι δεξαμενές υδρογόνου αδειάσουν. Επιπλέον, κατά την εκκίνηση και με χαμηλή ταχύτητα, η μπαταρία από μόνη της παρέχει στον ηλεκτρικό κινητήρα την ισχύ που χρειάζεται.
Στη συνέχεια, σε σταθερή ταχύτητα,
η κυψέλη καυσίμου παρέχει την ενέργεια απευθείας στον ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, της προσπέρασης ή της έντονης ανωφέρειας, η κυψέλη καυσίμου και η μπαταρία υψηλής τάσης συνδυάζονται για την παροχή ενέργειας στον ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμα, κατά την πέδηση και την επιβράδυνση, ο ηλεκτρικός κινητήρας επαναφορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »