Προκειμένου να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες των πελατών της στον κλάδο των αστικών διανομών όλων των τύπων, η Volvo Trucks λανσάρει τις ηλεκτρικές εκδόσεις των FL & FE.
H πλήρης απουσία εκπομπών ρύπων σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα θορύβου κατά τη λειτουργία τους, αποτελούν δύο από τα βασικότερα προτερήματα των ηλεκτροκίνητων φορτηγών που αναμένεται να προσφέρουν, σταδιακά, σημαντικές λύσεις στον κλάδο των αστικών διανομών.
Σε ότι αφορά στην αθόρυβη λειτουργία τους, είναι σαφή τα οφέλη που προκύπτουν από τη δυνατότητα εκτέλεσης δρομολογίων και παραδόσεων κατά τις ώρες κοινής ησυχίας (π.χ. κατά τη διάρκεια της νύχτας) ενώ την ίδια στιγμή, οι μηδενικές εκπομπές ρύπων καθιστούν τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά ιδανικά για να εκτελούν δρομολόγια στο κέντρο μιας πόλης όπου, ενδεχομένως να υπάρχουν ζώνες όπου ισχύουν αυστηροί –σχετικοί- κανόνες. Παράλληλα, η χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενδεχομένως να επιτρέψει την περαιτέρω αναβάθμιση των διαδικασιών logistics και του γενικότερου σχεδιασμού των αστικών υποδομών στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις.
Με βάση όλα τα παραπάνω, η Volvo Trucks ανακοίνωσε επίσημα πως είναι έτοιμη να λανσάρει τα ηλεκτροκίνηταFL Electric και FE Electric σε διάφορες αγορές της ΕΕ, με τη μαζική παραγωγή τους να ξεκινά τον προσεχή Μάρτιο (2020).
Σε σχετικές του δηλώσεις ο επικεφαλής του τμήματος της Volvo Trucks που αφορά στην ηλεκτροκίνηση, κ. Jonas Odermalm αναφέρει πως: «… Παρά τις ιδιαίτερα θετικές αντιδράσεις και την αποδοχή των πελατών μας, αναφορικά με τις δυνατότητες των νέων μας οχημάτων, αναγνωρίζουμε ότι προς το παρόν, οι υποδομές φόρτισης είναι υπό εξέλιξη στις περισσότερες πόλεις και για τον λόγο αυτό, συνεργαζόμαστε τόσο με κρατικούς φορείς όσο και ιδιώτες προκειμένου να διαμορφώσουμε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που θα διασφαλίσει την εξάπλωση των εν λόγω υποδομών. Ωστόσο, είναι σαφές πως οι διαδικασίες αυτές απαιτείται να επισπευτούν».
Πληροφοριακά, η Volvo Trucks έχει ανακοινώσει πως οι πωλήσεις των νέων FL Electric (μεικτό βάρος 16t.) & FE Electric (μεικτό βάρος 27t.) θα ξεκινήσουν αρχικά στις αγορές της Σουηδίας, της Νορβηγίας, της Γερμανίας, της Ελβετίας, της Γαλλίας και της Ολλανδίας.