ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Συνολικά αναβαθμισμένο λανσάρεται το νέο Irizar i4 σε πλήθος εκδόσεων αμαξώματος, εσωτερικού και γραμμής κίνησης.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Συνολικά αναβαθμισμένο λανσάρεται το νέο Irizar i4 σε πλήθος εκδόσεων αμαξώματος, εσωτερικού και γραμμής κίνησης.

Λανσάρεται το νέο Irizar i4

5.434 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2022)

Πιο ασφαλές, άνετο και οικονομικό στη χρήση (-5% η κατανάλωση) λανσάρεται το νέο Irizar i4 σε εκδόσεις 2 ή 3 αξόνων και μήκους 10,8-15 μέτρων, με το τουριστικό λεωφορείο να έχει στη γκάμα του κινητήρες που λειτουργούν με πετρέλαιο, βιοκαύσιμα ή φυσικό αέριο για αυτονομία έως και 1.000 χλμ., αλλά και μια υβριδική έκδοση δια χειρός Scania.

Καταιγισμός επιλογών για το νέο Irizar i4

  • Με 2 ή 3 άξονες και μήκη 10,8-15 μέτρων
  • Νέα 2αξονική έκδοση 13,2 μέτρων και 63 θέσεων
  • Πιο ελαφρύ κατά 955 κιλά – Έως και -5% η κατανάλωση
  • Diesel & Βιοκαύσιμα έως 367 hp – Υβριδικό – CNG ή LNG αυτονομίας έως 1.000 χλμ.
 
Η Irizar από την Ισπανία λανσάρει τη νέα γενιά του τουριστικού λεωφορείου, Irizar i4, το οποίο θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις (H, M και L) μήκους 10,8 (2 αξόνων) έως 15 μέτρων (3 αξόνων). Αναλυτικά, η γκάμα περιλαμβάνει εκδόσεις 2αξονικές 10,8, 12,2, 12,9 και 13,2 μέτρων. Τρεις άξονες διαθέτουν οι εκδόσεις μήκους 13,6 και 14,9 μέτρων, ενώ το πλάτος και το ύψος όλων των εκδόσεων ορίζεται στα 2,55 και 3,40 μέτρα, αντίστοιχα.
 
Μεγάλο βάρος στην εξέλιξη του νέου πούλμαν της Irizar δόθηκε στη μείωση του βάρους του (έως και -955 κιλά), αλλά και στη βέλτιστη κατανομή των φορτίων ανά άξονα. Μάλιστα, η δομική ανακατασκευή του νέου Irizar i4 και η ενσωμάτωση σε αυτών καινοτόμων τεχνολογιών, έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου κατά έως και 5%, αλλά και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2.
 
Η μείωση του βάρους επετεύχθη χάρη στη χρήση χάλυβα και συνθετικών υλικών υψηλής αντοχής για την αντικατάσταση των παραδοσιακών δομικών υλικών, καθώς και νέων καθισμάτων, με βελτιστοποίηση βάρους και μεγαλύτερο χώρο μεταξύ τους, βελτιώνοντας έτσι την άνεση και την εμπειρία των επιβατών.

Πιο άνετο και ασφαλές για οδηγό και επιβάτες το νέο Irizar i4, το οποίο ελάφρυνε κατά έως 955 κιλά και υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση μέχρι και κατά 5%.

Πιο άνετο και ασφαλές για οδηγό και επιβάτες το νέο Irizar i4, το οποίο ελάφρυνε κατά έως 955 κιλά και υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση μέχρι και κατά 5%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα έκδοση 2 αξόνων και 63 θέσεων

Οι καινοτομίες που εισήχθησαν στο όχημα της Irizar κατέστησαν δυνατή την προσφορά νέων διατάξεων καθισμάτων, παρέχοντας ευελιξία και μέγιστη προσαρμογή στις ανάγκες του εκάστοτε αγοραστή. Η νέα γκάμα του Irizar i4 περιλαμβάνει μια νέα έκδοση πούλμαν, ένα όχημα μήκους 13,23 μέτρων σε πλαίσιο 4 x 2. Διαθέτει μέγιστη χωρητικότητα 63 θέσεων (59 + 1 αμαξίδιο ΑμεΑ), με έως και 34 θέσεις όρθιων και όγκο χώρου αποσκευών που υπερβαίνει τα 6 κ.μ.
 
Οι διάφορες διαμορφώσεις θυρών, με επιλογές μονής (900 χλστ.), φαρδιάς μονής (1.100 χλστ.) και διπλής πόρτας (1.400), επιτρέπουν την εγκατάσταση ράμπας (Lift) για τη διευκόλυνση της πρόσβασης για άτομα με μειωμένη κινητικότητα. Στα χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνεται η επιλογή ραντάρ στο κέντρο του μπροστινού μέρους. Οι μπροστινοί προβολείς με επιλογή Full-LED προσφέρουν έως και 30% περισσότερη απόδοση, ενώ και τα άλλα φωτιστικά είναι επίσης LED.

Με πετρέλαιο ή βιοκαύσιμα

Στη γκάμα κινητήρων του νέου Irizar i4 περιλαμβάνονται 6κύλινδροι κινητήρες 10,8 λτ., οι οποίοι λειτουργούν με Diesel, HVO και B100. Ο ΜΧ11 251 αποδίδει ισχύ 251 kW (341 hp) στις 1.675 σ.α.λ., με τη ροπή να είναι της τάξης των 1.500 Nm/900-1.400 σ.α.λ. Πιο πάνω συναντάμε τον ΜΧ11 270 με ισχύ 270 kW (367 hp)/1.600 σ.α.λ. και ροπή 1.900 Nm/900-1.400 σ.α.λ.
 
Στις ίδιες στροφές αποδίδεται και η μέγιστη ροπή των 2.100 Nm που εμφανίζει ο κορυφαίος κινητήρας ΜΧ11 300, η ισχύς του οποίου είναι 300 kW (408 hp). Οι επιλογές σε κιβώτια είναι ανάμεσα στο πλήρως αυτόματο ZF Ecolife Coachline των 6 σχέσεων και του 12τάχυτου αυτοματοποιημένου Traxon, ενώ της ZF είναι και οι άξονες. Συνέχεια του άρθρου >>>