Στη γραμμή 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή» θα δοκιμάζεται για τις προσεχείς 4 εβδομάδες το ηλεκτρικό Irizar ie tram.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε πως ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο και ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200 με 220 ηλεκτρικών λεωφορείων.

Το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, μπορεί να μεταφέρει 23 καθήμενους και 68 όρθιους επιβάτες.

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης έχει ισχύ 230 kW και τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου LTO (Lithium Titanate).

Ο νέος παντογράφος φέρει αρθρωτό βραχίονα που επιτρέπει στο φορτιστή να συνδέεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τις μπαταρίες του διαύλου και η φόρτιση διαρκεί περίπου 5 λεπτά.

Ηλεκτρικό Irizar δοκιμάζεται στην Αθήνα

Το Irizar ie tram -το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο που φορτίζει τις μπαταρίες του σε 5 λεπτά- θα δοκιμάζεται για τις επόμενες 4 εβδομάδες στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή».

Το αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram που μοιάζει με τραμ αλλά δεν είναι, πραγματοποίησε σήμερα Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021, την πρώτη του δοκιμαστική βόλτα στους δρόμους της Αθήνας, στο πλαίσιο της παρουσίασης που πραγματοποίησαν ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Ο.ΣΥ. Α.Ε.


Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε πως ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο και ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, δήλωσε πως ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο ή Σεπτέμβριο και ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Σημειώνεται πως η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτροκίνητου Irizar ie tram των 12 μέτρων, θα διαρκέσει τέσσερις εβδομάδες και θα λάβει χώρα στις πραγματικές οδικές συνθήκες της ελληνικής πρωτεύουσας, στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «`Ανω Κυψέλη - Παγκράτι – Καισαριανή».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200 με 220 ηλεκτρικών λεωφορείων.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200 με 220 ηλεκτρικών λεωφορείων.

 

Το 2022 τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Αθήνα


Το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, μπορεί να μεταφέρει 23 καθήμενους και 68 όρθιους επιβάτες.

Το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, μπορεί να μεταφέρει 23 καθήμενους και 68 όρθιους επιβάτες.

Αξίζει να αναφερθεί, πως στην πρώτη δοκιμαστική διαδρομή του ηλεκτροκίνητου λεωφορείου -του 5ου κατά σειρά που βγαίνει στους δρόμους της Αθήνας- , επιβιβάστηκαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς.
 

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης έχει ισχύ 230 kW και τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου LTO (Lithium Titanate).

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης έχει ισχύ 230 kW και τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου LTO (Lithium Titanate).

Ο Υπουργός τόνισε ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων αναμένεται «να βγει στον αέρα» Αύγουστο – Σεπτέμβριο και εκτίμησε ότι μέσα στο 2022 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία. Υπογράμμισε δε, ότι η Αθήνα θα είναι η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων, καθώς ο αρχικός διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια σε πρώτη φάση 200 με 220 οχημάτων.
 

Ο νέος παντογράφος φέρει αρθρωτό βραχίονα που επιτρέπει στο φορτιστή να συνδέεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τις μπαταρίες του διαύλου και η φόρτιση διαρκεί περίπου 5 λεπτά.

Ο νέος παντογράφος φέρει αρθρωτό βραχίονα που επιτρέπει στο φορτιστή να συνδέεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τις μπαταρίες του διαύλου και η φόρτιση διαρκεί περίπου 5 λεπτά.

Φόρτιση σε πέντε λεπτά!

Σε ό,τι έχει να κάνει με το 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Irizar, αυτό διαθέτει και αυτόματη και μηχανική ράμπα για ΑΜΕΑ, εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και κλιματισμού, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, ενώ η χωρητικότητά του είναι 23 καθήμενοι και 68 όρθιοι επιβάτες.
 
Το νέο Irizar ie tram είναι πλήρως εξοπλισμένο με την τεχνολογία του Ομίλου Irizar, τόσο από την άποψη της ηλεκτρονικής όσο και από την επικοινωνία, καθώς και στα κύρια συστήματά του: powertrain, μπαταρίες και συστήματα φόρτισης.
 
Οι μπαταρίες υψηλής πυκνότητας και μεγάλης διάρκειας ζωής είναι ιόντων λιθίου από την οικογένεια LTO (Lithium Titanate). Τροφοδοτούν με ενέργεια τον κινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος εμφανίζει ισχύ 230 kW (308 hp), μια τιμή που σύμφωνα με την εταιρεία επαρκεί για να ικανοποιήσει τις λειτουργικές απαιτήσεις του λεωφορείου.
 
Το σύστημα κλιματικού ελέγχου Hispacold, σχεδιασμένο ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές, προσφέρει μια ισορροπία μεταξύ της θερμικής άνεσης των επιβατών και της ενεργειακής βελτιστοποίησης. Τα οχήματα έχουν εξοπλιστεί με ηλεκτρικές πόρτες που αναπτύχθηκαν από την Masats και οι οποίες φέρουν αισθητήρες.
 
Ο νέος παντογράφος της Irizar επιτρέπει στο λεωφορείο να φορτιστεί σε λίγα λεπτά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. Οι σταθμοί φόρτισης εγκαθίστανται σε στρατηγικές τοποθεσίες στην πόλη, στην αρχή ή στο τέλος κάθε γραμμής. Το σύστημα είναι εξοπλισμένο με αρθρωτό βραχίονα που επιτρέπει στο φορτιστή να συνδέεται αυτόματα ή χειροκίνητα με τις μπαταρίες του διαύλου και η φόρτιση διαρκεί περίπου 5 λεπτά.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement