Υπό την εποπτεία της εταιρείας, Santoni Srl, πραγματοποιήθηκε το prοject.
Με αυστηρά κριτήρια αειφορίας επιλέχθηκε το δέντρο.
Η μεταφορά, συνολικού μήκους 34 μ. & πλάτους 3,5 μ., έλαβε χώρα κατά τις βραδινές ώρες.
Με σύστημα κίνησης HydroDrive, για απόδοση ισχύος 540 ίππων & ροπή 2.650 Nm, το φορτηγό της MAN.
Από το Ledro της βορειο-ιταλικής επαρχίας Trento μέχρι τη Ρώμη - και πιο συγκεκριμένα το Βατικανό – ανέλαβε η ιταλική εταιρεία ειδικών μεταφορών Santoni Srl να μεταφέρει το παραδοσιακό (και παραδοσιακά… τεράστιο) χριστουγεννιάτικο δέντρο που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες φωτίζει την πλατεία του Αγίου Πέτρου.
Ακόμα περισσότερο, η επιχείρηση με προσήλωση έφερε εις πέρας το όλο εγχείρημα από την αρχή μέχρι το τέλος, συμμετέχοντας από την κοπή του χριστουγεννιάτικου δέντρου και την υποστήριξη των υλοτόμων με τον γερανό της, μέχρι τη μεταφορά του στην «έδρα» του Πάπα.
Μια μεταφορά, η οποία παρεμπιπτόντως έγινε πράξη χάρη στο TGS 26.540 6X2 της MAN Truck & Bus, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης, Giacomo Santoni να τονίζει πως: «Ήταν ένας εξαιρετικός συνδυασμός το γεγονός ότι αυτή η πολύ ιδιαίτερη μεταφορά συνέπεσε με το πρώτο επίσημο ταξίδι του νέου μας MAN TGS 26.540. Φυσικά, ήθελα πολύ να καθίσω και εγώ πίσω από το τιμόνι. Πρώτον, επειδή είχα επιλέξει προσωπικά αυτό το όχημα. Δεύτερον, επειδή δεν επρόκειτο για μια μεταφορά ρουτίνας. Ήμουν πολύ ανακουφισμένος που όλα κύλησαν ομαλά - γιατί ένιωθα το βάρος της ευθύνης. Ταυτόχρονα, ένιωσα δικαιωμένος για την επιλογή του φορτηγού μου».
Με αυστηρά κριτήρια αειφορίας επιλέχθηκε το δέντρο
Από εκεί και πέρα, η ιταλική εταιρεία ειδικών μεταφορών Santoni παρέλαβε και μετέφερε το, ύψους περίπου 29 μέτρων, δέντρο, διανύοντας ακολούθως μια απόσταση 650 χλμ.
Το έλατο μάλιστα επιλέχτηκε προσεκτικά και σχολαστικά, βάσει αυστηρών κριτηρίων αειφορίας, αλλά και με πιστοποίηση από το πρόγραμμα PEFC (σ.σ. πρόκειται για διεθνή ΜΚΟ), το οποίο καταπιάνεται με τη βιώσιμη διαχείριση και την κατάλληλη αξιοποίηση των δασών.
Η μεταφορά, συνολικού μήκους 34 μ. & πλάτους 3,5 μ., έλαβε χώρα κατά τις βραδινές ώρες
Συνακόλουθα, λόγω του τεράστιου μεγέθους του, το δέντρο ασφαλίστηκε για τη μεταφορά με δίχτυα και σχοινιά, με τον ειδικό συνδυασμό μεταφοράς να εκτείνεται συνολικά στα 34 μ. μήκος και τα 3,5 περίπου μ. πλάτος.
Αναμενόμενα, συνεπώς, χρειάστηκε να διανύσει το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού του προς τη Ρώμη κατά τις βραδινές ώρες, λόγω λιγότερης κίνησης στους δρόμους.
Με σύστημα κίνησης HydroDrive, για απόδοση ισχύος 540 ίππων & ροπή 2.650 Nm, το φορτηγό της MAN
Όσον αφορά στον τράκτορα της MAN Truck & Bus, τώρα, αξίζει να επισημανθεί πως το TGS 26.540 6x2 είναι εξοπλισμένο με τον τελευταίο
D26 Euro 6e, ήτοι έναν αξιόπιστο εξακύλινδρο κινητήρα 12,4 λίτρων που προσφέρει 540 άλογα, συνδυαστικά με 2.650 Nm μέγιστης ροπής.
Επιπλέον, διαθέτει την τελευταία γενιά του αυτοματοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων MAN
TipMatic, έναν επιβραδυντή, καθώς και έναν αποζεύκτη ισχύος για το ειδικό υδραυλικό σύστημα, που κατασκευάστηκε με «φροντίδα κατά παραγγελία» από την Alpi Gru στο Trento.
Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου οχήματος δε, είναι η σύζευξη του πέμπτου τροχού, που μπορεί να ρυθμιστεί στη διαμήκη θέση, αφενός επιτρέποντας τον συνδυασμό με διαφορετικούς τύπους και μήκη ημιρυμουλκούμενων, αφετέρου συμβάλλοντας στη βελτιστοποίηση της κατανομής του φορτίου στους άξονες.
Εξοπλισμένο με σύστημα μπροστινής κίνησης
HydroDrive, το MAN TGS 26540, είναι, όπως δήλωσε ο Santoni:
«ένα αποτελεσματικό όχημα με κίνηση σε όλους τους τροχούς, αλλά και μια αναβαθμισμένη καμπίνα στη νέα σειρά που είναι ακόμη πιο ευρύχωρη και άνετη - κάτι που μπόρεσα να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι σε αυτό το μακρινό ταξίδι».