Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Αντιπαραθέτουμε τις έκδοσεις Long των 95 ίππων των δύο γενεών του Citan και αποτυπώνουμε τι νέο φέρνει το ολοκαίνουργιο vanette της Mercedes-Benz.

Αντιπαραθέτουμε τις έκδοσεις Long των 95 ίππων των δύο γενεών του Citan και αποτυπώνουμε τι νέο φέρνει το ολοκαίνουργιο vanette της Mercedes-Benz.

Δύσκολο να «σταθεί» το παλιό Citan απέναντι στο νέο, με την αναβάθμιση σε όλους τους επιμέρους τομείς να είναι σαρωτική!

Δύσκολο να «σταθεί» το παλιό Citan απέναντι στο νέο, με την αναβάθμιση σε όλους τους επιμέρους τομείς να είναι σαρωτική!

Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα επιβατικά οχήματα, το εσωτερικό (και όχι μόνο) του νέου Mercedes-Benz Citan.

Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα επιβατικά οχήματα, το εσωτερικό (και όχι μόνο) του νέου Mercedes-Benz Citan.

Σε αντιστοιχεία με τα δεδομένα της εποχής του βρίσκεται το εσωτερικό του 1ης γενιάς Citan, το οποίο είχε λανσαριστεί το 2012.

Σε αντιστοιχεία με τα δεδομένα της εποχής του βρίσκεται το εσωτερικό του 1ης γενιάς Citan, το οποίο είχε λανσαριστεί το 2012.

  • Αντιπαραθέτουμε τις έκδοσεις Long των 95 ίππων των δύο γενεών του Citan και αποτυπώνουμε τι νέο φέρνει το ολοκαίνουργιο vanette της Mercedes-Benz.
  • Δύσκολο να «σταθεί» το παλιό Citan απέναντι στο νέο, με την αναβάθμιση σε όλους τους επιμέρους τομείς να είναι σαρωτική!
  • Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα επιβατικά οχήματα, το εσωτερικό (και όχι μόνο) του νέου Mercedes-Benz Citan.
  • Σε αντιστοιχεία με τα δεδομένα της εποχής του βρίσκεται το εσωτερικό του 1ης γενιάς Citan, το οποίο είχε λανσαριστεί το 2012.

Mercedes-Benz Citan: OLD vs NEW

42.148 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2022)

Συνολικά αναβαθμισμένο εμφανίζεται το νέο Mercedes-Benz Citan σε όρους άνεσης, ασφάλειας, συνδεσιμότητας και οδικής συμπεριφοράς, με το 1ης γενιάς μοντέλο ωστόσο -αν και μικρότερο σε εξωτερικές διαστάσεις- να αντιπαραθέτει τις ελαφρώς υψηλότερες μεταφορικές δυνατότητες.

Old Vs New: Τι καινούργιο φέρνει το νέο Mercedes-Benz Citan!

  • Συγκρίνουμε τις εκδόσεις Long των 95 ίππων
  • Μακρύτερο κατά 177 χλστ. το νέο Citan
  • Kαι με πιο μεγάλο χώρο φόρτωσης
  • Ανώτερη ασφάλεια, άνεση & συνδεσιμότητα
 
Περιττό είναι ίσως να αναφέρουμε πως η ολοκαίνουργια γενιά του Mercedes-Benz Citan είναι ένα επαγγελματικό όχημα που δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με την πρώτη του εκδοχή, καθώς πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο μοντέλο που πληροί όλες τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές του σήμερα, όπως άλλωστε πιστοποιεί και το γεγονός πως βραβεύτηκε ως «Διεθνές Van της Χρονιάς 2022», από κοινού με το Renault Kangoo με το οποίο -όπως και στην 1η του γενιά- διατηρεί στενούς βαθμούς συγγένειας.


Δύσκολο να «σταθεί» το παλιό Citan απέναντι στο νέο, με την αναβάθμιση σε όλους τους επιμέρους τομείς να είναι σαρωτική!

Δύσκολο να «σταθεί» το παλιό Citan απέναντι στο νέο, με την αναβάθμιση σε όλους τους επιμέρους τομείς να είναι σαρωτική!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δοκιμάσαμε & συγκρίνουμε τις εκδόσεις Long

Την πρόοδο την έχουμε διαπιστώσει και με τα ίδια μας τα μάτια (και χέρια) δοκιμάζοντας πρόσφατα το νέο Citan, κάτι που φυσικά είχαμε κάνει στο παρελθόν και με το 1ης γενιάς μοντέλο, το οποίο με τη σειρά του -για τα μέτρα της εποχής του- αποτελούσε ένα εξαιρετικό Vanette, το οποίο ήταν διαθέσιμο στις εκδόσεις αμαξώματος Compact, Long και Extra Long, αλλά και με δύο σύνολα πετρελαίου ισχύος 95 και 116 ίππων.
 
Το νέο Citan, ωστόσο, προς το παρόν διατίθεται μόνο σε μία έκδοση αμαξώματος (Long), αλλά σε πλήθος κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, η ισχύς των οποίων εκκινεί από τα 75 άλογα και φτάνει έως τα 131. Για να μπορέσουν, όμως, να εξαχθούν συγκρίσιμα συμπεράσματα, αποφασίσαμε να φέρουμε σε ευθεία αντιπαράθεση τις εκδοχές αμαξώματος Long του χθες και του σήμερα, επιλέγοντας την παλιά έκδοση 109 CDI και τη νέα 110 CDI, οι οποίες φέρουν έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος εμφανίζει ισχύ 95 ίππων.

Όπως θα δείτε και στον αναλυτικό πίνακα, η ισχύς είναι ίδια, μόνο που στο νέο μοντέλο η μέγιστη τιμή της αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Κατά 40 Nm υψηλότερη είναι η ροπή στο νέας γενιάς μοντέλο, ενώ ασφαλή συμπεράσματα για τις τιμές κατανάλωσης δεν μπορούν να εξαχθούν, καθώς πλέον οι τιμές ανακοινώνονται με βάση τις πιο ρεαλιστικές μετρήσεις του κύκλου WLTP.

Μέρα με τη νύχτα σε ασφάλεια & άνεση

Όπως ισχύει για κάθε μοντέλο, έτσι και για το vanette της Mercedes-Benz, η πρόοδος στην προσφερόμενη ασφάλεια και άνεση, όπως και στις δυνατότητες συνδεσιμότητας, είναι ραγδαία από γενιά σε γενιά. Το παραπάνω γίνεται άμεσα αντιληπτό και μόνο αν δεις το εσωτερικό του οχήματος, όπου πρώτα και πριν από όλα θα διαπιστώσεις την αναβάθμιση της λεγόμενης απτής ποιότητας. Ποιοτικότερα υλικά, λοιπόν, με καλύτερη συναρμογή και βελτιωμένο φινίρισμα, αλλά και πλήθος λύσεων που απογειώνουν τη λειτουργικότητα και τη χρηστικότητα της καμπίνας.
 
Από εκεί και πέρα, δε γίνεται να μη σταθείς στις ψηφιακές εφαρμογές που (εύλογα) απουσίαζαν στο πρώτο μοντέλο, με τις δυνατότητες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στο νέο μοντέλο να είναι αντίστοιχες επιβατικού μοντέλου. Ακόμα πιο σημαντικό, είναι πως η πρόοδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει επιτρέψει την ενσωμάτωση πλήθος επικουρικών συστημάτων άνεσης και ασφάλειας (ADAS), που πραγματικά απλοποιούν το έργο του οδηγού σε βαθμό που ούτε φανταζόμασταν μόλις λίγα χρόνια πριν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε