Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Το πρώτο της Μεγάλο Van στην Ευρώπη θα αποκτήσει από το 2024 η Toyota, στηριζόμενη για μία ακόμα φορά στα αντίστοιχα μοντέλα του Ομίλου Stellantis (στη φωτό το νέο Opel Movano).

Το πρώτο της Μεγάλο Van στην Ευρώπη θα αποκτήσει από το 2024 η Toyota, στηριζόμενη για μία ακόμα φορά στα αντίστοιχα μοντέλα του Ομίλου Stellantis (στη φωτό το νέο Opel Movano).

Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Stellantis σε Πολωνία και Ιταλία, ενώ -κατά τα γνωστά- θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση.

Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Stellantis σε Πολωνία και Ιταλία, ενώ -κατά τα γνωστά- θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση.

  • Το πρώτο της Μεγάλο Van στην Ευρώπη θα αποκτήσει από το 2024 η Toyota, στηριζόμενη για μία ακόμα φορά στα αντίστοιχα μοντέλα του Ομίλου Stellantis (στη φωτό το νέο Opel Movano).
  • Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Stellantis σε Πολωνία και Ιταλία, ενώ -κατά τα γνωστά- θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση.

Νέο Μεγάλο Van η Toyota

6.263 Επισκέψεις στο άρθρο (31/5/2022)

Στο 3ο «επεισόδιο» της συνεργασίας της με τον Όμιλο Stellantis, η Toyota θα λανσάρει από τα μέσα του 2024 το πρώτο της Μεγάλο Van, που θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση και το οποίο θα στηρίζεται Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Opel Movano και Fiat Ducato.

Δια χειρός Stellantis το νέο Μεγάλο Van της Toyota!

  • Λανσάρισμα το 2024 και σε ηλεκτρική έκδοση
  • Με βάση τα Boxer, Jumper, Movano & Ducato
  • Το 1ο Μεγάλο Van της εταιρείας στην Ευρώπη
  • Το 3ο στάδιο της συνεργασίας που ξεκίνησε το 2012
 
Οι όμιλοι Stellantis και Toyota διευρύνουν τη συνεργασία τους, με το λανσάρισμα στην Ευρώπη το 2024 ενός Μεγάλου Van με τα σήματα της ιαπωνικής εταιρείας, το οποίο θα έχει κοινό DNA με τα Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Opel Movano και Fiat Ducato. Επίσης, όπως αυτά, θα διαθέτει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.


Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Stellantis σε Πολωνία και Ιταλία, ενώ -κατά τα γνωστά- θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση.

Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Stellantis σε Πολωνία και Ιταλία, ενώ -κατά τα γνωστά- θα διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η πεντάδα των Μεσαίων Van

Υπενθυμίζεται, πως η εν λόγω συμφωνία ξεκίνησε το 2012 με την παραγωγή ενός Μεσαίου Van στο εργοστάσιο της Stellantis στο Hordain της Γαλλίας. Συγκεκριμένα, αποτελεί την 3η κατά σειρά, καθώς η Toyota Motor Europe ξεκίνησε βγάζοντας στην αγορά το Proace, το οποίο αποτελεί μια παραλλαγή των Peugeot Expert, Citroen Jumpy και Opel Vivaro, ενώ πλέον στην «παρέα» έχει προστεθεί και το ολοκαίνουργιο Fiat Scudo. Υπενθυμίζεται πως και τα πέντε Μεσαία Van προσφέρονται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις, όπως και σε επιβατικές εκδοχές.

Η συνεργασία στα Vanette

Σειρά είχαν το 2019 τα Vanette, με το Toyota Proace City να παράγεται στο Vigo της Ισπανίας και να αποτελεί την εκδοχή των Ιαπώνων στα Peugeot Partner, Citroen Berlingo και Opel Combo, ενώ και το επόμενης γενιάς Fiat Doblo θα στηριχθεί στην ίδια πλατφόρμα του Ομίλου PSA. Σημειώνεται, ακόμα, πως στο πλαίσιο του ευρύτερου Ομίλου Stellantis, στις ΗΠΑ η Ram διαθέτει τα ProMaster και ProMaster City, στις κατηγορίες των Μεγάλων Van και Vanette, αντίστοιχα.

Με πλήρη γκάμα LCVs η Toyota

Κάπως έτσι, η Toyota θα διαθέτει προσεχώς μια πλήρη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων, από τα οποία βέβαια μόνο το Hilux έχει προέλθει από τους δικούς της κόλπους. Σε κάθε περίπτωση, το επερχόμενο Μεγάλο Van -το πρώτο της εταιρείας- θα ξεκινήσει να παράγεται από τα μέσα του 2024, στα εργοστάσια που διαθέτει η Stellantis στο Gliwice της Πολωνίας και στην Atessa της Ιταλίας.

Ηγέτης στα επαγγελματικά η Stellantis

«Με αυτήν την τρίτη επιτυχημένη συνεργασία, η Stellantis επιδεικνύει περαιτέρω την τεχνογνωσία της στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων και στην ανάπτυξη τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, που έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει ένα πλήρες φάσμα αναγκών. Αυτή η συμφωνία ενισχύει την ηγετική μας θέση στην ΕΕ30 για LCV και οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων και μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση του στόχου Dare Forward 2030, να γίνουμε ο αδιαμφισβήτητος παγκόσμιος ηγέτης ελαφρών εμπορικών οχημάτων, όσον αφορά την τεχνολογία, την κατασκευή, το μερίδιο αγοράς και την κερδοφορία», δήλωσε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε