Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι κινητήρες bi-fuel διατίθενται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με την αυτονομία που εξασφαλίζει το σύστημα υγραερίου ή μεθανίου.

    Νέοι κινητήρες διπλού καυσίμου «bi-fuel»

    21.893 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2021)

    Συνεχίζοντας τη διαδρομή που ξεκίνησε ο Όμιλος Piaggio και το Τμήμα Επαγγελματικών Οχημάτων Piaggio πριν από πολλά χρόνια, η νέα σειρά Piaggio Porter NP6 εγκαταλείπει την έκδοση που λειτουργεί μόνο με βενζίνη και προτείνει δύο κινητήρες bi-fuel (διπλού καυσίμου) που είναι πλήρως οικολογικοί: τετρακύλινδροι σε σειρά, 1,5 λίτρου, Euro 6 με συνδυασμένο σύστημα βενζίνης/υγραερίου ή βενζίνης/μεθανίου.

    Kοινοποίησε το »

     Οι κινητήρες bi-fuel  διατίθενται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με την αυτονομία που εξασφαλίζει το σύστημα υγραερίου ή μεθανίου: Short Range που προορίζεται κυρίως για αστική χρήση και Long Range για μεγαλύτερη αυτονομία και ικανότητα φόρτωσης.
     
    Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος 1498 κ.εκ., διαθέτει μπλοκ και κεφαλή από κράμα αλουμινίου και πληροί τις προδιαγραφές Euro 6D Final. Διαθέτει 16-βαλβίδες, σύστημα χρονισμού με καδένα και δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής με διπλό μεταβλητό χρονισμό τόσο στην εισαγωγή όσο και την εξαγωγή. Σημειώνεται, πως η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 30% και ισούται με 78 kW (106 ίππους) στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή είναι 136 Nm στις 4.500 σ.α.λ. (+27% σε σύγκριση με την προηγούμενη μονάδα MultiTech).
     
    Ανάλογα με την έκδοση, το σύστημα καυσίμου χρησιμοποιεί ένα ή περισσότερα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης, τα οποία βρίσκονται κάτω από την καρότσα, οπότε δεν επηρεάζουν την ικανότητα φόρτωσης του Porter NP6. Τα ρεζερβουάρ κατασκευάζονται από υψηλής αντοχής χάλυβα που έχει υποστεί επιφανειακή σκλήρυνση και στερεώνονται με ασφάλεια στο πλαίσιο. Το όχημα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με αέριο από προεπιλογή, εκτός από τη φάση εκκίνησης του κινητήρα όπου λειτουργεί με βενζίνη και στη συνέχεια αλλάζει αυτόματα μόλις επιτευχθεί η θερμοκρασία λειτουργίας. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, υπάρχει διακόπτης στη δεξιά πλευρά του τιμονιού που επιτρέπει τη χειροκίνητη αλλαγή του τρόπου λειτουργίας. Ο διακόπτης διαθέτει και τέσσερα ενδεικτικά LED που δείχνουν την ποσότητα αερίου στο ρεζερβουάρ, ενώ η ενδεικτική λυχνία ανάβει όταν το όχημα λειτουργεί με αέριο.

    Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά Piaggio Porter NP6:
    https://commercial.piaggio.com/gr_EL/

     

    Kοινοποίησε το »