Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σε σύγκριση με το προηγούμενο Porter, το ωφέλιμο φορτίο αυξάνεται κατά σχεδόν 30%, φτάνοντας στα 1.275 κιλά στην έκδοση με μονούς πίσω τροχούς και στα 1.610 κιλά στην έκδοση με διπλούς τροχούς.

Το Piaggio Porter NP6 καταλαμβάνει μόλις 6,9 m², επιτυγχάνοντας ικανότητα φόρτωσης 200 kg/m².

Χάρη στην μπροστινή ανάρτηση MacPherson και τον άκαμπτο πίσω άξονα με παραβολικά ελατήρια διπλού φύλλου, επιτυγχάνεται ικανότητα φόρτωσης 1.000 κιλών στον μπροστινό άξονα και 2.020 κιλών στον πίσω άξονα.

Αξεπέραστη αναλογία μεγέθους/ικανότητας φόρτωσης

21.910 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2021)

Το Piaggio Porter NP6 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του ωφέλιμου φορτίου χωρίς να στερείται το μικρό μέγεθος και την ευελιξία, χαρακτηριστικά ιδιαίτερα χρήσιμα στο δύσκολο αστικό περιβάλλον. Σε σύγκριση με την προηγούμενη σειρά, το μήκος της καμπίνας αυξάνεται κατά μόνο 245 χλστ., φτάνοντας τα 1640 χλστ., μια τιμή που παραμένει μικρότερη κατά 500 χλστ., από τη μέση τιμή των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η χρήση μιας μικρής, ημι-προωθημένης καμπίνας επιτρέπει επίσης τη βελτιστοποίηση των χώρων προς όφελος της μεγιστοποίησης του ωφέλιμου φορτίου. Όλα αυτά μεταφράζονται σε καταπληκτική αναλογία μεγέθους/ικανότητας φόρτωσης: στην πιο μικρή έκδοση, το Piaggio Porter NP6 καταλαμβάνει μόλις 6,9 m², επιτυγχάνοντας ικανότητα φόρτωσης 200 kg/m².


Το Piaggio Porter NP6 καταλαμβάνει μόλις 6,9 m², επιτυγχάνοντας ικανότητα φόρτωσης 200 kg/m².

Το Piaggio Porter NP6 καταλαμβάνει μόλις 6,9 m², επιτυγχάνοντας ικανότητα φόρτωσης 200 kg/m².

Kοινοποίησε το »

 Αξίζει να τονιστεί, πως σε σύγκριση με το προηγούμενο Porter, το ωφέλιμο φορτίο αυξάνεται κατά σχεδόν 30% με τη χωρητικότητα να φτάνει τα 1.275 κιλά στην έκδοση με μονούς τροχούς στον πίσω άξονα και τα 1.610 κιλά στην έκδοση με διπλούς τροχούς, με μεικτό βάρος οχήματος που δεν υπερβαίνει τα 2.800 κιλά. Επομένως, το Porter NP6 είναι ικανό να μεταφέρει φορτίο βαρύτερο από το ίδιο του το βάρος.

Χάρη στην μπροστινή ανάρτηση MacPherson και τον άκαμπτο πίσω άξονα με παραβολικά ελατήρια διπλού φύλλου, επιτυγχάνεται ικανότητα φόρτωσης 1.000 κιλών στον μπροστινό άξονα και 2.020 κιλών στον πίσω άξονα.

Χάρη στην μπροστινή ανάρτηση MacPherson και τον άκαμπτο πίσω άξονα με παραβολικά ελατήρια διπλού φύλλου, επιτυγχάνεται ικανότητα φόρτωσης 1.000 κιλών στον μπροστινό άξονα και 2.020 κιλών στον πίσω άξονα.

 
Αυτές οι υψηλές επιδόσεις όσον αφορά το ωφέλιμο φορτίο, είναι εφικτές χάρη στην αρχιτεκτονική του φορτηγού. Συγκεκριμένα, το πλαίσιο, το οποίο κατασκευάζεται με δοκούς τετραγωνικής διατομής από χάλυβα υψηλής αντοχής, συγκολλάται και ενσωματώνεται στη δομή της καμπίνας, εγγυάται ανθεκτικότητα και μικρό βάρος. Χάρη στην μπροστινή ανάρτηση MacPherson και τον άκαμπτο πίσω άξονα με παραβολικά ελατήρια διπλού φύλλου, επιτυγχάνεται ικανότητα φόρτωσης 1.000 κιλών στον μπροστινό άξονα και 2.020 κιλών στον πίσω άξονα.

Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά Piaggio Porter NP6:
https://commercial.piaggio.com/gr_EL/

 

Kοινοποίησε το »