Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ

Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ

Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ

  • Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ
  • Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ
  • Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ

Στην Ιαπωνία αγοράζεις νέο Pick Up με 10 χιλιάδες ευρώ

4.478 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2023)

- Νέο Pick up από την Toyota με βάση την πλατφόρμα του Best seller της (Hilux).
- Έχει κινητήρα 2 λίτρων με 137 άλογα και πίσω κίνηση.
- Είναι σχετικά στενό στο εσωτερικό, με περιορισμένο εξοπλισμό (χωρίς οθόνη ή στροφόμετρο)
- Το παίρνεις «κούτα» με 10 χιλιάρικα (ευρώ). Στην Ιαπωνία.

Νέο Pick Up από την Toyota με βάση την πλατφόρμα του Best seller της (Hilux).

Το εν λόγω Pick Up ονομάζεται Toyota IMV 0 και κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις. Όχι βέβαια για τις επιδόσεις του, ή για τον εξοπλισμό του, αλλά για την αρχική τιμή του. Κοστίζει μόλις 10.000 ευρώ, με τα κλειδιά στο χέρι.
 
Η τιμή είναι ιδιαίτερα δελεαστική, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι βασίζεται στην πλατφόρμα του δημοφιλούς (και στην Ελλάδα) Toyota Hilux. Μάλιστα δεν είναι microcar – πρόκειται για ένα κανονικό φορτηγάκι, περίπου στις διαστάσεις του Hilux, ενώ το μοντέλο προ-παραγωγής μπορεί να μεταφέρει ογκώδη αντικείμενα με άνεση.
 

Έχει κινητήρα 2 λίτρων με 137 άλογα και πίσω κίνηση

Κάτω από το καπό υπάρχει ένα μοτέρ 2 λίτρων, το οποίο αποδίδει 137 άλογα και 185 Nm ροπής. Σίγουρα δεν μιλάμε για ένα όχημα υπερυψηλών επιδόσεων, ωστόσο η ροπή είναι ικανοποιητική για να ρυμουλκήσει βαριά αντικείμενα. Στον δρόμο θα χρειαστεί αρκετό «γκάζι» για να ανεβάσει ταχύτητα, ενώ ο ήχος του κινητήρα θα γεμίζει την καμπίνα, λόγω της ελάχιστης ηχομόνωσης.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Είναι σχετικά στενό στο εσωτερικό, με περιορισμένο εξοπλισμό

Στο εσωτερικό φαίνεται ξεκάθαρα πού επέλεξε η Toyota να «κόψει» πράγματα, για χάρη του χαμηλού κόστους. Απουσιάζει η οθόνη αφής, αλλά και… σχεδόν κάθε χειριστήριο. Δεν διαθέτει καν καλοριφέρ, καθώς η Toyota προορίζει το IMV 0 για χρήση σε αναπτυσσόμενες χώρες, οι οποίες είναι σταθερά ζεστές. Ο «κλιματισμός» είναι στον βασικό εξοπλισμό… αν θεωρήσουμε ως κλιματισμό τα παράθυρα με μανιβέλα.
 
Η καμπίνα χωράει 2 άτομα, όμως θα πρέπει να είναι αρκετά φιλικά μεταξύ τους, καθώς δεν έχει τεράστιους χώρους. Στον πίνακα οργάνων δεν υπάρχουν ενδείξεις για ενεργά συστήματα ασφαλείας. Ούτε για ABS. Ούτε για αερόσακους. Γενικά καλύτερα να μην τρακάρεις με το IMV 0. Από τον πίνακα απουσιάζει και το στροφόμετρο, ίσως επειδή ο κινητήρας είναι αρκετά θορυβώδης ώστε να σου επιτρέπει να γνωρίζεις πόσο «ζορίζεται».
 

Το παίρνεις «κούτα» με 10 χιλιάρικα (ευρώ). Στην Ιαπωνία.

Δυστυχώς όμως, το IMV 0 διατίθεται στην τιμή «χώμα», μόνο στην Ιαπωνία, καθώς μάλλον δεν θα βγει εκτός συνόρων.  Μήπως όμως αξίζει να έρθει και προς την Ευρώπη;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »