Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η πρωτοπόρος στα λεωφορεία υδρογόνου, Solaris, παρουσίασε το νέο, αρθρωτό Urbino 18 hydrogen.

Η πρωτοπόρος στα λεωφορεία υδρογόνου, Solaris, παρουσίασε το νέο, αρθρωτό Urbino 18 hydrogen.

Ανάλογα με τη διαμόρφωση, στο Solaris Urbino 18 hydrogen μπορούν να μεταφερθούν έως και 140 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 53 είναι καθήμενοι.

Ανάλογα με τη διαμόρφωση, στο Solaris Urbino 18 hydrogen μπορούν να μεταφερθούν έως και 140 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 53 είναι καθήμενοι.

Το χαμηλής εισόδου (320 χλστ.) αρθρωτό λεωφορείο μηδενικών ρύπων έχει μεικτό βάρος 29 τόνων, με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να ορίζονται στα 18.000, 2.550 και 3.300 χλστ., αντίστοιχα.

Το χαμηλής εισόδου (320 χλστ.) αρθρωτό λεωφορείο μηδενικών ρύπων έχει μεικτό βάρος 29 τόνων, με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να ορίζονται στα 18.000, 2.550 και 3.300 χλστ., αντίστοιχα.

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης τροφοδοτείται με ενέργεια από κυψέλες καυσίμου των 100 kW, ενώ επικουρικά υπάρχουν και μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 60 kWh.

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης τροφοδοτείται με ενέργεια από κυψέλες καυσίμου των 100 kW, ενώ επικουρικά υπάρχουν και μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 60 kWh.

Οι δεξαμενές υδρογόνου βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή και έχουν συνολική χωρητικότητα 51,2 κιλών, ενώ μπορούν να «φουλάρουν» σε περίπου 20 λεπτά.

Οι δεξαμενές υδρογόνου βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή και έχουν συνολική χωρητικότητα 51,2 κιλών, ενώ μπορούν να «φουλάρουν» σε περίπου 20 λεπτά.

Ο κλιματισμός στην καμπίνα του οδηγού - ο οποίος έχει στη διάθεσή του μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης όπως τα MirrorEye και MobilEye Shield+ - τροφοδοτείται από τη μονάδα του θαλάμου επιβατών.

Ο κλιματισμός στην καμπίνα του οδηγού - ο οποίος έχει στη διάθεσή του μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης όπως τα MirrorEye και MobilEye Shield+ - τροφοδοτείται από τη μονάδα του θαλάμου επιβατών.

  • Η πρωτοπόρος στα λεωφορεία υδρογόνου, Solaris, παρουσίασε το νέο, αρθρωτό Urbino 18 hydrogen.
  • Ανάλογα με τη διαμόρφωση, στο Solaris Urbino 18 hydrogen μπορούν να μεταφερθούν έως και 140 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 53 είναι καθήμενοι.
  • Το χαμηλής εισόδου (320 χλστ.) αρθρωτό λεωφορείο μηδενικών ρύπων έχει μεικτό βάρος 29 τόνων, με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να ορίζονται στα 18.000, 2.550 και 3.300 χλστ., αντίστοιχα.
  • Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης τροφοδοτείται με ενέργεια από κυψέλες καυσίμου των 100 kW, ενώ επικουρικά υπάρχουν και μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 60 kWh.
  • Οι δεξαμενές υδρογόνου βρίσκονται τοποθετημένες στην οροφή και έχουν συνολική χωρητικότητα 51,2 κιλών, ενώ μπορούν να «φουλάρουν» σε περίπου 20 λεπτά.
  • Ο κλιματισμός στην καμπίνα του οδηγού - ο οποίος έχει στη διάθεσή του μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης όπως τα MirrorEye και MobilEye Shield+ - τροφοδοτείται από τη μονάδα του θαλάμου επιβατών.

Νέο Solaris Urbino 18 hydrogen αυτονομίας 350 χλμ. (+vid)

9.190 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2022)

Με κυψέλες καυσίμου που γεμίζουν με 51,2 κιλά υδρογόνου σε 20 λεπτά, αλλά και με μια βοηθητική μπαταρία 60 kWh που φορτίζει στην πρίζα, το ολοκαίνουργιο Solaris Urbino 18 hydrogen, είναι ένα αρθρωτό λεωφορείο αυτονομίας 350 χλμ., που μπορεί να μεταφέρει άνετα και με ασφάλεια έως και 140 επιβάτες.

Νέο αρθρωτό λεωφορείο υδρογόνου από τη Solaris!

  • Μήκος 18 μέτρων & χωρητικότητα 140 επιβατών
  • Κυψέλες καυσίμου 100 kW και βοηθητική μπαταρία 60 kWh
  • Δεξαμενές υδρογόνου 51,2 κιλών στην οροφή
  • Φουλάρει υδρογόνο σε 20 λεπτά – 350 χλμ. αυτονομία
 
Μετά το 12μετρο λεωφορείο υδρογόνου, η Solaris εντάσσει στη γκάμα της ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο κυψελών καυσίμου, το αρθρωτό Urbino 18 hydrogen, το οποίο θα ξεκινήσει να παραδίδεται στους πελάτες της πολωνικής φίρμας από το δεύτερο μισό του επόμενου έτους.
 
Αξίζει να αναφέρουμε πως η Solaris είναι πρωτοπόρος στην Ευρώπη στα λεωφορεία υδρογόνου, καθώς το «μονό» Urbino 12 hydrogen λανσαρίστηκε το 2019 και μέχρι στιγμής περίπου 100 μονάδες του οχήματος έχουν παραδοθεί στην Ιταλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Σουηδία και την Πολωνία, ενώ σύντομα θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις σε μια σειρά από νέες χώρες όπως η Ισπανία, η Γαλλία, η Τσεχία και η Σλοβακία.


Ανάλογα με τη διαμόρφωση, στο Solaris Urbino 18 hydrogen μπορούν να μεταφερθούν έως και 140 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 53 είναι καθήμενοι.

Ανάλογα με τη διαμόρφωση, στο Solaris Urbino 18 hydrogen μπορούν να μεταφερθούν έως και 140 επιβάτες, από τους οποίους μέχρι και οι 53 είναι καθήμενοι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με χωρητικότητα 140 επιβατών

Επιστρέφοντας στο Solaris Urbino 18 hydrogen, το χαμηλής εισόδου (320 χλστ.) αρθρωτό λεωφορείο μηδενικών ρύπων έχει μεικτό βάρος 29 τόνων, με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να ορίζονται στα 18.000, 2.550 και 3.300 χλστ., αντίστοιχα. Τα μεταξόνια είναι στα 5.900 και 6.000 χλστ. με τον εμπρός και πίσω πρόβολο να είναι στα 2.700 και 3.400 χλστ., αντίστοιχα.
 
Το νέο όχημα της Solaris δεν διαθέτει συμβατικό χώρο κινητήρα καθώς είναι εξοπλισμένο με αρθρωτό σύστημα κίνησης. Ο χώρος που εξοικονομήθηκε έτσι επέτρεψε στον κατασκευαστή του λεωφορείου να αυξήσει τη χωρητικότητα επιβατών του οχήματος.
 
Συγκεκριμένα -και ανάλογα με τη διαμόρφωση- στο Urbino 18 hydrogen μπορούν να μεταφερθούν έως και 140 επιβάτες, από τους οποίους έως και οι 53 είναι καθήμενοι, ενώ μέχρι και 20 καθίσματα βρίσκονται στο τμήμα χαμηλού πατώματος. Το 18μέτρο λεωφορείο υδρογόνου της Solaris θα διατίθεται σε 4 εκδόσεις θυρών, τη βασική «2-2-2-0», αλλά και τις προαιρετικές «1-2-2-0», «1-2-2-2» και «2-2-2-2».

Άνεση και ασφάλεια

Ως στάνταρ, το νέο μοντέλο θα διαθέτει σύστημα κλιματισμού για την καμπίνα επιβατών με αντλία θερμότητας, η οποία χρησιμοποιεί θερμότητα που εισέρχεται από το εξωτερικό για να δημιουργήσει τη σωστή θερμοκρασία του οχήματος. Ο κλιματισμός στην καμπίνα του οδηγού τροφοδοτείται από τη μονάδα του θαλάμου επιβατών.
 
Όσον αφορά τα πρόσθετα χαρακτηριστικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μια ποικιλία λύσεων, όπως για παράδειγμα μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS), ανάμεσα στα οποία είναι τα MirrorEye και MobilEye Shield+.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »