Πιο άνετο, ασφαλές και συνδεδεμένο από ποτέ είναι το νέο Volkswagen Caddy.

Εντελώς νέα είναι η πίσω ανάρτηση, όπου τα φύλλα σούστας αποτελούν παρελθόν.

Το λεγόμενο «Innovision Cockpit», το ψηφιακό δηλαδή εσωτερικό με τις δύο οθόνες των 25 εκ., αποτελεί ένα από τα highlight του νέου Caddy.

Παρά το προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ, το νέας γενιάς Caddy παραμένει ένα σκληροτράχηλο, αξιόπιστο επαγγελματικό εργαλείο.

Tα TDI σύνολα διαθέτουν δύο καταλυτικούς μετατροπείς (SCR) και σύστημα twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue).

Στην έκδοση Maxi, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλλη σε μήκος.

Νέο VW Caddy: Το απόλυτο επαγγελματικό εργαλείο

Το νέας γενιάς VW Caddy είναι ένα απόλυτα συνδεδεμένο επαγγελματικό όχημα με ένα άκρως ψηφιακό-hightech εσωτερικό, που καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ένα αξιόπιστο, αποδοτικό και ανθεκτικό «εργαλείο», ό,τι ακριβώς χρειάζεται δηλαδή κάθε σύγχρονη επιχείρηση.

Το νέας γενιάς Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, μας δείχνει από σήμερα το πώς θα είναι τα επαγγελματικά οχήματα στο εγγύς μέλλον, όντας ταυτόχρονα τεχνολογικά gadgets και σκληροτράχηλα εργαλεία.


Εντελώς νέα είναι η πίσω ανάρτηση, όπου τα φύλλα σούστας αποτελούν παρελθόν.

Εντελώς νέα είναι η πίσω ανάρτηση, όπου τα φύλλα σούστας αποτελούν παρελθόν.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Οι «αρετές» του οχήματος ξεκινούν από αυτά που δεν είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού, καθώς ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην περίφημη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, που προέρχεται από το Golf 8 και η οποία επέτρεψε την ενσωμάτωση στο νέο Caddy μιας σειράς τεχνολογιών που το καθιστούν πιο άνετο και ασφαλές από ποτέ.

Το λεγόμενο «Innovision Cockpit», το ψηφιακό δηλαδή εσωτερικό με τις δύο οθόνες των 25 εκ., αποτελεί ένα από τα highlight του νέου Caddy.

Το λεγόμενο «Innovision Cockpit», το ψηφιακό δηλαδή εσωτερικό με τις δύο οθόνες των 25 εκ., αποτελεί ένα από τα highlight του νέου Caddy.

 
Μία ακόμα παράμετρος στην οποία πρέπει να σταθούμε, είναι η πίσω ανάρτηση όπου ο εντελώς νέος άκαμπτος άξονας ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες, μια γεωμετρία που έχει αναβαθμίσει τα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Caddy. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η αντικατάσταση των παραδοσιακών φύλλων σούστας με ελατήρια, τα οποία βελτιώνουν την άνεση ανεξαρτήτως φορτίου.

Παρά το προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ, το νέας γενιάς Caddy παραμένει ένα σκληροτράχηλο, αξιόπιστο επαγγελματικό εργαλείο.

Παρά το προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ, το νέας γενιάς Caddy παραμένει ένα σκληροτράχηλο, αξιόπιστο επαγγελματικό εργαλείο.

 
Συνεχίζοντας με τις «κρυφές χάρες» του νέου VW Caddy, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τους αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Αξιο αναφοράς φυσικά είναι το γεγονός πως τα diesel (TDI) σύνολα διαθέτουν δύο καταλυτικούς μετατροπείς (SCR) και σύστημα twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue), τεχνολογίες που μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου και τους τοποθετούν ανάμεσα στους πιο καθαρούς πετρελαιοκινητήρες του κόσμου. Σημειώνεται, πως εκτός από τους turbo κινητήρες βενζίνης (TSI), οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και το σύνολο φυσικού αερίου (TGI), καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid). Σημειώνεται, πως η έκδοση φυσικού αερίου θα είναι διαθέσιμη από το 2022 και μετά, ενώ η υβριδική από το 2023.

Tα TDI σύνολα διαθέτουν δύο καταλυτικούς μετατροπείς (SCR) και σύστημα twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue).

Tα TDI σύνολα διαθέτουν δύο καταλυτικούς μετατροπείς (SCR) και σύστημα twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue).

 
Περνώντας σε αυτά που «φαίνονται», δε γίνεται να μην υποκλιθείς στο ψηφιακό εσωτερικό του νέου Caddy, καθώς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων «Digital Cockpit» των 10,25 ιντσών, πλαισιώνει η οθόνη αφής μεγέθους έως και 10 ιντσών, συνθέτοντας το λεγόμενο «Innovision Cockpit», με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του δύο οθόνες, διαγώνιας διαμέτρου άνω των 25 εκατοστών η κάθε μία.

Στην έκδοση Maxi, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλλη σε μήκος.

Στην έκδοση Maxi, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλλη σε μήκος.

 
Μεγάλη διαφορά κάνουν και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας του νέου Caddy, οι οποίες το κάνουν να μοιάζει με ένα τεράστιο smartphone τελευταίας τεχνολογίας. Χάρη στη μονάδα Online Connectivity Unit (OCU με ενσωματωμένη κάρτα eSIM) και μέσω του «We Connect» διατίθενται μια σειρά από διαδικτυακές υπηρεσίες και εφαρμογές, οι περισσότερες από τις οποίες προσφέρονται δωρεάν και δίχως χρονικό περιορισμό
  
Κλείνοντας, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στις πολλαπλές δυνατότητες ρύθμισης των -έως και επτά- εργονομικών καθισμάτων, στο πλήθος χώρων αποθήκευσης μικροαντικειμένων, αλλά και στη σημαντική ευρυχωρία τόσο της επαγγελματικής όσο και της επιβατικής έκδοσης. Μια σειρά μικρότερων ή μεγαλύτερων λεπτομερειών -όπως η ευμεγέθης γυάλινη πανοραμική οροφή με τα προηγμένα χαρακτηριστικά- αναβαθμίζουν περαιτέρω την αίσθηση που λαμβάνει κανείς εισερχόμενος στο εσωτερικό του πέμπτης γενιάς VW Caddy.
 
Αυτά και πολλά περισσότερα, μπορείτε να δείτε στις ενότητες που ακολουθούν. Εμείς σας αφήνουμε με ένα βίντεο του ολοκαίνουργιου Volkswagen Caddy:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement