Όσο και να μοιάζει με ένα υπερσύγχρονο, απόλυτα συνδεδεμένο επιβατικό αυτοκίνητο, το νέο Volkswagen Caddy Van παραμένει ένα αξιόπιστο, αποδοτικό και ανθεκτικό «εργαλείο» δουλειάς, που εμφανίζει υψηλές μεταφορικές δυνατότητες και είναι σε θέση να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες κάθε επαγγελματία.
Το νέας γενιάς Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, μας δείχνει από σήμερα το πώς θα είναι τα επαγγελματικά οχήματα στο εγγύς μέλλον, όντας ταυτόχρονα τεχνολογικά gadgets και σκληροτράχηλα εργαλεία.
Εντελώς νέα είναι η πίσω ανάρτηση, όπου τα φύλλα σούστας αποτελούν παρελθόν.
Οι «αρετές» του οχήματος ξεκινούν από αυτά που δεν είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού, καθώς ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην περίφημη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, που προέρχεται από το Golf 8 και η οποία επέτρεψε την ενσωμάτωση στο νέο Caddy μιας σειράς τεχνολογιών που το καθιστούν πιο άνετο και ασφαλές από ποτέ.
Μία ακόμα παράμετρος στην οποία πρέπει να σταθούμε, είναι η πίσω ανάρτηση όπου ο εντελώς νέος άκαμπτος άξονας ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες, μια γεωμετρία που έχει αναβαθμίσει τα οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Caddy. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η αντικατάσταση των παραδοσιακών φύλλων σούστας με ελατήρια, τα οποία βελτιώνουν την άνεση ανεξαρτήτως φορτίου.
Συνεχίζοντας με τις «κρυφές χάρες» του νέου VW Caddy, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τους αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Αξιο αναφοράς φυσικά είναι το γεγονός πως τα diesel (TDI) σύνολα διαθέτουν δύο καταλυτικούς μετατροπείς (SCR) και σύστημα twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue), τεχνολογίες που μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου και τους τοποθετούν ανάμεσα στους πιο καθαρούς πετρελαιοκινητήρες του κόσμου. Σημειώνεται, πως εκτός από τους turbo κινητήρες βενζίνης (TSI), οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και το σύνολο φυσικού αερίου (TGI), καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid). Σημειώνεται, πως η έκδοση φυσικού αερίου θα είναι διαθέσιμη από το 2022 και μετά, ενώ η υβριδική από το 2023.
Περνώντας σε αυτά που «φαίνονται», δε γίνεται να μην υποκλιθείς στο ψηφιακό εσωτερικό του νέου Caddy, καθώς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων «Digital Cockpit» των 10,25 ιντσών, πλαισιώνει η οθόνη αφής μεγέθους έως και 10 ιντσών, συνθέτοντας το λεγόμενο «Innovision Cockpit», με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του δύο οθόνες, διαγώνιας διαμέτρου άνω των 25 εκατοστών η κάθε μία.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Μεγάλη διαφορά κάνουν και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας του νέου Caddy, οι οποίες το κάνουν να μοιάζει με ένα τεράστιο smartphone τελευταίας τεχνολογίας. Χάρη στη μονάδα Online Connectivity Unit (OCU με ενσωματωμένη κάρτα eSIM) και μέσω του «We Connect» διατίθενται μια σειρά από διαδικτυακές υπηρεσίες και εφαρμογές, οι περισσότερες από τις οποίες προσφέρονται δωρεάν και δίχως χρονικό περιορισμό.
Κλείνοντας, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στις πολλαπλές δυνατότητες ρύθμισης των -έως και επτά- εργονομικών καθισμάτων, στο πλήθος χώρων αποθήκευσης μικροαντικειμένων, αλλά και στη σημαντική ευρυχωρία τόσο της επαγγελματικής όσο και της επιβατικής έκδοσης. Μια σειρά μικρότερων ή μεγαλύτερων λεπτομερειών -όπως η ευμεγέθης γυάλινη πανοραμική οροφή με τα προηγμένα χαρακτηριστικά- αναβαθμίζουν περαιτέρω την αίσθηση που λαμβάνει κανείς εισερχόμενος στο εσωτερικό του πέμπτης γενιάς VW Caddy.
Αυτά και πολλά περισσότερα, μπορείτε να δείτε στις ενότητες που ακολουθούν. Εμείς σας αφήνουμε με ένα βίντεο του ολοκαίνουργιου Volkswagen Caddy:
Το πλήρως ανασχεδιασμένο Caddy βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του Volkswagen Group.
Ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας είναι το νέο -πέμπτης γενιάς- Volkswagen Caddy, το οποίο λανσάρεται σε πλήθος εκδόσεων μεταφοράς αγαθών και ανθρώπων. Για πρώτη φορά, το εμβληματικό μοντέλο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα (Volkswagen Commercial Vehicles – VWCV), βασίζεται στην περίφημη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8, γεγονός που επέτρεψε την ενσωμάτωση σε αυτό μιας σειράς τεχνολογιών που το καθιστούν πιο άνετο και ασφαλές από ποτέ.
Δεκαεννέα επικουρικά συστήματα αναβαθμίζουν την ασφάλεια και καθιστούν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη.
Οπτικά, η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι ήδη εμφανής ακόμα και εξωτερικά, καθώς το μακρύτερο μεταξόνιο (από τα 2.682 στα 2.755 χλστ.) εξασφαλίζει στο Caddy νέες αναλογίες και μια πιο δυναμική εμφάνιση, με τη σχεδίαση να είναι περισσότερο χαρισματική από ποτέ. Τη μορφή του οχήματος αναβαθμίζουν δίχως αμφιβολία περαιτέρω και οι προβολείς Full LED, οι οποίοι (προαιρετικά) προσφέρονται με φως κακοκαιρίας. Φυσικά, τα εν λόγω φωτιστικά σώματα αυξάνουν και τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας και επιπλέον –χάρη στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους- συμβάλλουν και στον περιορισμό του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας του οχήματος.
Hightech, ψηφιακό εσωτερικό
Όσο εντυπωσιακό και αν είναι εξωτερικά το νέο VW Caddy, εκεί που το αυτοκίνητο έχει αλλάξει πραγματικά επίπεδο είναι στο εσωτερικό του, η πρόσβαση στο οποίο απλοποιείται χάρη στο σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί. Μεγάλος πρωταγωνιστής στην καμπίνα του οχήματος είναι το λεγόμενο «Digital Cockpit», ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων δηλαδή, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση, συνδυάζεται με συστήματα infotainment που συνεργάζονται με οθόνες αφής 6,5 ιντσών, 8,25 ιντσών ή 10 ιντσών.
Μάλιστα, η σύνδεση του Digital Cockpit και του κορυφαίου συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το «Innovision Cockpit». Μέσω μιας ηλεκτρονικής μονάδας διασύνδεσης (OCU) με ενσωματωμένη eSIM, τα συστήματα infotainment του Caddy έχουν επίσης πρόσβαση σε online υπηρεσίες (MOD). Τα καινοτόμα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touchsliders).
Το ψηφιακό του πράγματος συνεχίζεται και στα νέα ψηφιακά μπουτόν για τα φώτα, τον ήχο και τα μενού, με τον περιστροφικό διακόπτη για τα φώτα να δίνει τη θέση του στην ομάδα των μπουτόν «Light &Sight», η οποία είναι τοποθετημένη στα αριστερά και είναι ενσωματωμένη με τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Κάτω από το τελευταίο βρίσκονται τα λεγόμενα μπουτόν άμεσης πρόσβασης, τα οποία επιτρέπουν τη γρήγορη και διαισθητική λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης και των προηγμένων λειτουργιών των συστημάτων κλιματισμού και στάθμευσης.
Χώρος εργασίας υψηλής λειτουργικότητας
Επιπλέον τα νέα, ισχυρά, εσωτερικά φώτα LED αφής και η παροχή ρεύματος για εξωτερικές συσκευές 230V, αναβαθμίζουν το εσωτερικό. Ένα άλλο καινοτόμο χαρακτηριστικό είναι ο εξαερισμός οροφής για καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας και ταχύτερο εξαερισμό στο πίσω μέρος του Caddy, όταν αυτό είναι σταματημένο.
Σημαντική παράμετρος του εσωτερικού του νέου Caddy, είναι τα νέα καθίσματα «ergoComfort» (AGR) και τα ανεξάρτητα υποβραχιόνια για οδηγό και συνοδηγό, που καθιστούν τις μακρινές αποστάσεις πιο ξεκούραστες. Τα νέα καθίσματα προστατεύουν καλύτερη την πλάτη χάρη στις πολλές δυνατότητες ρύθμισης, ενώ διαθέτουν ένα ηλεκτρικό ορθοπεδικό στήριγμα 4 βαθμίδων. Μάλιστα, αυτό του συνοδηγού είναι αναδιπλούμενο και φέρει επιπλέον ένα νέο backpanel, το οποίο χρησιμεύει ως επιφάνεια εργασίας (γραφείο) του οδηγού.
Προηγμένη ασφάλεια και άνεση
Με συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης διατίθεται το νέο Caddy, από τα οποία τα 5 είναι εντελώς νέα ενώ τα υπόλοιπα έχουν αναβαθμιστεί εκτενώς. Ανάμεσα στα νέα στοιχεία συναντάμε το Travel Assist, το οποίο, για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, διευκολύνει την υποβοηθούμενη οδήγηση σε όλο το φάσμα ταχύτητας κίνησης. Σε συνδυασμό με το Travel Assist, το επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι του Caddy είναι εξοπλισμένο με ειδικούς αισθητήρες, οι οποίοι εξασφαλίζουν την ακριβή ανίχνευση ακόμα και μιας μικρής επαφής του χεριού προκειμένου να αποφεύγονται οι λάθος προειδοποιήσεις.
Επίσης νέο είναι το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση αλλαγής πορείας με διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, στάνταρ σε κάθε Caddy, ως μέρος του συστήματος Front Assist. Επίσης καινούργιο στοιχείο στο Caddy και για πρώτη φορά διαθέσιμο στη συγκεκριμένη κατηγορία αστικών van διανομής, είναι η υποβοήθηση ελιγμών τρέιλερ που είναι γνωστή από το Crafter, το Trailer Assist (το οποίο κάνει την οπισθοπορεία με ένα ρυμουλκούμενο πιο εύκολη).
Επιπλέον, μεταξύ άλλων, στο νέο Caddy προσφέρεται η υποβοήθηση κατά την έξοδο από θέση στάθμευσης (Rear Traffic Alert), το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου (Front Assist), η αυτόματη ρύθμιση απόστασης ACC 2.0 με λειτουργία «Stop and Go», η υποβοήθηση Lane Assist, το «Emergency Assist», η υποβοήθηση οπισθοπορείας, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας (Side Assist).
Αποδοτικοί κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης
H ύπαρξη δύο καταλυτικών μετατροπέων και το twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue) μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου των κινητήρων πετρελαίου TDI, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twindosing) χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW) των κινητήρων TDI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων. Μέσω των δύο καταλυτικών μετατροπέων SCR - ένας κοντά στον κινητήρα, ένας τοποθετημένος μακριά από αυτόν - και της διπλής έγχυσης AdBlue, το σύστημα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου, γεγονός που τοποθετεί τους κινητήρες TDI ανάμεσα στους πιο καθαρούς κινητήρες diesel στον κόσμο.
Αντίστοιχα αποδοτικός και «πράσινος» είναι και o turbo κινητήρας βενζίνης (TSI) με ισχύ 114 PS (84 kW). Επίσης, διαθέσιμος είναι και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου (βασίζεται στον TGI αλλά αποδίδει 130 PS (96 kW) καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid). Σημειώνεται, πως η έκδοση φυσικού αερίου θα είναι διαθέσιμη από το 2022 και μετά, ενώ η υβριδική από το 2023.
Σημειώνεται, πως οι νέες τεχνολογίες των κινητήρων έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο οικονομικό όσο και οικολογικό. Για παράδειγμα, στους TDI η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC του Caddy 2.0 TDI πέμπτης γενιάς, 102 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι 4,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, δηλαδή 1,4 λίτρα μικρότερη σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα στον προκάτοχό του. Σε σύγκριση και με τους ανταγωνιστές του, το νέο Caddy TDI έχει κατά μέσο όρο 10% καλύτερη οικονομία καυσίμου και επίσης εκπέμπει 10% λιγότερο CO2 ενώ αντίστοιχη είναι η οικονομία που προσφέρει και στους βενζινοκινητήρες, όντας πάλι το καλύτερο στην κατηγορία του.
Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως για τα Caddy που κινούνται συχνά σε περιβάλλοντα χαμηλής πρόσφυσης όπως εργοτάξια, προσφέρεται το σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ, το οποίο προσαρμόζει αυτόματα τη μετάδοση κίνησης στους τροχούς ανάλογα με τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες.
Ένα από τα highlight του Volkswagen Caddy νέας γενιάς είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες.
Ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του Volkswagen Caddy νέας γενιάς -το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα Modular Transverse Matrix (MQB) όπως και το τελευταίο VW Golf- είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ευελιξία σε όλες τις καταστάσεις φορτίου, ενώ παρέχει εξαιρετική άνεση οδήγησης. Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση του Caddy της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
Ο συμπαγής σχεδιασμός των άνω και κάτω βραχιόνων, των αμορτισέρ, του σωληνωτού άξονα, των ελατηρίων και της ράβδου Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος των μετατροχίων (1.603 χλστ. πίσω), διευρύνει το μέγιστο πλάτος φορτίου. Οι ευρωπαλέτες (1.200 x 800 χλστ.), για παράδειγμα, μπορούν να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μεταξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μάλιστα, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλλη σε μήκος. Σημειώνεται, πως χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.
Αξίζει να τονιστεί, ακόμα, πως η νέα γεωμετρία του πίσω άξονα κατέστησε δυνατή την ενσωμάτωση περισσότερων συστημάτων κίνησης, με το νέο Caddy να διατίθεται τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και ως πισωκίνητο.
Το «Digital Cockpit» των 10,25 ιντσών και το σύστημα infotainment των 10 ιντσών, συνθέτουν το «Innovision Cockpit», με τις δύο οθόνες να έχουν η κάθε μία διαγώνιο άνω των 25 εκ.
Ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό του νέου Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα είναι το διαμορφώσιμο «Digital Cockpit» με την οθόνη των 10,25 ιντσών. Μαζί με το σύστημα πλοήγησης των 10 ιντσών και τον φωνητικό έλεγχο, μπορεί προαιρετικά να διαμορφωθεί έτσι ώστε να σχηματίζει το λεγόμενο «Innovision Cockpit». Οι δύο οθόνες, διαγώνιας διαμέτρου άνω των 25 εκατοστών η κάθε μία, σχηματίζουν με αυτόν τον τρόπο ένα πολύ μοντέρνο, ψηφιακό περιβάλλον, ενώ με το «We Connect» διατίθενται μια σειρά από διαδικτυακές υπηρεσίες.
Ψηφιακό και συνδεδεμένο το νέο Caddy της Volkswagen Commercial Vehicles.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές προβολές του ψηφιακού πίνακα οργάνων (Digital Cockpit), ο οποίος είναι στάνταρ στην έκδοση εξοπλισμού Style. Για παράδειγμα, την κλασική προβολή, με στρογγυλά όργανα για ταχύμετρο και στροφόμετρο, καθώς και μια ελεύθερα ρυθμιζόμενη μεσαία προβολή -την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών του ενσωματωμένου υπολογιστή- που μοιάζει με τον κατάλογο ενός smartphone. Εναλλακτικά, μπορεί να επιλέξει τις καθαρά ψηφιακές προβολές και διάφορα πεδία πληροφοριών, εστιασμένα, για παράδειγμα, στα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Σε αυτή την περίπτωση, ενσωματωμένη στο κέντρο είναι μια οθόνη που καθορίζεται από το χρήστη.
Ένα προσαρμοζόμενο ψηφιακό περιβάλλον
Στην περίπτωση του «Innovision Cockpit» με την 10ίντση οθόνη του συστήματος GPS «Discover Pro», είναι δυνατό ο χάρτης πλοήγησης να εμφανίζεται σε όλο το πλάτος της οθόνης, ενώ οι εναλλαγές πραγματοποιούνται απλά με το πάτημα του κουμπιού «View» του πολυλειτουργικού τιμονιού. Σημειώνεται, πως το Caddy μπορεί να αποκτηθεί με μια σειρά συστημάτων infotainment, ραδιοφώνου και πλοήγησης, των οποίων οι οθόνες αφής έχουν διάσταση 6,5 ίντσες (16,51 cm), 8,25 ίντσες (20,96 cm) ή 10,0 ίντσες (25,4 cm). Όλα τα παραπάνω ανήκουν στη 2η και 3η γενιά του λεγόμενου «Modular Infotainment Matrix» (MIB2 και MIB3). Συνδέονται με τη μονάδα Online Connectivity Unit (OCU με ενσωματωμένη κάρτα eSIM), προσφέροντας μεταξύ άλλων την υπηρεσία κλήσης έκτακτης ανάγκης «eCall».
Αξίζει να αναφερθεί, πως προαιρετικά ο χειρισμός του συστήματος Discover Pro μπορεί να γίνει μέσω χειρονομιών, επιφανειών αφής, κουμπιών άμεσης πρόσβασης ή επίσης με φωνητικές εντολές και μέσω διακοπτών στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Μέσω κινητών διαδικτυακών υπηρεσιών του We Connect, αυτές οι ελεγχόμενες δυνατότητες μπορούν να επεκταθούν περαιτέρω με διάφορους τρόπους.
Προεξάρχον χαρακτηριστικό της καμπίνας του νέου VW Caddy είναι οι ψηφιακοί διακόπτες αφής, με τον περιστροφικό διακόπτη για τα φώτα να αποτελεί παρελθόν και να δίνει τη θέση του στο εξελιγμένο χειριστήριο αφής «Light & Sight», μέσω του οποίου μπορεί να γίνει και το ξεθάμπωμα του πίσω παρμπρίζ. Ψηφιακά είναι και τα μπουτόν κάτω από το σύστημα infotainment, όπως και αυτά του τιμονιού.
Με τα κουμπιά άμεσης πρόσβασης της κεντρικής κονσόλας του νέου VW Caddy, γίνεται ο χειρισμός των υπο-μενού του συστήματος infotainment, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, κλιματισμού, Park Assist, βοήθειας για είσοδο και έξοδο από χώρους στάθμευσης και για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Αυτό το κεντρικό «νησί» όπως το αποκαλεί η Volkswagen είναι ουσιαστικά η γρήγορη «συντόμευση», μέσω του οποίου αποκτάται άμεση πρόσβαση στο σύστημα μενού του MIB, το τελευταίο «Modular Infotainment Matrix» του Group. Σημειώνεται, πως η κεντρική οθόνη του Innovision Cockpit είναι πλήρως προσαρμόσιμη, σύμφωνα με τις συνήθειες και τα γούστα του οδηγού.
Ένα online συνδεδεμένο όχημα
Επιπλέον, χάρη στην κάρτα SIM το νέο Caddy είναι συνεχώς online και μπορεί να κάνει χρήση τω ψηφιακών υπηρεσιών της Volkswagen Commercial Vehicles. Για τους ιδιώτες, το «We Connect» και η σχετική εφαρμογή προσφέρει υψηλή συνδεσιμότητα και μέσω του smartphone υπάρχει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και λειτουργιών, οι περισσότερες από τις οποίες προσφέρονται δωρεάν και δίχως χρονικό περιορισμό. Έτσι, ο χρήστης μπορεί να δει από το τηλέφωνό του πού έχει παρκάρει το αυτοκίνητό του και σε τι κατάσταση αυτό βρίσκεται. Επιπλέον, με το πακέτο «We Connect Plus» προσφέρονται χωρίς χρέωση (για περιορισμένο χρόνο) μια σειρά από ακόμα πιο εξελιγμένες real-time υπηρεσίες. Οι πελάτες του We Connect μπορούν να αγοράσουν και να κατεβάσουν λειτουργίες και υπηρεσίες απευθείας από το «εσωτερικό κατάστημα» του συστήματος infotainment, όπως ακριβώς και με ένα smartphone.
Πρωτόγνωρα τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει το νέο VW Caddy.
Πέντε ολοκαίνουργια και 14 βελτιωμένα επικουρικά συστήματα ασφάλειας, διαθέτει στον στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό του το νέας, 5ης, γενιάς Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, τόσο στην επαγγελματική (Van) όσο και στην επιβατική (MPV) έκδοσή του.
Με αισθητήρες, ραντάρ και κάμερες, ο οδηγός γνωρίζει συνεχώς τι συμβαίνει γύρω του, με το νέο Caddy να προσφέρει λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.
Η υιοθέτηση των παραπάνω -και πολλών ακόμα- τεχνολογιών, κατέστη δυνατή χάρη στην πλατφόρμα MQB (Modular Transverse Matrix) στην οποία στηρίζεται το νέο Caddy. Ανάμεσα στα «καλούδια» του οχήματος συναντάμε το Travel Assist, ένα σύστημα που κάνει ντεμπούτο σε επαγγελματικό όχημα της Volkswagen. Ο στόχος εδώ είναι ο αυτοματοποιημένος έλεγχος του οχήματος στο λεγόμενο «Επίπεδο 2» και μάλιστα σε ολόκληρο το εύρος ταχύτητας οδήγησης, από 0 έως 210 χλμ./ώρα.
Αυτό σημαίνει παρακολούθηση της κατάστασης οδήγησης και του υποβοηθούμενου διαμήκους και εγκάρσιου ελέγχου του οχήματος, με βελτιστοποιημένη οπτικοποίηση του περιβάλλοντος. Σε συνδυασμό με το Emergency Assist, το σύστημα ξεκινά την αυτόματη πέδηση μέχρι ακινητοποίησης, σε περίπτωση αδράνειας του οδηγού. Για να το καταφέρει, το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε πολλές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του ACC (Adaptive Cruise Control) και του συστήματος λωρίδας Lane Assist για πλευρική καθοδήγηση. Το Travel Assist ενεργοποιείται μέσω του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών, ενώ για να ενημερώνεται καλύτερα ο οδηγός, αναπτύχθηκε μια νέα ένδειξη στο Digital Cockpit, η οποία παρέχει προηγμένες πληροφορίες για το περιβάλλον του οχήματος. Δείχνει, για παράδειγμα, τον αριθμό των διαθέσιμων λωρίδων, το όχημα ή τα οχήματα μπροστά ή δίπλα στο όχημα του οδηγού και τις αντίστοιχες αποστάσεις.
Ευκολότερη ρυμούλκηση
Νέο είναι και το σύστημα Trailer Assist που γνωρίσαμε στα Crafter και Transporter 6.1, μέσω του οποίου απλοποιείται σημαντικά η ρυμούλκηση και η διαδικασία ελιγμών προς τα πίσω. Υπενθυμίζεται, πως απαλλάσσει τον οδηγό του Caddy από το έργο της διανοητικής προσαρμογής στο γεγονός, ότι κατά την όπισθεν με ένα ρυμουλκούμενο το τιμόνι πρέπει να γυρίσει προς τα αριστερά για να κάνει το τρέιλερ να πάει δεξιά - και αντίστροφα. Το σύστημα έχει επίσης σχεδιαστεί για να διευκολύνει την αντιστροφή σε μια ευθεία γραμμή σε σχετικά μεγάλες αποστάσεις (π.χ. μεγάλες διαδρομές).
Με το Trailer Assist όλα αυτά λειτουργούν σχεδόν αυτόματα, καθώς -για παράδειγμα- για τον ελιγμό του Caddy και του ρυμουλκούμενου, ο οδηγός σταματά σε ένα κατάλληλο σημείο, βάζει όπισθεν και ενεργοποιεί το σύστημα πατώντας το σχετικό κουμπί. Οι τρέχουσες και πιθανές γωνίες διεύθυνσης απεικονίζονται τώρα στο ταμπλό οργάνων. Αυτά υπολογίζονται από αλγόριθμους επεξεργασίας εικόνας που βασίζονται σε δεδομένα από το σύστημα κάμερας οπισθοπορείας, το οποίο παρακολουθεί και αναλύει τη γωνία άρθρωσης μεταξύ του αυτοκινήτου και του ρυμουλκούμενου. Χρησιμοποιώντας τον διακόπτη ρύθμισης καθρέφτη, ο οποίος χρησιμεύει ως ένα χειριστήριο, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την κατεύθυνση που θέλει να κινηθεί το τρέιλερ. Το Caddy εκτελεί τις εντολές διεύθυνσης που εισάγει ο οδηγός, ο οποίος χρειάζεται μόνο να χειριστεί τα πεντάλ του γκαζιού και του φρένου.
Επίσης νέο είναι και το «Turn-off Assist» ως μέρος του Front Assist (διατίθεται στάνταρ στο επιβατικό Caddy), το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή ατυχημάτων όταν ένας οδηγός πραγματοποιεί μια παράκαμψη κατά μήκος του απέναντι οδοστρώματος. Το σύστημα μπορεί να ακινητοποιήσει αυτόματα το όχημα (με ταυτόχρονη οπτική και ηχητική προειδοποίηση) εάν υπάρχει ένα όχημα που πλησιάζει στον δρόμο που σκοπεύει να εισέλθει το Caddy. Ανάλογα με την ταχύτητα των δύο οχημάτων, το Turn-off Assist είναι σε θέση εντός των ορίων του συστήματος να αποτρέψει το ατύχημα ή να ελαχιστοποιήσει τις συνέπειές του.
Αλλάζοντας λωρίδα με ασφάλεια
Στόχος του Side Assist, είναι να ενημερώσει τον οδηγό Caddy για τυχόν οχήματα που προσπερνούν στην παρακείμενη λωρίδα, με απώτερο σκοπό την αποφυγή οποιαδήποτε πιθανής σύγκρουσης κατά την αλλαγή λωρίδας. Το σύστημα επομένως παρακολουθεί την κατάσταση της κυκλοφορίας στο πίσω μέρος και προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση που κάποιο όχημα πλησιάσει στην παρακείμενη λωρίδα, ειδικά στο «τυφλό σημείο». Σε κρίσιμες καταστάσεις αλλαγής λωρίδας, το σύστημα - σε συνδυασμό με το Travel Assist - ενεργοποιεί δονήσεις τιμονιού και διορθωτική παρέμβαση στο τιμόνι.
Το Side Assist ενισχύει επίσης την εικόνα που έχει ο οδηγός για το περιβάλλον του οχήματος, σε καταστάσεις οδήγησης σε δρόμους πολλαπλών λωρίδων. Ο πίσω αισθητήρας ραντάρ παρακολουθεί την περιοχή δίπλα και πίσω από το Caddy. Ο οδηγός ενημερώνεται για τυχόν άλλους χρήστες του δρόμου που βρίσκονται δίπλα, πίσω ή - εντός καθορισμένης χρονικής περιόδου – στο ίδιο επίπεδο με το δικό του όχημα, στην αμέσως γειτονική λωρίδα (αριστερά ή δεξιά). Ο οδηγός ειδοποιείται για τυχόν δυνητικά κρίσιμες καταστάσεις μέσω LED στους εξωτερικούς καθρέπτες.
Οποιαδήποτε πρόθεση αλλαγής λωρίδων μπορεί επίσης να αναγνωριστεί, εάν το όχημα έχει ενεργοποιημένο το Lane Assist. Σε αυτήν την περίπτωση, το Lane Assist μεταδίδει στο σύστημα διατήρησης λωρίδων τις πληροφορίες ότι το όχημα του οδηγού πλησιάζει τη διαχωριστική γραμμή της λωρίδας. Εάν ο οδηγός επιμείνει και αρχίσει να εγκαταλείπει τη λωρίδα του, παρόλο που το Side Assist προειδοποιεί για ένα αντικείμενο παράλληλα, θα πρέπει να ξεπεράσει την αντίσταση που εφαρμόζεται και στο τιμόνι, για πρόσθετη ασφάλεια.
Παρκάροντας με σιγουριά
Στόχος του Rear Traffic Alert είναι η αποφυγή της σύγκρουσης όταν ο οδηγός εξέρχεται με όπισθεν από κάποιο πάρκινγκ, καθώς το σύστημα παρακολουθεί τι συμβαίνει πίσω από το όχημα. Με συγκεκριμένους όρους, το σύστημα βοηθά τους οδηγούς σε τυφλές καταστάσεις, ενημερώνοντάς τους ή προειδοποιώντας τους για οποιαδήποτε διέλευση κυκλοφορίας προς τα πίσω. Σε κρίσιμες καταστάσεις, η λειτουργία ενεργοποιεί αυτόματα το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Το Rear Traffic Alert ενσωματώνεται στο σύστημα ραντάρ του νέου Caddy, χάρη στο οποίο εντοπίζονται όχι μόνο οχήματα που κινούνται ακριβώς πίσω από το Caddy, αλλά και οποιαδήποτε διασταυρούμενη κίνηση που πλησιάζει πλευρικά, σε γωνία 45 έως 90 μοιρών.
Επιπλέον, το Park Assist 3.0 παρέχει βοήθεια κατά την είσοδο σε θέσεις στάθμευσης παράλληλες ή κάθετες προς την οδό, μέσω της «μεγέθυνσης» της θέσης στάθμευσης, της ημι-αυτοματοποίησης της διαδικασίας με χρήση οθόνης 360 μοιρών και της προειδοποίησης του οδηγού για τυχόν εμπόδια. Σημειώνεται, πως εάν ο οδηγός δεν παρεμβαίνει παρά την προειδοποίηση, το σύστημα φέρνει αυτόματα το όχημα σε ακινησία. Νέα είναι και η κάμερα οπισθοπορείας των 190 μοιρών, η οποία παρέχει μεγαλύτερη ανάλυση και προηγμένη εμφάνιση γραμμών καθοδήγησης. Οι προγραμματιστές έχουν επίσης βελτιώσει τη λειτουργικότητα του συστήματος cruise control -συμπεριλαμβανομένου του περιοριστή ταχύτητας- το οποίο τώρα ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα πριν ξεπεραστεί η ταχύτητα που έχει οριστεί από τον οδηγό.
Επιγραμματικά, το νέα συστήματα ασφαλείας του 5ης γενιάς Caddy είναι τα εξής:
Emergency Assist
Side Assist
Trailer Assist
Travel Assist
Rear Cross Traffic
Επιπλέον, τα αναβαθμισμένα επικουρικά συστήματα είναι τα παρακάτω:
Στην περίπτωση που τόσο τα καθίσματα της 3ης όσο και αυτά της 2ης σειράς αναδιπλωθούν, δημιουργείται ένας χώρος αποσκευών όγκου έως και 2.556 λίτρων (φορτωμένο έως την οροφή) στην έκδοση με το κοντό μεταξόνιο, ενώ στο Caddy Maxi η σχετική τιμή ανεβαίνει μέχρι και τα 3.105 λίτρα.
Ένα ακόμα από τα δυνατά χαρτιά του νέου μοντέλου της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, δεν είναι άλλο από τις δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού των έως και επτά θέσεων, οι οποίες μπορούν να αναδιπλωθούν, να συρθούν ή και να αφαιρεθούν πλήρως. Μάλιστα, για πρώτη φορά στο LCV της VW, στην τρίτη σειρά του επιβατικού Candy Kombi συναντάμε δύο ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων Caddy Maxi με το μακρύ μεταξόνιο, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν προαιρετικά και στο «κοντό» Caddy. Επιπλέον στοιχεία του ευπροσάρμοστου εσωτερικού, είναι οι θέσεις της δεύτερης σειράς που διαθέτουν ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης τους και το κάθισμα του συνοδηγού, το οποίο μπορεί να αναδιπλωθεί για τη μεταφορά μακριών αντικειμένων και τη δημιουργία ενός χώρου φόρτωσης όγκου έως και 3,7 κ.μ.
Προεξάρχον χαρακτηριστικό του νέου VW Caddy είναι το ευπροσάρμοστο, πολυχρηστικό εσωτερικό του.
Αναλυτικότερα, το νέο Caddy έχει μήκος 4.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.755 χλστ., με το Caddy Maxi να είναι μακρύτερο κατά 35 εκ. (4.853 χλστ.) και να διαθέτει μεταξόνιο 2.970 χλστ. Προαιρετικά και στα δύο μοντέλα μπορεί να τοποθετηθεί ένας κοτσαδόρος, προκειμένου να γίνεται η έλξη (ανάλογα με τον κινητήρα) τρέιλερ βάρους έως και 1.500 κιλών, ενώ σε αυτόν μπορεί να τοποθετηθεί βάρος έως και 75 κιλών, διευκολύνοντας την εξωτερική φόρτωση αντικειμένων όπως ποδήλατα. Υπενθυμίζεται πως στην επαγγελματική έκδοση, Caddy Cargo, μπορούν να φορτωθούν μέχρι και δύο ευρωπαλέτες, χάρη στο πλάτος των 1.230 χλστ. ανάμεσα από τους θόλους. Μάλιστα, στο Caddy Maxi η μία από τις παλέτες μπορεί να φορτωθεί και μέσω των πλευρικών συρόμενων θυρών, το άνοιγμα των οποίων είναι στα 840 χλστ.
Σημειώνεται, πως στις εκδόσεις Caddy Maxi, Life Maxi και Style Maxi του επιβατικού Candy Kombi, τα επτά καθίσματα έρχονται ως στάνταρ. Στην περίπτωση που τόσο τα καθίσματα της 3ης όσο και αυτά της 2ης σειράς αναδιπλωθούν, δημιουργείται ένας χώρος αποσκευών όγκου έως και 2.556 λίτρων (φορτωμένο έως την οροφή) στην έκδοση με το κοντό μεταξόνιο, ενώ στο Caddy Maxi η σχετική τιμή ανεβαίνει μέχρι και τα 3.105 λίτρα. Επιπλέον ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του εσωτερικού του VW Caddy νέας γενιάς, είναι τα συρτάρια κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, στην πλάτη των οποίων υπάρχουν πτυσσόμενα τραπέζια για τους επιβάτες της 2ης σειράς, δύο εξοπλιστικά στοιχεία που είναι στάνταρ στην έκδοση Caddy Life.
Αξίζει να αναφερθεί, πως στην πενταθέσια διαμόρφωση, ο όγκος του πορτμπαγκάζ των εκδόσεων Kombi ανέρχεται στα 1.057 λίτρα. Σημειώνεται, πως το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 1.913 χλστ. έως την πρώτη σειρά καθισμάτων, ενώ το μέγιστο πλάτος ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών ανέρχεται στα 1.185 χλστ. Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις Vanette, Caddy Cargo και Cargo Maxi, ο χώρος φόρτωσης έχει μέγιστο πλάτος 1.614 χλστ. (1.230 χλστ. στους θόλους), ενώ το μήκος ανέρχεται στα 1.797 και 2.150 χλστ., αντίστοιχα. Ο ωφέλιμος όγκος της κλούβας της κανονικής έκδοσης είναι στα 3,1 κ.μ. και της Maxi στα 3,7 κ.μ., με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στα 700 και 780 κιλά, αντίστοιχα.
Επιπρόσθετα, στο Caddy Cargo υπάρχουν νέα, ανθεκτικά σημεία πρόσδεσης, τα οποία απλοποιούν την αποθήκευση και ασφάλιση υλικών, αγαθών, εργαλείων ή αποσκευών στον χώρο φορτίου. Ένα νέο χαρακτηριστικό στην καμπίνα του Cargo είναι το αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού με ένα ακόμα πιο ανθεκτικό πίσω πάνελ, το οποίο μπορεί να αποτελέσει και ένα γραφείο του οδηγού. Περιλαμβάνεται επίσης ρύθμιση ύψους καθίσματος, ενώ νέο χαρακτηριστικό για τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού στο Caddy Cargo, είναι πως πλέον μπορούν προαιρετικά να διαθέτουν υποβραχιόνια, τα οποία προέρχονται από τα Transporter και Crafter και έχουν προσαρμοστεί ειδικά για το Vanette της μάρκας.
Τονίζεται, τέλος, πως προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις (επιβατικές και επαγγελματικές) του VW Caddy 5ης γενιάς, μπορούν να τοποθετηθούν τα προηγμένα καθίσματα «AGR ergoComfort». Τα εν λόγω ιδιαίτερα εργονομικά καθίσματα έχουν αναπτυχθεί ειδικά για ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων και επαγγελματίες οδηγούς που περνούν πολλές ώρες στο δρόμο. Τα καθίσματα AGR ergoComfort είναι πολλαπλά ρυθμιζόμενα, μερικώς ηλεκτρικά, μερικώς χειροκίνητα και προσφέρουν επιπλέον : εκτός από τη ρύθμιση των διαστάσεων και του ύψους, προσφέρουν προσαρμοσμένη ρύθμιση της κλίσης και του βάθους του καθίσματος, καθώς και οσφυϊκή υποστήριξη 4 κατευθύνσεων για την προστασία του κάτω τμήματος της πλάτης.
Χάρη στο σεβαστό μέγεθός της (μήκος 1.386 χλστ. και πλάτος 1.028 χλστ.) η γυάλινη οροφή εκτείνεται πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων μέχρι την τρίτη, κάτι που ισχύει τόσο στην τυπική έκδοση του Caddy όσο και στη μακρύτερη Maxi.
Δίχως αμφιβολία, ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά των επιβατικών εκδόσεων (Caddy, Life και Style) του νέου Caddy της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, είναι η προαιρετική γυάλινη πανοραμική οροφή του, η οποία ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου λανσαρίσματος και της σπέσιαλ έκδοσης «Move».
Στην πανοραμική οροφή του νέου Caddy χρησιμοποιήθηκε πλαστικοποιημένο γυαλί ασφαλείας (LSG) πάχους περίπου 5 χλστ., με μεμβράνη μεταξύ των υαλοπινάκων.
Χάρη στο σεβαστό μέγεθός της (μήκος 1.386 χλστ. και πλάτος 1.028 χλστ.) η γυάλινη οροφή εκτείνεται πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων μέχρι την Τρίτη, κάτι που ισχύει τόσο στην τυπική έκδοση του Caddy όσο και στη μακρύτερη Maxi. Στη Γερμανία, μπορεί να αποκτηθεί αντί του ποσού των 975,80 ευρώ, με την τιμή να συμπεριλαμβάνει τον ΦΠΑ.
Τα πλεονεκτήματα της σταθερής γυάλινης οροφής
Και αν αρχικά κάποιους μπορεί να σας ξενίζει το γεγονός πως είναι σταθερή και όχι ανοιγόμενη, αναλογιστείτε πως αυτού του είδους οι ηλιοροφές έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να μεγαλώσουν σε διαστάσεις. Έτσι, στο νέας γενιάς VW Caddy, καταλαμβάνει επιφάνεια σχεδόν 1,5 τετραγωνικό μέτρο (1,425 m2 για την ακρίβεια).
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα που έχουν οι μη ανοιγόμενες πανοραμικές οροφές, είναι πως η θέα δεν περιορίζεται από μηχανικά εξαρτήματα και επιπροσθέτως δεν επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση του οχήματος, καθώς δημιουργούνται αναταράξεις αέρα και άρα δεν επιδεινώνεται ο συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής (cW). Επιπλέον, η σταθερή ηλιοροφή δεν επιτρέπει τη σπατάλη της πολύτιμης ενέργειας που καταναλώνει το σύστημα κλιματισμού για να δημιουργήσει ιδανικές συνθήκες στην καμπίνα.
Τα «μυστικά» της πανοραμικής οροφής του Caddy
Αξίζει να τονιστεί, πως στην πανοραμική οροφή του νέου Caddy χρησιμοποιήθηκε πλαστικοποιημένο γυαλί ασφαλείας (LSG) πάχους περίπου 5 χλστ., με μεμβράνη μεταξύ των υαλοπινάκων (2,1/0,76/2,1 χλστ.). Όσον αφορά τη δομή της, η ηλιοροφή είναι συγκρίσιμη με το παρμπρίζ του οχήματος. Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί η επίστρωση «Low-E», που υποδηλώνει τον χαμηλό συντελεστή εκπομπών. Προσφέρει, λοιπόν, καλύτερη θερμομόνωση (λιγότερο κρύο τον χειμώνα και ζέστη το καλοκαίρι) και βελτιωμένη ηλιοπροστασία, επιτρέποντας παράλληλα στις ακτίνες του ήλιου να «λούσουν» το εσωτερικό.
Υψηλή προστασία και αντοχή υπόσχεται το φιλμ PVB (πολυλειτουργική ρητίνη πολυβινυλοβουτυλίου), το οποίο βοηθάει στην καλύτερη σκίαση της γυάλινης πανοραμικής οροφής. Επιπλέον, η ηλιοροφή του νέου Caddy σύμφωνα με τους ανθρώπους της VW, μειώνει τις πιθανές αντανακλάσεις του φωτός, οι οποίες μπορούν να «τυφλώνουν» τους επιβάτες.
Το «Volkswagen Lease Pro» η καλύπτει όλες τις ανάγκες του επαγγελματία, αποτελώντας μια «All Inclusive» υπηρεσία.
«Volkswagen Lease Pro» ονομάζεται η νέα υπηρεσία μακροχρόνιας μίσθωσης, η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους υποψήφιους πελάτες ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων της Volkswagen.
Σημειώνεται, πως σε πρώτη φάση το πρόγραμμα αφορά μόνο στο νέο Caddy Van & Maxi Van στην έκδοση με τον turbo diesel κινητήρα 2.0 TDI 102PS. Περιττό είναι ίσως να αναφέρουμε, πως αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα.
Τα οφέλη του προγράμματος
Κύρια χαρακτηριστικά του προγράμματος είναι καταρχάς η ευκολία και η εξοικονόμηση χρόνου, αφού με μια μόνο επίσκεψη στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Εμπόρων Volkswagen, ο πελάτης μπορεί να λάβει μια ολοκληρωμένη προσφορά μίσθωσης. Σημαντική παράμετρος είναι και η εξοικονόμηση χρήματος, καθώς δίνεται η επιλογή ακόμα και μηδενικού πρώτου μισθώματος και πολύ χαμηλής δόσης για όποιο διάστημα επιλέξει να μισθώσει το αυτοκίνητο.
Διόλου αμελητέο πλεονέκτημα του προγράμματος είναι πως απαλλάσσει τον υποψήφιο πελάτη από κάθε άγχος, αφού ό,τι και να συμβεί το μόνο που πρέπει αυτός να κάνει είναι να ενημερώσει την εταιρεία. Μάλιστα, όλα τα προαναφερθέντα αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη αξία, χάρη στην εγγύηση της Volkswagen Financial Services.
«All Inclusive» προνόμια
Η νέα υπηρεσία μακροχρόνιας μίσθωσης «Volkswagen Lease Pro» η καλύπτει όλες τις ανάγκες του επαγγελματία (All Inclusive), καθώς περιλαμβάνει:
Τέλη κυκλοφορίας
Αλλαγή ελαστικών στα 40.000 χλμ.
Πλήρη συντήρηση και επισκευή αποκλειστικά στους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές Service Volkswagen σε όλη την Ελλάδα