Ένα από τα highlight του Volkswagen Caddy νέας γενιάς είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες.

Σύμφωνα με την VW, η πίσω ανάρτηση έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ευελιξία σε όλες τις καταστάσεις φορτίου, ενώ παρέχει εξαιρετική άνεση οδήγησης.

Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση του Caddy της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.

Οι άνω και κάτω βραχίονες, τα αμορτισέρ, ο σωληνωτός άξονας, τα ελατήρια και η ράβδος Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο.

Οι ευρωπαλέτες (1.200 x 800 χλστ.) μπορούν να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μεταξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μάλιστα, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες.

Χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.

Τα «μυστικά» της πίσω ανάρτησης του VW Caddy

Τα πλεονεκτήματα των επιβατικών και των επαγγελματικών οχημάτων συνδυάζει το νέο VW Caddy, το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα του τελευταίου Golf. Δείτε πώς η προηγμένη πίσω ανάρτηση μεταμόρφωσε συνολικά το ολοκαίνουργιο μοντέλο της, καθιστώντας το πιο ευρύχωρο και περισσότερο άνετο.

Ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του Volkswagen Caddy νέας γενιάς -το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα Modular Transverse Matrix (MQB) όπως και το τελευταίο VW Golf- είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ευελιξία σε όλες τις καταστάσεις φορτίου, ενώ παρέχει εξαιρετική άνεση οδήγησης. Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
 
Οι τιμές του νέου Volkswagen Caddy αναλυτικά

Ο συμπαγής σχεδιασμός των άνω και κάτω βραχιόνων, των αμορτισέρ, του σωληνωτού άξονα, των ελατηρίων και της ράβδου Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος των μετατροχίων (1.603 χλστ. πίσω), διευρύνει το μέγιστο πλάτος φορτίου. Οι ευρωπαλέτες (1.200 x 800 χλστ.), για παράδειγμα, μπορούν να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μεταξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μάλιστα, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλλη σε μήκος. Σημειώνεται, πως χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.
 
Αξίζει να τονιστεί, ακόμα, πως η νέα γεωμετρία του πίσω άξονα κατέστησε δυνατή την ενσωμάτωση περισσότερων συστημάτων κίνησης, με το νέο Caddy να διατίθεται τόσο ως προσθιοκίνητο όσο και ως πισωκίνητο.
Δείτε εδώ τις υπόλοιπες καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές του νέου VW Caddy.
 
Σημειώνεται, πως στον εμπρόσθιο άξονα ακολουθήθηκε η καθιερωμένη λύση των γονάτων McPherson, η οποία ωστόσο έχει προσαρμοστεί ειδικά στις ανάγκες του νέου Caddy, το οποίο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ευέλικτου, άνετου επιβατικού αυτοκινήτου, με τα πρακτικά χαρακτηριστικά ενός επαγγελματικού οχήματος. Επιπλέον, σύμφωνα με την Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, το σύστημα διεύθυνσης του νέου vanette έχει γίνει πιο άμεσο. Πλέον, απαιτούνται 2,5 αντί για 3 στροφές του τιμονιού για να το γυρίσει κανείς από άκρη σε άκρη, με τον κύκλο περιστροφής να ορίζεται στα 11,4 μέτρα.
 

Advertisement