Τα πλεονεκτήματα των επιβατικών και των επαγγελματικών οχημάτων συνδυάζει το νέο VW Caddy, το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα του τελευταίου Golf. Δείτε πώς η προηγμένη πίσω ανάρτηση μεταμόρφωσε συνολικά το ολοκαίνουργιο μοντέλο της, καθιστώντας το πιο ευρύχωρο και περισσότερο άνετο.
Ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του Volkswagen Caddy νέας γενιάς -το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα Modular Transverse Matrix (MQB) όπως και το τελευταίο VW Golf- είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ευελιξία σε όλες τις καταστάσεις φορτίου, ενώ παρέχει εξαιρετική άνεση οδήγησης. Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
Ο συμπαγής σχεδιασμός των άνω και κάτω βραχιόνων, των αμορτισέρ, του σωληνωτού άξονα, των ελατηρίων και της ράβδου Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος των μετατροχίων (1.603 χλστ. πίσω), διευρύνει το μέγιστο πλάτος φορτίου. Οι ευρωπαλέτες (1.200 x 800 χλστ.), για παράδειγμα, μπορούν να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μεταξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μάλιστα, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες, είτε και οι δύο πλευρικά είτε η μία σε πλάτος και η άλλη σε μήκος. Σημειώνεται, πως χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.