Χάρη στο σεβαστό μέγεθός της (μήκος 1.386 χλστ. και πλάτος 1.028 χλστ.) η γυάλινη οροφή εκτείνεται πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων μέχρι την τρίτη, κάτι που ισχύει τόσο στην τυπική έκδοση του Caddy όσο και στη μακρύτερη Maxi.

Στην πανοραμική οροφή του νέου Caddy χρησιμοποιήθηκε πλαστικοποιημένο γυαλί ασφαλείας (LSG) πάχους περίπου 5 χλστ., με μεμβράνη μεταξύ των υαλοπινάκων.

Έχει τοποθετηθεί η επίστρωση «Low-E», που υποδηλώνει τον χαμηλό συντελεστή εκπομπών.

Η ηλιοροφή του νέου Caddy σύμφωνα με τους ανθρώπους της VW, μειώνει τις πιθανές αντανακλάσεις του φωτός, οι οποίες μπορούν να «τυφλώνουν» τους επιβάτες.

Όσον αφορά τη δομή της, η ηλιοροφή είναι συγκρίσιμη με το παρμπρίζ του οχήματος.

Στη Γερμανία, μπορεί να αποκτηθεί αντί του ποσού των 975,80 ευρώ, με την τιμή να συμπεριλαμβάνει τον ΦΠΑ.

Η πανοραμική οροφή του νέου VW Caddy (+vid)

Με μήκος 1.386 χλστ. και πλάτος 1.028 χλστ., η γυάλινη πανοραμική οροφή των επιβατικών εκδόσεων του νέου VW Caddy, φτάνει μέχρι την τρίτη σειρά καθισμάτων, την ίδια στιγμή που τα εξελιγμένα της χαρακτηριστικά υπόσχονται ιδανικές συνθήκες στο ευήλιο εσωτερικό.

Δίχως αμφιβολία, ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά των επιβατικών εκδόσεων (Caddy, Life και Style) του νέου Caddy της Volkswagen Commercial Vehicles, είναι η προαιρετική γυάλινη πανοραμική οροφή του, η οποία ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου λανσαρίσματος και της σπέσιαλ έκδοσης «Move».
 
Χάρη στο σεβαστό μέγεθός της (μήκος 1.386 χλστ. και πλάτος 1.028 χλστ.) η γυάλινη οροφή εκτείνεται πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων μέχρι την Τρίτη, κάτι που ισχύει τόσο στην τυπική έκδοση του Caddy όσο και στη μακρύτερη Maxi. Στη Γερμανία, μπορεί να αποκτηθεί αντί του ποσού των 975,80 ευρώ, με την τιμή να συμπεριλαμβάνει τον ΦΠΑ.
 
Τα πλεονεκτήματα της σταθερής γυάλινης οροφής
 
Και αν αρχικά κάποιους μπορεί να σας ξενίζει το γεγονός πως είναι σταθερή και όχι ανοιγόμενη, αναλογιστείτε πως αυτού του είδους οι ηλιοροφές έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να μεγαλώσουν σε διαστάσεις. Έτσι, στο νέας γενιάς VW Caddy, καταλαμβάνει επιφάνεια σχεδόν 1,5 τετραγωνικό μέτρο (1,425 m2 για την ακρίβεια).
 
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα που έχουν οι μη ανοιγόμενες πανοραμικές οροφές, είναι πως η θέα δεν περιορίζεται από μηχανικά εξαρτήματα και επιπροσθέτως δεν επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση του οχήματος, καθώς δημιουργούνται αναταράξεις αέρα και άρα δεν επιδεινώνεται ο συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής (cW). Επιπλέον, η σταθερή ηλιοροφή δεν επιτρέπει τη σπατάλη της πολύτιμης ενέργειας που καταναλώνει το σύστημα κλιματισμού για να δημιουργήσει ιδανικές συνθήκες στην καμπίνα.
 
Τα «μυστικά» της πανοραμικής οροφής του Caddy
 
Αξίζει να τονιστεί, πως στην πανοραμική οροφή του νέου Caddy χρησιμοποιήθηκε πλαστικοποιημένο γυαλί ασφαλείας (LSG) πάχους περίπου 5 χλστ., με μεμβράνη μεταξύ των υαλοπινάκων (2,1/0,76/2,1 χλστ.). Όσον αφορά τη δομή της, η ηλιοροφή είναι συγκρίσιμη με το παρμπρίζ του οχήματος. Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί η επίστρωση «Low-E», που υποδηλώνει τον χαμηλό συντελεστή εκπομπών. Προσφέρει, λοιπόν, καλύτερη θερμομόνωση (λιγότερο κρύο τον χειμώνα και ζέστη το καλοκαίρι) και βελτιωμένη ηλιοπροστασία, επιτρέποντας παράλληλα στις ακτίνες του ήλιου να «λούσουν» το εσωτερικό.
 
Υψηλή προστασία και αντοχή υπόσχεται το φιλμ PVB (πολυλειτουργική ρητίνη πολυβινυλοβουτυλίου), το οποίο βοηθάει στην καλύτερη σκίαση της γυάλινης πανοραμικής οροφής. Επιπλέον, η ηλιοροφή του νέου Caddy σύμφωνα με τους ανθρώπους της VW, μειώνει τις πιθανές αντανακλάσεις του φωτός, οι οποίες μπορούν να «τυφλώνουν» τους επιβάτες.
 
Σας αφήνουμε, με ένα «walkaround» βίντεο του νέου VW Caddy:
 

Advertisement