Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

8.042 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2024)
Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia
  • Ηλεκτρικό φορτηγό χωρίς οδηγό! Το νέο eCascadia

-Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 & ηλεκτροκινητήρας για 1η φορά στην ιστορία της Daimler Truck
-Αυτονομία ως 370km, ειδικό πακέτο αισθητήρων & 4 πρόσθετες μπαταρίες των 12 Volt
- Υδρογονοκίνηση(;) και ταυτόχρονη φόρτιση-φόρτωση στα μελλοντικά στοιχήματα της μάρκας

Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 & ηλεκτροκινητήρας για 1η φορά στην ιστορία της Daimler Truck

Είναι γνωστό εδώ και καιρό, πως η Daimler Truck των ΗΠΑ σε συνεργασία με την ανεξάρτητη θυγατρική της στην τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, Torc Robotics, εργάζονται πυρετωδώς για τον εκσυγχρονισμό των οχημάτων με δυνατότητα αυτόνομης  κίνησης.
Στο πλαίσιο αυτό, το ηλεκτροκίνητο eCascadia της Freightliner έρχεται να συνδυάσει πειραματικά για πρώτη φορά στην ιστορία της Daimler Truck αυτά τα δυο προαπαιτούμενα – ολοκληρωτική αυτονομία οδήγησης και ηλεκτροκίνηση – με τους ιθύνοντες την εταιρεία να δίνουν το στίγμα της επόμενης ημέρας.
Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Daimler Truck Β. Αμερικής, John OΆLeary, δήλωσε πως: «Συνδυάζοντας τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών και αυτόνομων οχημάτων σε ένα προϊόν, δοκιμάζουμε λύσεις για τις προκλήσεις που οι πελάτες μας είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν στο μέλλον. Αυτό το φορτηγό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της αρχής αυτής της αναπτυξιακής διαδικασίας».
 

Αυτονομία ως 370km, ειδικό πακέτο αισθητήρων & 4 πρόσθετες μπαταρίες των 12 Volt

Το eCascadia αποδείχτηκε η ενδεδειγμένη λύση για το πρότζεκτ της Daimler Truck. Φορτηγό κατηγορίας 8, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, δοκιμασμένο σε πάνω από 55 στόλους των ΗΠΑ, χρησιμοποιεί μπαταρία που μπορεί να επαναφορτιστεί στο 80 % της χωρητικότητάς της μέσα σε μιάμιση ώρα μόνο, ενώ διατίθεται με διαφορετικές επιλογές χωρητικότητας που διασφαλίζουν αυτονομία 249, 355 ή 370km με μια φόρτιση.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ξεχωρίζει η στάνταρ σουίτα συστήματος ασφαλείας, Detroit Insurance, με ενεργή υποβοήθηση πέδησης 5ης γενιάς (Active Brake Assist 5), την ίδια ώρα που η σουίτα αυτόνομων αισθητήρων και υπολογισμού (σ.σ. προς το παρόν δοκιμάζεται στο αυτόνομο πετρελαιοκίνητο Cascadia) είναι συσκευασμένη με τέτοιο τρόπο που να ταιριάζει στη μικρότερη διαμόρφωση καμπίνας της ηλεκτρικής έκδοσης με μπαταρία.
Για την κατάσταση του οχήματος, από εκεί και πέρα, ο οδηγός μπορεί να ενημερώνεται από ένα προσαρμοσμένο λογισμικό το οποίο λειτουργεί με διεπαφές ελέγχου και πληροφόρησης, ενώ το εσωτερικά σχεδιασμένο κάλυμμα της μπάρας αισθητήρων ενσωματώνει κάμερες, αισθητήρες lidar και αισθητήρες ραντάρ, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική απόδοση και παρέχοντας καλύτερη προστασία από ζημιές και ρύπανση.
Τέλος, στην εξίσωση προτίθενται τέσσερις επιπλέον μπαταρίες των 12 Volt για συνεχή λειτουργία.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Υδρογονοκίνηση (;) και ταυτόχρονη φόρτιση-φόρτωση στα μελλοντικά στοιχήματα της μάρκας

Το μέλλον των μεταφορών για την Daimler Truck, πάντως, δε σταματά εδώ. Κι αυτό, γιατί όπως ακούγεται από τους κύκλους της εταιρείας, ένας από τους διακαείς πόθους των στελεχών είναι η δημιουργία αυτόνομων φορτηγών μελλοντικά, που θα κινούνται χρησιμοποιώντας υδρογόνο.
Προς το παρόν, τα logistics «hub to hub» εξασφαλίζουν αυτονομία στις μεταφορές μεταξύ εμπορευματικών κέντρων κατά μήκος των διαδρόμων στους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ, με τα μελλοντικά σενάρια να προσβλέπουν σε συνδυασμό υποδομών φόρτισης με αυτόνομους εμπορευματικούς κόμβους για ταυτόχρονη φόρτιση των οχημάτων κατά την φόρτωση/εκφόρτωση των εμπορευμάτων.
 

Μέχρι το 2027 η εισαγωγή αυτόνομων φορτηγών με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 στην αγορά των ΗΠΑ

Το «μπάσιμο» φορτηγών με αυτονομία επιπέδου 4 (SAE Level 4) είναι ένας στόχος που έχει οριοθετηθεί να γίνει πράξη στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι το 2027 από την Daimler Truck και την Torc.
Προς το παρόν, η δοκιμαστική διαδρομή ανάμεσα σε Φίνιξ και Οκλαχόμα έχει ήδη ευοδωθεί, μέσα από τη χρήση του Freightliner Cascadia.
 

 Σχετικές ειδήσεις