Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στο προσεχές Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο, η Toyota θα παρουσιάσει μεταξύ άλλων και το πρωτότυπο αστικό λεωφορείο «SORA».

Βασικό γνώρισμα του –μήκους 10,5μ.- πρωτότυπου αστικού λεωφορείου είναι η τεχνολογία fuel-cells που υιοθετείται σε ότι αφορά στους κινητήρες του.

Όπως είναι φυσικό, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί σε ζητήματα που άπτονται της ενίσχυσης της άνεσης και ασφάλειας που απολαμβάνουν οι επιβάτες ενώ…

… η ευμετάβλητη χωροταξική διαρρύθμιση του χώρου για τους επιβάτες, επιτρέπει την εύκολη χρήση του λεωφορείου και από άτομα με κινητικά προβλήματα.

Νέο λεωφορείο υδρογόνου από τη Toyota

3.954 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2017)

Κατά τη διάρκεια της 45ης Διεθνής Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκυο, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει μεταξύ άλλων ένα νέο πρωτότυπο λεωφορείο με σύστημα fuel – cells που φέρει την ονομασία «SORA».

Από 25/10 – 5/11 αναμένεται να διεξαχθεί το 45ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο και για ακόμη μια χρονιά, η εν λόγω διεθνής έκθεση θα συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας δεδομένου ότι θα φιλοξενήσει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον κλάδο της αυτοκίνησης.
Μια εκ των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών σε παγκόσμιο επίπεδο, η Toyota, δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν την –εντός έδρας- διοργάνωση, ενώ όχι μόνο θα δώσει το παρόν αλλά αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και σε ότι αφορά στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, εξαιτίας ενός πρωτότυπου λεωφορείου που θα παρουσιάσει με την ονομασία «SORA».
Το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν εστιάζεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες που υιοθετεί αλλά και στο γεγονός ότι, θα αποτελέσει τη βάση για τα αστικά λεωφορεία της Toyota που αναμένεται να τεθούν στο στάδιο της μαζικής παραγωγής εντός του 2018, με την Toyota να υπολογίζει πως θα διαθέσει περίπου 100 «SORA» στην πόλη του Τόκυο, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες που θα φιλοξενηθούν από την ιαπωνική μεγαλούπολη το 2020.
 
Τι νέο φέρνει στο πρωτότυπο «SORA»
Το βασικό χαρακτηριστικό του νέου πρωτότυπου λεωφορείου της Toyota είναι το σύστημα κυψελών καυσίμου (fuel-cells) με το οποίο εφοδιάζεται, κάνοντας χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο.
Η εξέλιξη του εν λόγω αστικού λεωφορείου έχει βασιστεί στην μέγιστη εκμετάλλευση των οφελών που το εν λόγω σύστημα προσφέρει τόσο στον περιορισμό του κόστους χρήσης όσο και στο περιβάλλον ενώ την ίδια στιγμή, ιδιαίτερη μέριμνα έχει δοθεί στο επίπεδο της άνεσης που θα απολαμβάνουν οι επιβάτες κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων τους.
Η τεχνολογία Toyota Fuel Cells System (TFCS) που έχει υιοθετηθεί προβλέπει την ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων, που ο καθένας τους αποδίδει ισχύ 154 ίππων (308 ίπποι συνολικά) και ροπή 335 Nm (670 Nm συνολικά) που συνδυάζονται με συστοιχίες υβριδικών μπαταριών νικελίου – μετάλλου χωρητικότητας 235 kWh. Την ίδια στιγμή οι κυψέλες υδρογόνου (fuel cells) τροφοδοτούνται με υδρογόνο που φιλοξενείται σε δεξαμενές χωρητικότητας 600λτ.
Το συνολικό μήκος του οχήματος ανέρχεται στα 10.525μ., το πλάτος στα 2.490μ. και το ύψος στα 3.340μ. ενώ είναι σε θέση να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και 79 επιβάτες (22 καθήμενοι και 56 όρθιοι).
Προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει το βέλτιστο επίπεδο άνεσης σε συνδυασμό με τη δυνατότητα υποστήριξης και ατόμων με κινητικά προβλήματα, η χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού στο πρωτότυπο «SORA» είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητη, με τις βάσεις των καθισμάτων σε πολλά σημεία να μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως.
Την ίδια στιγμή, οκτώ (8) συνολικά κάμερες υψηλής ευκρίνειας έχουν τοποθετηθεί εντός και εκτός του οχήματος, παρέχοντας στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου όλων όσων συμβαίνουν ανά πάσα στιγμή τόσο μέσα όσο και γύρω από το όχημα.
Πέραν αυτού, το πρωτότυπο αστικό λεωφορείο «SORA» θα εφοδιάζεται με ειδικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διαδικασία επιτάχυνσης – επιβράδυνσης του (με γνώμονα πάντα την βέλτιστη άνεση και ασφάλεια των επιβατών), η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη διαδικασία… ανίχνευσης των στάσεων κατά τη διάρκεια του δρομολογίου κ.ο.κ.
Σε αυτήν τη διαδικασία μάλιστα, το όχημα είναι σε θέση να προσεγγίζει αυτόματα τη στάση και να σταθμεύει μόλις 3 – 6 εκ. από αυτή, διευκολύνοντας την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και ειδικά των ΑμεΑ.