ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι εκδόσεις «XLION» έχουν εξελιχθεί ειδικά για χρήση σε διάφορους τομείς του κλάδου των κατασκευών.

Το MAN TGE παρουσιάστηκε τόσο σε εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς…

… όσο και πολλαπλές επιλογές αμαξώματος για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Ο νέος κινητήρας MAN D15 είναι κατά 230 ελαφρύτερος από τον D20 που αντικαθιστά.

Το σύστημα MAN VAS προβάλει τα τεκταινόμενα στην δεξιά πλευρά του οχήματος σε ειδική οθόνη στην εμπρός κολώνα του συνοδηγού, στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού.

MAN Truck & Bus Νέοι κινητήρες και πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες

6.517 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2019)

Η MAN Truck & Bus παρουσίασε μια σειρά αναβαθμίσεων σε όλες τις εκδόσεις φορτηγών της για τον κατασκευαστικό κλάδο, καθώς και οχήματα για χρήση σε εφαρμογές βάρους έως και 180t. Παράλληλα, εκτός του MAN TGE που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε σχετικές εκδόσεις, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που βελτιώνουν την άνεση, την αποδοτικότητα και προπάντων, την ασφάλεια των μεταφορών πάσης φύσεως. 


Εκδόσεις MAN «XLIOΝ»
Η αξιοπιστία, η στιβαρότητα, η αντοχή και η πρακτικότητα αποτελούν τις βασικές… αξίες πάνω στις οποίες έχουν δομηθεί οι εκδόσεις MAN XLION για τον κλάδο των μεταφορών. 
Πέραν της ξεχωριστής σχεδίασης των εν λόγω εκδόσεων που διακρίνονται για τα ειδικά γραφικά «XLION» επί της καμπίνας, η MAN Truck & Bus προσφέρει ειδικά εξελιγμένες επιλογές για πάσης φύσεως χρήσεις όπως οι «XLION Traction», «XLION Longhaul», «XLION Distribution» που φέρουν ειδικά στοιχεία εξοπλισμού και τεχνολογικές λύσεις στα μηχανικά τους μέρη, αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζονται. κ.ο.κ. 

Το MAN TGE σε εκδόσεις για τον κατασκευαστικό κλάδο
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,0 – 5,5t., το MAN TGE είναι πλέον διαθέσιμο και για τον εν λόγω κλάδο σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος με δύο μήκη μεταξονίου, τρία μήκη προβόλου, τρία ύψη οροφής, μονή ή διπλή καμπίνα επιβατών, ανοικτή ή κλειστή καρότσα και ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως και 18,4κ.μ. στις εκδόσεις Van. 
Παράλληλα, το MAN TGE είναι σε θέση να αποκτηθεί με μετάδοση της κίνησης στον εμπρός, τον πίσω ή και τους δύο άξονες με τον πετρελαιοκινητήρα των 2,0λτ. που υιοθετεί να αποδίδει ισχύ από 102 – 177 ίππους. 
Τέλος δεν πρέπει να παραβλέπουμε τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει στοιχεία όπως το Emergency Brake Assist (EBA), το Adaptive Cruise Control (ACC) κ.ά. 

Νέα γενιά κινητήρων
Στη φετινή BAUMA 2019, η MAN Truck & Bus παρουσίασε τη νέα γενιά κινητήρων για όλους τους τύπους οχημάτων της που εκτός από τον νέο D15 περιλαμβάνει και αναβαθμίσεις για τα μηχανικά σύνολα D08, D26 & D38. Με κυβισμό 9,0λτ., ο νέος D15 πετρελαιοκινητήρας είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ από 330 – 400 ίππους και διακρίνεται τόσο για την εξαιρετική απόδοση του όσο και το αισθητά μειωμένο βάρος του καθώς, σε σχέση με τον D20 που αντικαθιστά, είναι κατά 230 κιλά ελαφρύτερος. Παράλληλα, μεταξύ των τεχνολογικών του αναβαθμίσεων περιλαμβάνεται η δυνατότητα χρήσης και καυσίμων τύπου «HVO» από ανακυκλώσιμα φυτικά έλαια (biodiesel) ενώ, η μέγιστη απόδοση του μηχανόφρενου «Turbo-EVBec» ανέρχεται στα 350 kW. Εκτός όμως του νέου D15, παρουσιάστηκαν και πολλαπλές αναβαθμίσεις για τα μηχανικά σύνολα των 4 ή 6 κυλίνδρων D08, D26 και D38 που επιφέρουν μείωση του βάρους τους (-80 κιλά για τον D26) αλλά και της κατανάλωση καυσίμου (-4%), χωρίς να παραβλέπουμε την αύξηση των διαστημάτων μεταξύ των αλλαγών λιπαντικού (έως 140.000 χλμ. για τον D38 ή έως 80.000 χλμ. για τον D08). Αναλυτικά, η λίστα με τους κινητήρες και τις εκδόσεις αυτών που η MAN Truck & Bus προσφέρει για τα φορτηγά της στον κατασκευαστικό κλάδο, διαμορφώνεται ως εξής: 

Νέα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας
Προκειμένου να αναβαθμίσει το επίπεδο άνεσης και κυρίως της ασφάλειας (για όλους τους χρήστες του δρόμου) σε όλους τους τύπους μεταφοράς, η MAN Truck & Bus παρουσίασε πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες αναφορικά με τα συστήματα που προσφέρει με τα οχήματα της. Για παράδειγμα, η εξέλιξη του συστήματος «LGS» (Lane Guard System) περιλαμβάνει πλέον τη λειτουργία «LRA» (Lane Return Assist) που βασίζεται στο σύστημα MAN ComfortSteering ενώ το νέο «ACC» (Adaptive Cruise Control) φέρει πλέον τη λειτουργία Stop&Go σε συνδυασμό με το 12άρι αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic. Ουσιαστικά, η λειτουργία LRA είναι σε θέση να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας που ακολουθείται, αν ανιχνευθεί πως αυτό παρεκκλίνει από την πορεία του. Το σύστημα ACC Stop&Go επιτρέπει στο όχημα να ακινητοποιείται και να επανεκκινεί αυτόματα σε ταχύτητες από 0 – 25χλμ/ώρα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την βέλτιστη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα (π.χ. σε περιπτώσεις έντονου κυκλοφοριακού φόρτου), ενώ, η νέα γενιά του «EBA2» (Emergency Brake Assist) είναι πλέον διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις οχημάτων με μεικτό από 7,5+t. Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε επίσημα το νέο MAN ComfortSteering, την ενεργή ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης που σταδιακά εντός του έτους θα λανσαριστεί στις σειρές φορτηγών TGM, TGS και TGX. Χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα, μειώνεται η δύναμη που πρέπει να ασκεί ο οδηγός για τον έλεγχο του τιμονιού, αυξάνοντας την ευκολία χειρισμού σε χαμηλές ταχύτητες και την ευστάθεια του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες κίνησης αντίστοιχα.

Νέο ΜΑΝ «Video Turning Assistant System»
Η εν λόγω τεχνολογική καινοτομία ουσιαστικά αποτελείται από ειδικούς αισθητήρες και κάμερες στην δεξιά πλευρά του οχήματος που προβάλλουν τις ενδείξεις τους σε μια οθόνη 7 ιντσών που εδράζεται στην εμπρός κολώνα του συνοδηγού. Όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει τον δεξί δείκτη αλλαγής πορείας (φλας), το MAN VAS ενεργοποιείται αυτόματα, προβάλλοντας του όλα τα τεκταινόμενα σε αυτήν την πλευρά του οχήματος, διευρύνοντας το οπτικό του πεδίο και επιτρέποντας του να αντιληφθεί άμεσα εμπόδια όπως π.χ. πεζούς, ποδηλάτες, κολώνες κ.ο.κ. Το σύστημα θα μπορεί να τοποθετηθεί και εκ των υστέρων σε όλα τα οχήματα των σειρών TGL, TGM, TGS και TGX, αναβαθμίζει σημαντικά το έργο του οδηγού κατά την κίνηση εντός της πόλης ή κατά την πραγματοποίηση ελιγμών σε περιορισμένους χώρους.