Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο κορυφαίος –V8- κινητήρας DC16 της Scania με ισχύ από 520 – 730 ίππους ήταν στο επίκεντρο της φετινής BAUMA καθώς…

… φέτος συμπληρώνονται 50 έτη από το 1969, όταν και το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο παρουσιάστηκα για πρώτη φορά.

Scania Νέοι κινητήρες για όλους τους τύπους καυσίμων

6.152 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2019)

Στη φετινή BAUMA η Scania παρουσίασε πολλαπλές εκδόσεις φορτηγών οχημάτων που έχουν εξελιχθεί με γνώμονα την απόλυτη κάλυψη των πολλαπλών διαφορετικών απαιτήσεων του κατασκευαστικού κλάδου ενώ, ευρεία ήταν και η γκάμα μηχανικών συνόλων που πλέον προσφέρει σε αυτά, με δυνατότητα χρήσης πολλαπλών τύπων καυσίμου όπως π.χ. το biodiesel, η βιοαιθανόλη ή τα «HVOs» (Hdrotreated Vegetable Oils) που προέρχονται από επεξεργασμένα φυτικά έλαια. 
Τέλος, σε περίοπτη θέση ήταν και οι V8 κινητήρες της σουηδικής εταιρείας που φέτος συμπληρώνουν μισό αιώνα ζωής. 

Πληρέστατη γκάμα αναβαθμισμένων κινητήρων
Με τις ηλεκτροκίνητες και υβριδικές προτάσεις σε ότι αφορά τα συστήματα κινητήρων να βρίσκουν ολοένα και περισσότερες εφαρμογές, κατά τη διάρκεια της BAUMA 2019, η Scania έδειξε πως για αρκετά ακόμη χρόνια, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθήσουν να αποτελούν την πιο βιώσιμη επιλογή, ειδικά λόγω του ότι είναι πλέον σε θέση να κάνουν χρήση πολλαπλών –εναλλακτικών- τύπων καυσίμου –και- από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. 
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του biodiesel, ή των καυσίμων τύπου «HVO» που προέρχονται από ανακυκλούμενα επεξεργασμένα φυτικά ή ζωικά λίπη και πιο συγκεκριμένα από πηγές όπως η ελαιοκράμβη ή τα… απόβλητα από σφαγεία ζώων, που είναι σε θέση να συμβάλλουν σε μείωση των εκπομπών CO2 έως και κατά 90% σε σχέση με το συμβατικό πετρέλαιο κίνησης. Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέπουμε την ύπαρξη του φυσικού αερίου (σε αέρια –CNG- ή υγροποιημένη –LNG- μορφή) που έχει αποδειχθεί ως μια από τις πιο αποδοτικές και βιώσιμες επιλογές εναλλακτικών τύπων καυσίμου και για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα. 
Μεταξύ των αναβαθμισμένων μηχανικών συνόλων που η Scania παρουσίασε για τα οχήματα της, είναι οι DC09 και DC13 των 9,3 και 12,7 λτ. αντίστοιχα που πλέον προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση έως και κατά 2% χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε την κορυφαία επιλογή στη γκάμα της Scania, τον DC16 (V8) με χωρητικότητα 16,4λτ. που φέτος συμπληρώνει 50 έτη ιστορίας. 
Η νέα γενιά του εν λόγω κινητήρα παρουσιάστηκε το 2017 σε εκδόσεις Euro6 με απόδοση 520, 580 ή 650 ίππων, επιδεικνύοντας μειωμένη κατανάλωση κατά 7% - 10% σε σχέση με το παρελθόν ενώ, η κορυφαία έκδοση των 730 ίππων με μέγιστη ροπή 3.500 Nm μπορεί να ανταποκριθεί σε εφαρμογές μεικτού βάρους έως και 250t.!
Αναλυτικά, η γκάμα των κινητήρων που η Scania παρουσίασε στη φετινή BAUMA 2019, διαμορφώνεται ως εξής: