ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

… παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων με το νέο προηγμένο σύστημα «MirrorCam» που αντικαθιστά τους καθρέπτες με κάμερες…

… αλλά και το πρωτοποριακό σύστημα «Multimedia Cockpit» με το πλήρως… ψηφιοποιημένο εσωτερικό.

Το Mercedes-Benz Arocs, ο βασικός εκπρόσωπος της εταιρείας για τον κατασκευαστικό κλάδο…

Οι… heavy-duty εκδόσεις «SLT» του νέου Actros που προορίζονται για υπερβαρέες εφαρμογές δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την BAUMA 2019.

Το Mercedes-Benz Atego προσφέρεται σε πολλαπλές εκδοχές για τον κατασκευαστικό κλάδο.

Το Unimog με τις εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες.

To Zetros είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 2 ή 3 άξονες και μεικτό έως 27t.

To ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον Econic (βλέπε εκδόσεις «NGT») μπορεί να αποκτηθεί ακόμη και ως μπετονιέρα.

Η νέα γενιά του Sprinter παρουσιάστηκε στις εκδόσεις 4x4 με πολλαπλούς τύπους αμαξώματος.

Το Mercedes-Benz Sprinter πραγματοποίησε τη παγκόσμια πρεμιέρα του με το νέο κινητήρα OM 654…

… όπως αντίστοιχα και το Mercedes-Benz Citan με το 1.500άρη OM 608 με ισχύ 80, 95 ή 116 ίππους.

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει και η X-Class.

Στις εκδόσεις 4x4, το Fuso Canter μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 3,68t.

Mercedes-Benz Εντυπωσιακή γκάμα ελαφρών και βαρέων οχημάτων

6.516 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2019)

Στο –συνολικού εμβαδού- 2.700 τ.μ. περίπτερο της, εκ των οποίων τα 600 τ.μ. αφορούσαν στον περιβάλλοντα χώρο της έκθεσης, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε μια εντυπωσιακή σε πληρότητα γκάμα εκθεμάτων μεταξύ των οποίων, στο επίκεντρο βρέθηκε η νέα γενιά του Arocs, του σημαντικότερου εκπρόσωπου της εταιρείας για τον κατασκευαστικό κλάδο. 
Παράλληλα, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε ειδικές εκδόσεις τόσο των εξειδικευμένων φορτηγών οχημάτων Unimog, Zetros και Econic, όσο και της πληρέστατης γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της, με το Vito να πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του σε ότι αφορά στους νέους κινητήρες. 

Νέο Arocs με πολλαπλές αναβαθμίσεις παντού
Από το 2013 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Arocs αποτέλεσε μια από τις βασικότερες προτάσεις της Mercedes-Benz για τον κατασκευαστικό κλάδο. 
Πλέον, η νέα γενιά του υιοθετεί στο σύνολο τους σχεδόν, όλες τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις που η εταιρεία προσφέρει και με το νέο Actros. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως με εξαίρεση τις εκδόσεις μπετονιέρας, όλα τα νέα Arocs φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό το σύστημα Predictive Powertrain Control (PPC) ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμα στοιχεία όπως τα MirrorCam, Active Brake Assist 5 καθώς και το πρωτοποριακό «Multimedia Cockpit» που αντικαθιστά το… παραδοσιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα με ειδικές οθόνες αφής μέσω των οποίων ο οδηγός ελέγχει διάφορες λειτουργίες του οχήματος. 
Στη φετινή BAUMA, η Mercedes-Benz παρουσίασε συνολικά επτά εκδόσεις του νέου Arocs, το οποίο είναι διαθέσιμο σε επιλογές τράκτορα ή πλαισίου φορτηγού με 3 – 4 άξονες σε εκδόσεις 4x2 έως 8x8. Παράλληλα, διακρίνεται για τις  πολλαπλές εκδόσεις καμπίνας που περιλαμβάνουν επιλογές από την –περιορισμένων διαστάσεων- «S-Cab ClassicSpace» έως την ευρύχωρη «L-Cab BigSpace» με το μέγιστο ωφέλιμο πλάτος τους να ανέρχεται στα 2,3μ.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, το νέο Arocs θα είναι διαθέσιμο με επιλογές 6κύλινδρων –σε σειρά- μηχανικών συνόλων με κυβισμό 7,7, 10,7, 12,8 ή 15,6λτ., σε 18 διαφορετικές εκδόσεις με ισχύ από 238 – 625 ίππους και μέγιστη ροπή από 1.000 – 3.000 Nm, που συνδυάζονται με πλήρως αυτοματοποιημένα κιβώτια PowerShift 3 με 8, 12 ή 16 σχέσεις. 
Αναλυτικά, η γκάμα εκδόσεων για τους κινητήρες των Arocs και Actros για τον κλάδο των κατασκευών διαμορφώνεται ως εξής: 

Nέο Actros με Active Drive Assist και όχι μόνο…
Η κορυφαία πρόταση της Mercedes-Benz στον κλάδο των φορτηγών, αποτελεί και τη ναυαρχίδα, μαζί με το νέο Arocs, στις προτάσεις για τον κατασκευαστικό κλάδο. 
Εφοδιασμένο με πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες όπως το σύστημα Active Drive Assist (ADA), το Active Brake Assist 5 και το Predictive Powertrain Control (PPC), το Actros προσφέρεται πλέον και με το σύστημα MirrorCam, που ουσιαστικά αντικαθιστά τους πλευρικούς καθρέπτες και κάμερες. 
Το σύστημα Active Drive Assist είναι μια περαιτέρω εξέλιξη των τεχνολογιών Distance Warning Assist, Lane Keeping Assist και Emergency Brake Assist και χάρη στη χρήση ειδικών καμερών και αισθητήρων, είναι σε θέση να διατηρήσει το νέο Actros στην πορεία του χωρίς τη επέμβαση το οδηγού, ρυθμίζοντας πάντοτε τη βέλτιστη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. 
Παράλληλα, η 5η γενιά του Active Brake Assist είναι πλέον σε θέση να ανιχνεύει και πεζούς, αναλαμβάνοντας την έγκαιρη –αυτόματη- επιβράδυνση / ακινητοποίηση του φορτηγού στο ενδεχόμενο σύγκρουσης ενώ, το σύστημα PPC μπορεί να επιφέρει μειώσεις της κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 5% αναλόγως της χρήσης. 

Το άκρως αποδοτικό Mercedes-Benz Atego
Εκτός των κορυφαίων Arocs και Actros, με μεικτό βάρος από 7,49 – 16,0t., το Atego αποτελεί μια επίσης εξαιρετική πρόταση της Mercedes-Benz για τον κατασκευαστικό κλάδο.  Διαθέσιμο με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας και κινητήρες 4 (OM 934, 5,1λτ.) ή 6 κυλίνδρων (ΟΜ 936, 7,7λτ.) που αποδίδουν ισχύ από 156 – 231 ίππους και από 238 – 299 ίππους αντίστοιχα (μέγιστη ροπή από 650 – 1.200 Nm), το Atego είναι σε θέση να αποκτηθεί με στοιχεία όπως μηχανόφρενο ισχύος έως και 300kW, που αναβαθμίζουν σημαντικά την ενεργητική του ασφάλεια ακόμη και στις πιο απαιτητικές χρήσεις.

Τα «ειδικά» οχήματα Unimog, Zetros & Econic
Ειδικά για τον κλάδο των κατασκευών, η Mercedes-Benz Trucks έχει να επιδείξει μια πληρέστατη γκάμα… εναλλακτικών, ειδικά εξελιγμένων οχημάτων που περιλαμβάνει τις σειρές Unimog, Zetros και Econic. 

To… θρυλικό για τις εκτός δρόμου ικανότητες του, Unimog
Με πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος, τύπων καμπίνας και μηχανικών συνόλων, το Unimog αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά φορτηγά που προορίζονται για χρήση κατά κύριο λόγο σε εκτός δρόμου δραστηριότητες. 
Είτε πρόκειται για τον κατασκευαστικό ή τον αγροτικό κλάδο, την πυροσβεστική ή διάφορες άλλες υπηρεσίες, το Unimog είναι σε θέση να υποστηρίξει πλήθος εφαρμογών και υπερκατασκευών με μεικτό βάρος έως και 14t. εφοδιασμένο με κινητήρες ισχύος έως και 272 ίππων. 

Το Zetros των ειδικών αποστολών με μεικτό έως 27t. 
Με την καμπίνα να εδράζεται πίσω από τον κινητήρα, το Zetros αποτελεί ένα από τα πιο… σκληροπυρηνικά –εκτός δρόμου- φορτηγά που μπορεί να αποκτήσει κανείς, με το μεικτό βάρος του να ανέρχεται έως και στους 27t. Με εξαιρετική οδική συμπεριφορά εκτός δρόμου και ευρύχωρη καμπίνα, το Zetros είναι διαθέσιμο με δύο εκδόσεις κινητήρα. 
Ο OM 926 LA των 7,2λτ. αποδίδει ισχύ 326 ίππων ενώ, ο επίσης 6κύλινδρος OM 457 LA των 428 ίππων είτε με αυτόματο κιβώτιο, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο εννέα σχέσεων. 

Διαθέσιμο ακόμη και ως μπετονιέρα το Econic
Το βασικό γνώρισμα του Mercedes-Benz Econic είναι το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της ευρύχωρης καμπίνας του, η οποία χάρη στη σχεδίαση «Direct Vision» διασφαλίζει ένα ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο για τον οδηγό και φυσικά, άνετη και εύκολη επιβίβαση / αποβίβαση. 
Το Econic είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 18, 26 ή 32t. και η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει τρεις επιλογές ισχύος 272, 299 ή 354 ίππων του 6κύλινδρου OM 936 με κυβισμό 7,7λτ. 
Ωστόσο, όταν η χρήση προβλέπει τις ελάχιστες δυνατές εκπομπές ρύπων, π.χ. εντός του αστικού ιστού, το Econic μπορεί να αποκτηθεί στις εκδόσεις «NGT» με τον M 936 κινητήρα των 302 ίππων που κάνει χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο. 
Τέλος, το Econic είναι διαθέσιμο με δύο ή τρεις άξονες σε εκδόσεις 4x2, 6x2, 6x4 ή 8x4 ενώ, στην πρόσφατη BAUMA 2019 παρουσιάστηκε σε έκδοση μπετονιέρας. 

Πληρέστατη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών
Η Mercedes-Benz έχει να επιδείξει μια πληρέστατη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών, τα οποία προσφέρει και για τον κατασκευαστικό κλάδο. 
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε το Vito που στη πρόσφατη BAUMA 2019 πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του με τον νέο 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα OM 654 που αποδίδει ισχύ 136, 163 ή 190 ίππων με μέση κατανάλωση από 5,7λτ./100λχμ, χωρίς να παραβλέπουμε την προσθήκη του νέου αυτόματου κιβωτίου 9G-Tronic στον εξοπλισμό του. 
Πέραν του Vito, το παρόν στη BAUMA με νέους κινητήρες (OM 608, 1,5λτ.) έδωσε και το Mercedes-Benz Citan. Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 80, 95 ή 116 ίππων καλύπτοντας τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου Euro 6D-Temp με μέση κατανάλωση από 4,6λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 121 g/km. 
Φυσικά, πέραν των Vito και Citan, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε και τις εκδόσεις 4x4 της νέας γενιάς του Sprinter καθώς και την X-Class, η οποία όπως είναι φυσικό, μπορεί να καλύψει απόλυτα συγκεκριμένες απαιτήσεις χρήσεων του κλάδου. 
Τέλος, η Mercedes-Benz παρουσίασε όλα τα παραπάνω οχήματα και σε ειδικά διασκευασμένες εκδόσεις, χάρη στο ευρύτατο δίκτυο εξουσιοδοτημένων υπερκατασκευαστών από 35 διαφορετικές χώρες που έχει εξελίξει. 

Το άκρως αποδοτικό Fuso Canter
Καταλήγοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο άκρως αποδοτικό Fuso Canter, που η Mercedes-Benz Trucks προσφέρει για τον κατασκευαστικό κλάδο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5 – 8,55t. Ειδικά στις εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t., το Fuso Canter προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων έως και 6,0t. (συμπε/μένης της υπερκατασκευής). 
Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει εκδόσεις 130, 150 ή 175 ίππων με μέγιστη ροπή 300 – 430 Nm ενός 3,0λιτρου πετρελαιοκινητήρα που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή το αυτόματο Duonic 2.0.  Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το Fuso Canter είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις 4x4 με τις σχετικές εκδόσεις των 6,5t. να έχουν μέγιστο ωφέλιμο φορτίο της τάξης των 3.685 κιλών!