Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
ΕΡΕΥΝΑ: Αργεί ακόμη η απεξάρτηση της ΕΕ από το diesel!

Η πορεία προς την πλήρη απεξάρτηση των Μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα είναι ακόμη μακρά, σε ότι αφορά στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ.

Η πορεία προς την πλήρη απεξάρτηση των Μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα είναι ακόμη μακρά, σε ότι αφορά στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ.

  • ΕΡΕΥΝΑ: Αργεί ακόμη η απεξάρτηση της ΕΕ από το diesel!
  • Η πορεία προς την πλήρη απεξάρτηση των Μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα είναι ακόμη μακρά, σε ότι αφορά στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ.

ΕΡΕΥΝΑ: Αργεί ακόμη η απεξάρτηση της ΕΕ από το diesel!

66.524 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2023)

Με το diesel να εξακολουθεί να αποτελεί –μακράν- την πιο δημοφιλή επιλογή για όλους τους τύπους νέων επαγγελματικών οχημάτων σε Ελλάδα και Ευρώπη, αξίζει να δούμε αν αυξάνονται τα μερίδια των ηλεκτρικών, των υβριδικών και αυτών που κάνουν χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμου, όπως π.χ. το φυσικό αέριο.

Αργεί ακόμη το νέο πρότυπο «Euro 7»

 

  • Πετρελαιοκίνητα το 83,3% των νέων επαγγελματικών στην ΕΕ!
  • Στο 91,1% το αντίστοιχο ποσοστό για τα νέα LCVs στην Ελλάδα μέσα στο 2022
  • Στο +32,8% οι πωλήσεις νέων e-Trucks στην ΕΕ
  • Στα «σπάργανα» οι υδρογονοκίνητες λύσεις
 
Με βάση τα όσα έχουν ανακοινωθεί επίσημα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωκοινοβούλιο, στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης της μόλυνσης του περιβάλλοντος, ο τομέας των Μεταφορών επιβάλλεται να… απεξαρτηθεί πλήρως από τα ορυκτά καύσιμα μέσα στην ερχόμενη 10ετία.
 
Συγκεκριμένα, το νέο πρότυπο «Euro 7» (Euro VII) θα επιφέρει (σε σχέση πάντα με τα όσα προβλέπει η «Euro 6», μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 5% στα Ι.Χ. και τα ελαφρά επαγγελματικά και κατά 2% στα φορτηγά και λεωφορεία.
 
Φυσικά, το 90% των εκπομπών ρύπων που βλάπτουν το περιβάλλον δεν σχετίζεται με τον κλάδο των Μεταφορών (βιομηχανία, γεωργία, επεξεργασία αποβλήτων, φυσικές διαδικασίας, οικιακή θέρμανση κ.ά.) ωστόσο, είναι σαφές πως σε ότι αφορά στις Μεταφορές και τα επαγγελματικά οχήματα ειδικότερα, τα αρμόδια όργανα της ΕΕ, έχουν αποφασίσει να μειώσουν δραστικά τη χρήση των παραδοσιακών τύπων καυσίμου όπως π.χ. η βενζίνη ή το πετρέλαιο κίνησης.
 
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το 60% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις Μεταφορές δηλώνουν διατεθειμένες να πληρώσουν περισσότερα για μικρές ή καθόλου εκπομπές ρύπων, τα δεδομένα σε ότι αφορά στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων όλων των τύπων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αποτυπώνουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα.
 


Η πορεία προς την πλήρη απεξάρτηση των Μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα είναι ακόμη μακρά, σε ότι αφορά στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ.

Η πορεία προς την πλήρη απεξάρτηση των Μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα είναι ακόμη μακρά, σε ότι αφορά στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »