Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

    Ανετο, ομοιογενές και ευέλικτο παντού και πάντα

    6.154 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2015)

    H οδική συμπεριφορά αποτέλεσε ένα από τα ισχυρά προτερήματα του προηγούμενου Vivaro και όπως ήταν φυσικό, δεν θα μπορούσε να μην αποτελεί σημείο αναφοράς και στη νέα γενιά του.
    Με κύκλο στροφής από 11,84μ. – 13,17μ., το νέο Vivaro αποδεικνύεται αρκετά ευέλικτο εντός της πόλης ενώ, το σαφές και γρήγορο σύστημα διεύθυνσης σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα κερδίζουν την εμπιστοσύνη του οδηγού.
    Ο εξοπλισμός ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνει μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος όπως ABS με EBD, EBA (Emergency Brake Assist), HSA (Hill Start Assist) αλλά και το ESP που περιλαμβάνει τις λειτουργίες TC (Traction Control) και Roll Over Mitigation. Σε αυτά, αξίζει να προσθέσουμε στοιχεία όπως το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών, η κάμερα οπισθοπορείας κ.ά. προκειμένου να σας προσφέρουμε μια ιδέα για το τεχνολογικό… άλμα που έχει επιτευχθεί από την Opel στη νέα γενιά του μοντέλου.
    Επιπρόσθετα, το νέο Vivaro επιδεικνύει με εξαιρετική ποιότητα κύλισης χάρη στη σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων που δεν επιτρέπουν τις ιδιαίτερα μεγάλες κλίσεις στις στροφές, την ίδια στιγμή που φιλτράρουν αποτελεσματικά την συντριπτική πλειοψηφεία των ανωμαλιών του οδοστρώματος.
    Σε ότι αφορά ωστόσο στην οδική συμπεριφορά του νέου Opel Vivaro, τις εντυπώσεις κλέβει ο νέος πετρελαιοκινητήρας με διπλό υπερσυμπιεστή.

    Προηγούμενη

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)