Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με μεγάλο βάθος, πλάτος 1.520 χλστ. και μήκος έως 2.294 χλστ., το Mahindra Pick-Up διακρίνεται για το υψηλό ωφέλιμο φορτίο (1.090 – 1.190 κιλά) που μπορούν να μεταφέρουν οι μονοκάμπινες εκδόσεις του.

Το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του Isuzu D-Max Single Cab ανέρχεται στα 2.305 χλστ. ενώ χάρη τη στερέωση της πόρτας σε οριζόντια θέση μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο.

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει το πιο κοντό αμάξωμα μεταξύ των τριών, το Mitsubishi L200 μπορεί να μεταφέρει φορτία με μήκος έως 2.220 χλστ. εντός της καρότσας του ενώ, τα ειδικά σημεία πρόσδεσης ευνοούν την άνετη στερέωση όλων των τύπων φορτίων.

Μεταφορικές δυνατότητες: Ελκτική ικανότητα 3,0t. για το Isuzu D-Max

Το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου και το αντίστοιχα αυξημένο μήκος του αμαξώματος του Isuzu D-Max έχει σαφή αντίκτυπο και στο ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης του ιαπωνικού μοντέλου σε σχέση με τα δύο μοντέλα που παρουσιάζουμε. Πιο συγκεκριμένα, η μονοκάμπινη έκδοση του D-Max καταφέρνει να προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος 2.305 χλστ. έναντι των 2.294 χλστ. της καρότσας του Mahindra, ωστόσο και το L200 δεν υπολείπεται σημαντικά (2.220 χλστ.). 
Παράλληλα όμως, το D-Max έχει να επιδείξει και το βέλτιστο ωφέλιμο πλάτος για την καρότσα του σε σχέση με τα τρία μοντέλα καθώς ο χώρος φόρτωσης του είναι 5 εκ. φαρδύτερος από του Mahindra και 10 εκ. από του L200 αντίστοιχα. 
Σε ότι αφορά τώρα το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων, το Mahindra Pick-Up προσφέρει μακράν την καλύτερη επιλογή καθώς με 550 χλστ., είναι κατά 11 εκ. πιο ψηλό από το D-Max και 15 εκ. από το L200. 

Ωφέλιμο φορτίο σταθερά άνω του 1,0t.
Το Mahindra Pick-Up είναι ένα –σαφέστατα- πιο βαρύ όχημα σε σχέση με τους δύο ανταγωνιστές του καθώς το απόβαρο του ξεκινά από τα 1.960 κιλά σε αντίθεση με τα 1.745 κιλά του Isuzu D-Max και τα 1.755 κιλά του Mitsubishi L200. Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει το εν λόγω μοντέλο να προσφέρει και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο μεταξύ των τριών (από 1.090 – 1.190 κιλά), χωρίς ωστόσο να απέχει σημαντικά από τον ιαπωνικό ανταγωνισμό του (ωφέλιμο έως 1.155 κιλών για το D-Max και έως 1.095 κιλών για το L200).  Με βάση τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, το Isuzu D-Max είναι το κορυφαίο μεταξύ των τριών και σε ότι αφορά στην ελκτική ικανότητα του καθώς, για τρέιλερ με φρένα μπορεί να υποστηρίξει φορτία με βάρος έως και 3,0t. την ίδια στιγμή που το L200 μπορεί να έλξει φορτία με βάρος έως 2,7t. και το Mahindra Pick-Up έως 2,5t. αντίστοιχα. 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ