Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το μηχανικό σύνολο των 2,5λτ. του Mitsubishi L200 προσφέρει 314 Nm ροπής στο φάσμα από τις 1.500 – 2.680 σ.αλ.

Εξαιρετικός ο πετρελαιοκινητήρας του Isuzu D-Max, αποδίδει ισχύ 163 ίππων, 400 Nm ροπής και εμφανίζει μέση κατανάλωση από 7,3λτ./100χλμ. σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Ο ανανεωμένος m-Hawk κινητήρας της Mahindra καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 ίππων.

Κινητήρες – Επιδόσεις: Σαφέστατη υπεροχή του Isuzu D-Max

Σε ότι αφορά στον τομέα των επιδόσεων αλλά και του κινητήρα, η πρόταση της Isuzu στα ελαφρά ημιφορτηγά με μονή καμπίνα υπερτερεί καθολικά έναντι των συγκεκριμένων ανταγωνιστών του. 
Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2,5λτ. που προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις του D-Max αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ (163 ίππους), μεγαλύτερη ροπή (400 Nm) και από πιο χαμηλά (1.400 σ.α.λ.) σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα των Mahindra Pick-Up και Mitsubishi L200. 
Την ίδια στιγμή, προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει ενώ η τελική ταχύτητα που το D-Max Single Cab μπορεί να αναπτύξει είναι υψηλότερη. 
Ένα από τα στοιχεία που το Mitsuibishi L200 είναι σε θέση να ανταγωνιστεί το Isuzu D-Max (όπως μπορείτε να δείτε και στον σχετικό πίνακα που σας παρουσιάζουμε) είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων. 
Παράλληλα, ένα ακόμη θετικό στοιχείο του 2,5λιτρου D-ID του L200 είναι το μεγάλο φάσμα των στροφών λειτουργίας του στο οποίο διατηρείται σταθερή η μέγιστη ροπή των 314 Nm (από τις 1.500 – 2.680 σ.α.λ.). 
Στον αντίποδα, για το μηχανικό σύνολο των 2,2λτ. του Mahindra Pick-Up αξίζει να αναφέρουμε την πολύ καλή ελαστικότητα του και την καλή συνεργασία του με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ