Κινητήρες – Επιδόσεις: Σαφέστατη υπεροχή του Isuzu D-Max
Σε ότι αφορά στον τομέα των επιδόσεων αλλά και του κινητήρα, η πρόταση της Isuzu στα ελαφρά ημιφορτηγά με μονή καμπίνα υπερτερεί καθολικά έναντι των συγκεκριμένων ανταγωνιστών του.
Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2,5λτ. που προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις του D-Max αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ (163 ίππους), μεγαλύτερη ροπή (400 Nm) και από πιο χαμηλά (1.400 σ.α.λ.) σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα των Mahindra Pick-Up και Mitsubishi L200.
Την ίδια στιγμή, προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει ενώ η τελική ταχύτητα που το D-Max Single Cab μπορεί να αναπτύξει είναι υψηλότερη.
Ένα από τα στοιχεία που το Mitsuibishi L200 είναι σε θέση να ανταγωνιστεί το Isuzu D-Max (όπως μπορείτε να δείτε και στον σχετικό πίνακα που σας παρουσιάζουμε) είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων.
Παράλληλα, ένα ακόμη θετικό στοιχείο του 2,5λιτρου D-ID του L200 είναι το μεγάλο φάσμα των στροφών λειτουργίας του στο οποίο διατηρείται σταθερή η μέγιστη ροπή των 314 Nm (από τις 1.500 – 2.680 σ.α.λ.).
Στον αντίποδα, για το μηχανικό σύνολο των 2,2λτ. του Mahindra Pick-Up αξίζει να αναφέρουμε την πολύ καλή ελαστικότητα του και την καλή συνεργασία του με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.