Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Πενταετή παράταση για την υποχρεωτικότητα της ηλεκτροκίνησης, αλλά και μεγαλύτερη επιείκεια για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, ζητούν 5 κράτη μέλη της Ε.Ε.

Πενταετή παράταση για την υποχρεωτικότητα της ηλεκτροκίνησης, αλλά και μεγαλύτερη επιείκεια για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, ζητούν 5 κράτη μέλη της Ε.Ε.

Ποιοι αντιδρούν στην υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση

2.309 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2022)

Η υποχρεωτική κατάργηση των οχημάτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035 δεν βρίσκει σύμφωνες όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού πληθαίνουν συνεχώς οι ενστάσεις και οι ενδοιασμοί για το φιλόδοξο χρονοδιάγραμμα.

Στην «παράταση» η ηλεκτροκίνηση!

  • Απαλοιφή των ρύπων όχι το 2035 αλλά το 2040
  • Πρόταση από Ιταλία, Πορτογαλία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Σλοβακία
  • «Σκόντο» 10% για τα επαγγελματικά οχήματα
  • Ενστάσεις και από τη Γερμανία
 
Πέντε χώρες της Ε.Ε. θέλουν να καθυστερήσει η πλήρης απαλλαγή από τα ορυκτά καύσιμα έως το 2035. Λόγος γίνεται για την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σλοβακία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγαλύτερη επιείκεια για τα LCVs

Τα εν λόγω κράτη-μέλη αντιπροτείνουν τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων κατά 90% έως το 2035, κάτι που υπολογίζεται σε σχέση με τα επίπεδα τιμών του 1990. Στη συνέχεια, η μείωση κατά 100% να πραγματοποιηθεί μέχρι το 2040.
 
Το σχέδιο προβλέπει επίσης τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα να αντιμετωπίζονται με ακόμη μεγαλύτερη επιείκεια. Σύμφωνα με τους όρους της πρότασης των πέντε κρατών, αυτά τα οχήματα θα πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές CO2 μόνο κατά 80% έως το 2035, αν και θα πρέπει να εκπληρώσουν τον στόχο μείωσης κατά 100%.
 
Ο συνασπισμός πιστεύει ότι «πρέπει να δημιουργηθούν επαρκείς και προσαρμοσμένες μεταβατικές περίοδοι». Επιπλέον, ένας ανώνυμος Βούλγαρος αξιωματούχος μιλώντας στο Reuters είπε ότι οι πολιτικές για το κλίμα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις διαφορετικές οικονομικές καταστάσεις των κρατών μελών της ΕΕ και των πληθυσμών της.

Ακόμα δεν υπάρχει Νόμος

Σημειώνεται, πως αν και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε τη μείωση κατά 100% το 2035 πέρυσι και το κοινοβούλιο της ΕΕ ψήφισε μόλις πριν από εβδομάδες υπέρ της εν λόγω απόφασης, δεν έχει θεσπιστεί ακόμη νόμος, κάτι που θα πρέπει να γίνει αργότερα φέτος.
 
Η ημερομηνία του 2035 είναι σημαντική γιατί η ΕΕ θέλει να φτάσει τις καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Επειδή όμως η μέση διάρκεια ζωής των νέων αυτοκινήτων είναι 15 χρόνια, η πώληση οχημάτων με κινητήρα ICE μετά το 2035 μπορεί να εμποδίσει την ΕΕ να πετύχει αυτόν τον καθαρό στόχο για το 2050, κάτι που οι επιστήμονες του κλίματος λένε ότι είναι ζωτικής σημασίας εάν ο κόσμος θέλει να αποφύγει την καταστροφική κλιματική αλλαγή.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »