Πράσινα Logistics από τη Mercedes-Benz
3.044 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2022)
Επειδή ένα όχημα δεν αρκεί να μην εκπέμπει ρύπους αλλά χρειάζεται και να παράγεται με «καθαρό» τρόπο, η Mercedes-Benz μειώνει δραματικά το ανθρακικό αποτύπωμα του νέου κέντρου logistics μπαταριών, που προορίζονται για τα ηλεκτρικά της οχήματα.
Καθαρό περιβάλλον με «μείγμα» μεταφορών!
- Νέο κέντρο logistics μπαταριών από τη Mercedes-Benz
- Μεταφορά με τρένα της DB Cargo
- Μείωση των εκπομπών CO2 κατά 80-100%
- Στο «παιχνίδι» και τα ηλεκτρικά φορτηγά
Ξεκίνησε και επισήμως η λειτουργία του υπερσύγχρονου κέντρου logistics (Automotive Logistics Center) της Mercedes-Benz, το οποίο βρίσκεται σε άμεση γειτνίαση με το εργοστάσιο της εταιρείας στη Βρέμη.
Το εν λόγω κέντρο logistics μπαταριών είναι ο βασικός άξονας της κλιματικά ουδέτερης έννοιας logistics σχετικά με τα συστήματα μπαταριών του νέου μοντέλου Mercedes-EQ, του EQE. Από φέτος, η εταιρεία DB Cargo θα μεταφέρει αυτά τα συστήματα με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα, από το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Hedelfingen της Στουτγάρδης, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση περίπου 650 χλμ. από τη Βρέμη και θα τα παραδώσει στη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της Mercedes-Benz.Για τη διαχείριση των φορτίων χρησιμοποιούνται ηλεκτρικοί τράκτορες, στους οποίους κοτσάρονται τα τρέιλερ που εκφορτώνουν από τα τρένα μηχανήματα (γερανοί) διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων τύπου «Reach Stacker».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με τρένα και ηλεκτρικούς τράκτορες
Το νέο κέντρο logistics επιτρέπει στη μεταφορική εταιρεία DB Cargo να ελίσσει τρένα δίπλα στις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης, προκειμένου να τα ξεφορτώνει. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου αποθηκεύονται προσωρινά σε χώρο αποθήκευσης τρέιλερ και σε μία αίθουσα μπαταριών, από όπου προετοιμάζονται για παράδοση στη γραμμή συναρμολόγησης. Για τη διαχείριση των φορτίων χρησιμοποιούνται ηλεκτρικοί τράκτορες, στους οποίους κοτσάρονται τα τρέιλερ που εκφορτώνουν από τα τρένα μηχανήματα (γερανοί) διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων τύπου «Reach Stacker».
«Ένα μόνο τρένο μπορεί να μεταφέρει το φορτίο έως και 52 φορτηγών, μειώνοντας αυτόματα τις εκπομπές CO2 κατά 80 με 100%, σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές. Οι μπαταρίες δεν είναι ακριβώς ελαφριές και πρέπει να χειρίζονται με ευαισθησία και να μεταφέρονται προσεκτικά μέχρι να φτάσουν στη γραμμή συναρμολόγησης. Έτσι, ένα τρένο φορτίου DB είναι φυσικά ο καλύτερος φιλικός προς το κλίμα τρόπος μεταφοράς για τη δουλειά», είπε μεταξύ άλλων το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της DB, Dr. Sigrid Nikutta.Το όραμα «Ambition 2039»
«Η συνεχής μείωση του CO2 σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού είναι ο ισχυρισμός που έχουμε διατυπώσει στο όραμά μας “Ambition 2039”. Η εφοδιαστική μεταφοράς με ουδέτερο άνθρακα είναι ένα σημαντικό βήμα για εμάς προς έναν στόλο οχημάτων ουδέτερου για το κλίμα και την παραγωγή του. Για το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας, βασιζόμαστε σε ένα βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον μείγμα μεταφορών. Ο έξυπνος συνδυασμός βιώσιμων τρόπων μεταφοράς, όπως στο κέντρο εφοδιαστικής μπαταρίας της Βρέμης, είναι βασική προϋπόθεση για αυτό», τόνισε με τη σειρά του το Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes-Benz Group, Production & Supply Chain Management, Jοrg Burzer.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »