Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Με τη σύμπραξή της ελβετικής εταιρείας Sortimo, η Mercedes-Benz Vans δημιουργεί την eCamper έκδοση του ηλεκτρικού EQV.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τη σύμπραξή της ελβετικής εταιρείας Sortimo, η Mercedes-Benz Vans δημιουργεί την eCamper έκδοση του ηλεκτρικού EQV.

Το Mercedes EQV γίνεται eCamper

4.175 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2022)

Το ηλεκτρικό «alter-ego» της Mercedes Benz V-Class, το EQV, μετατρέπεται σε ένα ηλεκτρικό αυτοκινούμενο τροχόσπιτο αυτονομίας έως και 363 χλμ., το οποίο προσφέρει όλες τις σύγχρονες ανέσεις του κάμπινγκ, δίχως να εκπέμπει ρύπους.

Το Mercedes EQV γίνεται ηλεκτρικό αυτοκινούμενο τροχόσπιτο!


    Τα δύο ηλιακά πάνελ συνολικής ισχύος περίπου 400 Watt, τα οποία μπορεί να εγκαταστήσει η Sortimo κατόπιν παραγγελίας, είναι επίσης ιδιαίτερα ελαφριά και εξασφαλίζουν επιπλέον αυτονομία.

    Τα δύο ηλιακά πάνελ συνολικής ισχύος περίπου 400 Watt, τα οποία μπορεί να εγκαταστήσει η Sortimo κατόπιν παραγγελίας, είναι επίσης ιδιαίτερα ελαφριά και εξασφαλίζουν επιπλέον αυτονομία.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Με τη βοήθεια της ελβετικής Sortimo
  • Σε δύο εκδόσεις μήκους και 2 μπαταρίες για αυτονομία έως και 363 χλμ.
  • Με pop-up» οροφή, 2ο κρεβάτι στο πίσω μέρος και μικρή κουζίνα
  • Με φωτοβολταϊκά πάνελ για επιπλέον αυτονομία
 
Η Mercedes Benz Vans -με τη σειρά Marco Polo- έχει μια μακρά παράδοση στη δημιουργία αυτοκινούμενων τροχόσπιτων. Πλέον η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό camper van, που στηρίζεται στο EQV και το οποίο έχει προέλθει από την ελβετική εταιρεία Sortimo Walter Ruegg PLC. Το eCamper διαθέτει μια «pop-up» οροφή, ένα κρεβάτι στο πίσω μέρος του και μία μικρή κουζίνα στον χώρο αποσκευών.
 
Αναλυτικότερα, η μετατροπή της Sortimo είναι μεταβλητή, με τις επιλογές να περιλαμβάνουν μια αναδυόμενη οροφή με κρεβάτι οροφής και ένα κουτί πολλαπλών λειτουργιών με κρεβάτι και μονάδα κουζίνας, το οποίο εδράζει στον χώρο αποσκευών του οχήματος.

Η κουζίνα χρησιμοποιεί ένα σύστημα συρταριών και διαθέτει νεροχύτη, αποσπώμενη κουζίνα αερίου με δύο εστίες, ψυγείο και συρτάρια για μαχαιροπίρουνα, μαγειρικά σκεύη και προμήθειες. Το σύστημα κρεβατιού είναι εγκατεστημένο πάνω από τη μονάδα της κουζίνας και μπορεί να ξεδιπλωθεί με μερικά βήματα, δημιουργώντας ένα κρεβάτι που είναι προσαρμοσμένο ακριβώς στο πλάτος του  Mercedes-Benz EQV.
 
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των πρόσθετων μονάδων για τις ανάγκες του camping είναι η ελαφριά κατασκευή τους, κάτι που είναι ιδιαίτερα κρίσιμο στην περίπτωση ενός ηλεκτρικού οχήματος, γιατί κάθε κιλό που εξοικονομείται μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αυτονομία. Τα δύο ηλιακά πάνελ συνολικής ισχύος περίπου 400 Watt, τα οποία μπορεί να εγκαταστήσει η Sortimo κατόπιν παραγγελίας, είναι επίσης ιδιαίτερα ελαφριά και εξασφαλίζουν επιπλέον αυτονομία. Φορτίζουν τόσο την μπαταρία της μίζας όσο και τη βοηθητική μπαταρία για το κάμπινγκ.

Ο περαιτέρω εξοπλισμός περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων: φιμέ πίσω παράθυρα, εσωτερικό φωτισμό για το πίσω μέρος, συμπεριλαμβανομένων ενσωματωμένων θυρών USB, και περιστρεφόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Προαιρετικά, μπροστά μπορεί να τοποθετηθεί και ένας πάγκος τριών ατόμων.

Σε δύο μήκη και δύο μπαταρίες για αυτονομία έως και 363 χλμ.

Υπενθυμίζεται, πως η Mercedes-Benz Vans προσφέρει το EQV σε δύο εκδόσεις μπαταρίας, οι οποίες φυσικά είναι διαθέσιμες και στην περίπτωση του eCamper. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το EQV 300 με την μπαταρία των 90 kWh, το οποίο σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP προσφέρει αυτονομία 326 - 363 χλμ. Με βάση το πρωτόκολλο NEDC, η μεικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργεια είναι της τάξης των 26,3 – 27,1 kWh/100 χλμ.
 
Στη βάση των επιλογών συναντάμε το EQV 250 με τη μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh, που του προσδίδει αυτονομία 213-236 χλμ., με την κατανάλωση να ορίζεται στα 26,9 – 27,6 kWh/100 χλμ. Αμφότερα τα μοντέλα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, μήκους 5.140 ή 5.370 χλστ. Σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης, οι μπαταρίες του EQV 300 πηγαίνουν από το 10% στο 80% πληρότητας σε περίπου 45 λεπτά, ενώ αξίζει να τονιστεί πως το παρών δίνει το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes Benz User Experience) το οποίο λειτουργεί ως η κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε