Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Setra παρέδωσε τη Νο 5.000 TopClass από το 2001 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε η σειρά TopClass 400 (από το 2014 προσφέρεται η TopClass 500).

Ρεκόρ πωλήσεων TopClass

2.046 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2016)

Ένα Setra S 516 HDH που παραδόθηκε στην Βελγική εταιρεία «Carolus Reizen» είναι το Νο. 5.000 όχημα της σειράς TopClass που κατασκευάζει η Setra από το 2001.

Με την παρουσίαση της νέας σειράς τουριστικών λεωφορείων TopClass 400, το 2001, η Setra έθεσε νέα πρότυπα στον κλάδο των λεωφορείων σε θέματα άνεσης, ασφάλειας, πολυτέλειας, ποιότητας κατασκευής και φυσικά, της τεχνολογικών λύσεων που ενσωματώνουν.

Με τους επιβάτες να απολαμβάνουν ένα κορυφαίο επίπεδο άνεσης και με στοιχεία όπως τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων κ.ο.κ., η Setra πέτυχε να αναβαθμίσει πλήρως και το «περιβάλλον εργασίας» του οδηγού των λεωφορείων της, βελτιώνοντας την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων, την πρακτικότητα τους καθώς και την αισθητική του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας.

Παρόλα αυτά, την άνοιξη του 2014 όλα έμελλε να αλλάξουν –προς το καλύτερο- για ακόμη μια φορά καθώς, η έλευση της νέας γενιάς των κορυφαίων κατά πολλούς τουριστικών λεωφορείων σε παγκόσμιο επίπεδο, της TopClass 500, έθεσε σημαντικά… διλήμματα στον ανταγωνισμό.

Η κορυφαία αισθητική, ποιότητα κατασκευής, άνεση και ασφάλεια συνδυάζεται πλέον με την δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος, την ακόμη μεγαλύτερη αποδοτικότητα του οχήματος αναφορικά με το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας του, τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου χωρίς φυσικά να μπορούμε να παραβλέψουμε «πινελιές» όπως η εκτεταμένη γυάλινη οροφή «TopSky Panorama».

Παράλληλα, στα μηχανικά μέρη των μοντέλων της Setra TopClass 500 υιοθετούνται πλέον κορυφαίες τεχνολογίες όπως το Predictive Powertrain Control (PPC), το Active Brake Assist 3ης γενιάς κ.ο.κ. στοιχεία που έμελλε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών της εταιρείας.

Για τον λόγο αυτό, παρά το γεγονός ότι το κόστος των εκπροσώπων της Setra TopClass 500 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αρκετά υψηλότερο του μέσου όρου της κατηγορίας, η θυγατρική εταιρεία της Daimler Buses κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να φτάσει στο ορόσημο παραγωγής των 5.000 οχημάτων.