ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία

(28/4/2025)
Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία

Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία

Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία

Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία

  • Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία
  • Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία
  • Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία
  • Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία

Η νέα έκδοση βασίζεται στο μοντέλο LE BEV.
Ευελιξία & αποδοτικότητα, τα πλεονεκτήματα του νέου ηλεκτρικού σασί.
Με απλούστερη συντήρηση & με μειωμένο κόστος, το ηλεκτρικό λεωφορείο των Σουηδών.

Η νέα έκδοση βασίζεται στο μοντέλο LE BEV

Το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτρικών λεωφορείων της Scania επεκτείνεται, όπως όλα δείχνουν, φέρνοντας στο προσκήνιο μια νέα παραλλαγή πλαισίου που συνδυάζει το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης (και φόρτισης) της εταιρείας με νέες επιλογές στον οπίσθιο άξονα.
Πιο αναλυτικά, η νέα έκδοση σασί 6x2*4 βασίζεται στην πλατφόρμα των ηλεκτρικών λεωφορείων με μπαταρία, LE BEV (σ.σ. όπου LE = Low Entry, δηλαδή με χαμηλή είσοδο), που συστήθηκαν στο ευρύ κοινό το 2023, ενώ έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τόσο των μεσαίων, όσο και των βαρέων φορτίων.
Παράλληλα, χάρη στην αυξημένη χωρητικότητα επιβατών σε σύγκριση με το υπάρχον ηλεκτρικό 4x2 LE BEV, η νέα έκδοση θεωρείται κατάλληλη για αστικές, για προαστιακές, αλλά και για μικρότερες υπεραστικές διαδρομές – αν και κατά βάση τα low entry λεωφορεία προορίζονται, ως γνωστόν, για αστική χρήση πρωτίστως.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>