ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Spacetourer θα αντικαταστήσει το Jumpy στη γκάμα της Citroen.

Ο καλαίσθητος εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για τους μεγάλους χώρους και τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Ανάλογα με την έκδοση, θα μπορεί να υποστηρίξει έως και 9 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων.

Citroen Spacetourer

Ο νέος εκπρόσωπος της Citroen που θα αντικαταστήσει το Jumpy στην υπάρχουσα γκάμα επαγγελματικών της, το Spacetourer, πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στη Γενεύη. 
Βασισμένο στην πλατφόρμα «EMP2» που χρησιμοποιείται και από τα C4 Picasso και C4 Grand Picasso, το Spacetourer διακρίνεται για την πρακτικότητα, την καλαίσθητη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού καθώς και τους νέους –Euro6- κινητήρες του. 
Το Spacetourer θα είναι διαθέσιμο με τρεις εκδόσεις αμαξώματος (μήκος 4,60μ., 4,95μ. και 5,30μ.), με δύο μήκη μεταξονίου (2,92μ. και 3,27μ.) καθώς και δύο μήκη για τον πίσω πρόβολο (0,80μ. ή 1,15μ.) ενώ, οι επιβατικές του εκδόσεις θα είναι σε θέση να μεταφέρουν έως και 9 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. 
Ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος και με δύο σειρές καθισμάτων, το Spacetourer θα προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών με όγκο από 1.978 – 2.932 λτ. 
Επιπρόσθετα, με το πλάτος του αμαξώματος να ορίζεται στα 1,92μ. και το ύψος στα 1,90μ., χάρη στο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, το νέο Spacetourer εμφανίζει κύκλο στροφής από 11,30 – 12,40μ. γεγονός που υποδηλώνει την πολύ καλή ευελιξία του. 

Δυναμικός και καλαίσθητος εσωτερικός διάκοσμος
Στο σύγχρονο σχεδιαστικά και κομψό εσωτερικό διάκοσμο του Spacetourer έχει δοθεί έμφαση στη διασφάλιση μέγιστων χώρων για τους επιβάτες ενώ πολλαπλές είναι και οι αποθηκευτικές λύσεις ενός της καμπίνας του οδηγού και του συνοδηγού που έχουν συνολική χωρητικότητα έως 74λτ.!
Επιπρόσθετα, οι έως και εννέα επιβάτες θα έχουν στη διάθεση τους πολλαπλές ηλεκτρονικές ευκολίες και αξίζει να σημειώσουμε πως τόσο η πόρτα του χώρου φόρτωσης όσο και οι πλευρικές (συρόμενες) θα προσφέρονται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου και ο χειρισμός τους θα γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού. 
Τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς μπορούν να είναι και αυτόνομα ενώ η ευκολία εισόδου σε αυτές (ή η φόρτωσης στις επαγγελματικές εκδόσεις) διευκολύνεται από το μεγάλο πλάτος της πλευρικής θύρας που ανέρχεται στα 0,93μ. 

Βαθμολογία 5 αστέρων στα crash-tests του Euro NCAP
Πρόσφατα, το Citroen Spacetourer απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στα crash-tests του Euro NCAP με τα αποτελέσματα στις διάφορες κατηγορίες αξιολόγησης του οργανισμού να διαμορφώνονται ως εξής: 
Προστασία ενηλίκων       87%
Προστασία ανηλίκων       91%
Προστασία πεζών            64%
Τεχνολογίες ασφαλείας    78%

Προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο
Στον εξοπλισμό του Spacetourer περιλαμβάνονται πολλαπλές λύσεις όπως η οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα μέσω της οποίας ελέγχονται οι λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων, του τηλεφώνου, του συστήματος πλοήγησης κ.ο.κ. 
Παράλληλα, σε αυτή μπορούν να προβληθούν και διάφορες εφαρμογές έξυπνων κινητών τηλεφώνων καθώς και οι ενδείξεις που καταγράφει η κάμερα οπισθοπορείας. 
Επιπρόσθετα, μέσω του συστήματος «Head-Up Vision» διάφορες λειτουργίες όπως η ταχύτητα κίνησης, η λειτουργία του cruise-control ή του συστήματος πλοήγησης, προβάλλονται σε μια μικρή –διάφανη- οθόνη στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού, ακριβώς πάνω από το τιμόνι. 
Σε ότι αφορά στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Spacetourer έχει να επιδείξει το σύστημα Grip Control που ενισχύει την πρόσφυση των τροχών όταν απαιτείται, το Adaptive Cruise Control καθώς και πολλαπλές ακόμη προηγμένες τεχνολογίες όπως οι Coffee Brake Alert, Driver Attention Alert, Collision Risk Alert και Active Safety Brake, για να αναφέρουμε μερικές επιγραμματικά. 

Κινητήρες με ισχύ 95 – 180 ίππους
Η… οικογένεια «BlueHDi» των Euro6 κινητήρων που η Citroen παρουσίασε προς το τέλος του 2013, αναλαμβάνει την κίνηση του νέου Spacetourer σε εκδόσεις με ισχύ 95, 115, 150 ή 180 ίππων που συνεργάζονται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση από 5,1λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 133 g/km αντίστοιχα. 
Στις εκδόσεις με ισχύ 95 και 180 ίππους, απαιτείται η χρήση διαλύματος AdBlue για την επεξεργασία των καυσαερίων με τη ειδική δεξαμενή των 22,4λτ. να επαρκεί για αυτονομία 15.000 χλμ. 
Τέλος, τα διαστήματα μεταξύ των service των εν λόγω μηχανικών συνόλων ανέρχονται στα 40.000 χλμ. (2ετής συχνότητα). 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ