Volkswagen Caddy TGI BlueMotion
Οι νέες εκδόσεις «TGI BlueMotion» του νέου VW Caddy, ουσιαστικά αντικαθιστούν τις αντίστοιχες «Ecofuel» της προηγούμενης γενιά του γερμανικού Vanette ενώ, για πρώτη φορά, η Volkswagen προσφέρει το Caddy με κινητήρα φυσικού αερίου σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «DSG» (6 σχέσεων).
Το VW Caddy TGI BlueMotion θα προσφέρεται σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις, με κοντό ή μακρύ (Maxi) μεταξόνιο και η εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Ιούνιο του 2016.
Ο κινητήρας TGI των 1,4λτ. με τον οποίο εφοδιάζεται, αποδίδει ισχύ 110 ίππων και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.500 – 3.500 σ.α.λ. Αντίστοιχα, η μέση κατανάλωση του ορίζεται στα 4,1kg/100χλμ. (4,3kg/100χλμ. στις εκδόσεις Maxi) και οι εκπομπές CO2 στα 112 g/km (123g/km στις εκδόσεις με κιβώτιο DSG).
Κατά την εκκίνηση του και μέχρι να «ζεσταθεί» σε θερμοκρασίες κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει χρήση αμόλυβδης βενζίνης (από μια δεξαμενή 13λτ. που φέρουν όλες οι εκδόσεις) ωστόσο, από εκεί και πέρα λειτουργεί αποκλειστικά με το φυσικό αέριο ως καύσιμο.
Οι δεξαμενές του CNG εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Οι απλές εκδόσεις φέρουν 4 δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 26 κιλών ενώ οι εκδόσεις Maxi εφοδιάζονται με 5 δεξαμενές (37 κιλά).
Η μέγιστη αυτονομία του VW Caddy TGI BlueMotion επιδεικνύει αυτονομία έως 630 χλμ. (860 χλμ. στις εκδόσεις Maxi) ενώ την ίδια στιγμή, ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης παραμένει αναλλοίωτος στα 3.200λτ. (Caddy Van) ή στα 4.130 λτ. (Caddy Maxi) αντίστοιχα.
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως με τον κινητήρα TGI BlueMotion θα προσφέρονται και οι 4κίνητες εκδόσεις «Alltrak» του νέου VW Caddy που αντικαθιστούν τις εκδόσεις «Cross Caddy» της προηγούμενης γενιάς του γερμανικού Vanette.
Παράλληλα, το Caddy Alltrak TGI BlueMotion θα είναι διαθέσιμο και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG των έξι σχέσεων.