Toyota Hilux
Με περισσότερες από 16 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως από το 1968, το Toyota Hilux αποτελεί ένα από τα κορυφαία ελαφρά επαγγελματικά σε παγκόσμιο επίπεδο και η παρουσίαση της νέας γενιάς του στην 86η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης ήταν χωρίς αμφιβολία μια από τις σημαντικότερες πρεμιέρες.
Πλήρως αναβαθμισμένο παντού
Πιστό στις βασικές αρχές της Toyota που θέλουν το Hilux να διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία του, το νέο Pick-Up της ιαπωνικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα (Single, Extra ή Double Cab) ενώ πέραν από τη νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, θα διακρίνεται για το υψηλότερο επίπεδο άνεσης, τον πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με τον οποίο εφοδιάζεται.
Με μέγιστο μήκος αμαξώματος στα 5.335 χλστ., πλάτς 1.855 χλστ. και ύψος 1.815 χλστ., το νέο Hilux είναι κατά 75 χλστ. μακρύτερο, κατά 20 χλστ. φαρδύτερο και κατά 45 χλστ. πιο κοντό από τον προκάτοχο του.
Η σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος έχει μεταβληθεί σημαντικά με τη νέα μάσκα, τα φωτιστικά σώματα με τις λυχνίες LEDs και τον μυώδη προφυλακτήρα, να φέρουν περισσότερες καμπύλες γραμμές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.
Παράλληλα, έχει βελτιωθεί σημαντικά και η αεροδυναμική του οχήματος χάρη σε στοιχεία όπως το σχήμα της οροφής της καμπίνας των επιβατών που χάρη στο «V» σχήμα των αυλακώσεων της, κατευθύνει καλύτερο τη ροή του αέρα, μακριά από τν χώρο φόρτωσης.
Τέλος, σημαντικά βελτιωμένες είναι και οι μεταφορικές δυνατότητες του νέου Hilux καθώς ο χώρος φόρτωσης είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις, πιο πρακτικός και με αυξημένη στιβαρότητα. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως το ωφέλιμο πλάτος του έχει αυξηθεί από τα 1.544 χλστ. του προηγούμενου μοντέλου στα 1.645 χλστ!
Επιπρόσθετα η πόρτα το χώρου φόρτωσης φέρει ενισχυμένες ενώσεις που αυξάνουν τη δυνατότητα της στην υποστήριξη φορτίων όταν βρίσκεται σε οριζόντια θέση.
Νέα «καρδιά» 2,4λτ. με ισχύ 150 ίππων
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο νέο Toyota Hilux θα εδράζεται ο ολοκαίνουργιος D-4D των 2,4λτ. (2.393 κ.εκ.) που αποδίδει ισχύ 148 ίππων από τις 3.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.600 – 2.000 σ.α.λ.
Συνεργαζόμενος με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με έξι σχέσεις, ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου από 7,1 λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 187 g/km αντίστοιχα. Τέλος, σύμφωνα με τους υπευθύνους της ιαπωνικής εταιρείας, η αποδοτικότητα του εν λόγω μηχανικού συνόλου έχει βελτιωθεί κατά 9% σε σχέση με τις επιλογές που αντικαθιστά στην υπάρχουσα γκάμα του μοντέλου.
Εντελώς νέο και πιο άνετο εσωτερικό
Σημαντικές είναι και οι αλλαγές σε ότι αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο του νέο Hilux όπου κυριαρχούν το νέο σχήμα του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας.
Στο κέντρο της τελευταίας δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών ενώ ακόμη μια, μικρότερων διαστάσεων, εδράζεται ακριβώς από πάνω της.
Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων που επίσης φέρει μια έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών μεταξύ του στροφόμετρου και του ταχύμετρου ενώ, πολλές από τις λειτουργίες του οχήματος ελέγχονται από χειριστήρια στο τιμόνι.
Πέραν της βελτιωμένης ποιότητας των υλικών, το νέο Hilux έχει να επιδείξει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης για τους επιβαίνοντες σε αυτό, που παραπέμπει σε πολυτελή SUV οχήματα.
Ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων είναι πιο κοντός, βελτιώνοντας της αίσθηση στον χειρισμό του ενώ, το σύστημα 4κίνησης ελέγχεται πλέον ηλεκτρονικά και όχι με δεύτερο επιλογέα.
Αυξημένη στιβαρότητα και κορυφαία ηλεκτρονικά συστήματα
Το νέο Toyota Hilux εφοδιάζεται με ένα νέο πλαίσιο τύπου σκάλας που διαθέτει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 20% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
Το συγκεκριμένο πλαίσιο έχει εξελιχθεί με γνώμονα τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, της ποιότητας κύλισης αλλά και τη μείωση των κραδασμών που γίνονται αισθητοί στο εσωτερικό της καμπίνας. Την ίδια στιγμή, έχει βελτιωθεί σημαντικά η παθητική ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Η ανάρτηση τόσο του πίσω όσο και του εμπρός άξονα έχει αναβαθμιστεί ενώ, όπως προαναφέραμε, το σύστημα 4κίνησης ελέγχεται πλέον ηλεκτρονικά και περιλαμβάνει κλείδωμα τόσο του εμπρός όσο και του πίσω διαφορικού.
Η ελκτική ικανότητα του νέου Toyota Hilux ανέρχεται πλέον στους 3,2t. ενώ στον εξοπλισμό ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) περιλαμβάνονται πλέον συστήματα όπως τα Pre-Collision System (PCS), Lane Departure Alert (LDA), Automatic High Beam (AHB) και Road Sign Assist (RSA).